quote:
uitzendinggemistquote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Top.![]()
Jammer dat het tijdens Draadstaal is, maar dat moet dan maar wijken.
Eens, dat de EO dit programma met Maarten kwam als een grote verrassingquote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
TVP, Maarten is een held.
Gaan we zeker morgen checken ja!quote:
Waar is de crematie?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
Eens, dat de EO dit programma met Maarten kwam als een grote verassing.
Daar zal ik hem ook vandaan halen denk ik, hoop ik.quote:
Jesus does Disney.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
OMG dat Holy Land: http://www.holylandexperience.com//
Het doet me denken aan die shows in Ponypark Slagharen.quote:
Alhoewel, Draadstaal valt me steeds meer tegen en wordt sowieso op internet geplaatst.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:19 schreef elcastel het volgende:
Daar zal ik hem ook vandaan halen denk ik, hoop ik.
Dat zei ik. Stephen Fry. Maar de insteek is heel anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hmm lijkt veel op wat die engelsman gedaan heeft maar weet zo niet meer hoe dat heet was vorige maand op de bbc te zien
nee een andere want dat was meer een reisverslag idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zei ik. Stephen Fry. Maar de insteek is heel anders.
Simon Schama?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee een andere want dat was meer een reisverslag idd.
De mijne ging ook vooral over de geschiedenis etc.
Misschien moet je het iets meertijd geven ? Van Rossem is meestal niet zo kort van stof, lees maar eens een boek van hem, elke zin is een verhaal op zich.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben van dit programma tot nu toe nog niet echt kapot trouwens.
Ik vind Van Rossem in een talkshow meestal interessanter.
Mwah nee. Ik bedoel het format, de kwaliteit van de beelden, de stijl, het tempo.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Misschien moet je het iets meertijd geven ? Van Rossem is meestal niet zo kort van stof, lees maar eens een boek van hem, elke zin is een verhaal op zich.
Het beeld valt mij ook tegen soms, het tempo is zoals ik van Rossem ken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah nee. Ik bedoel het format, de kwaliteit van de beelden, de stijl, het tempo.
Beelden zijn echt heel slecht inderdaad. Wat je zegt over het tempo klopt wel, maar als hij zelf wordt geïnterviewd is de frequentie van interessante uitspraken meestal wat hoger.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het beeld valt mij ook tegen soms, het tempo is zoals ik van Rossem ken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef kawotski het volgende:
boeiend..not.. van Rossem en z'n afkrakende mening.. who cares.. op zo'n moment verlang je weer terug naar Boudewijn Buch
Ik denk dat hij nogal veel make-up nodig heeft om er zo uit te zien als op TV.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat ziet hij er slecht uit zonder makeup, die Robert Schuler. Heel anders dan bij RTL5 op de zondagochtend.
Vooral dat laatste, ik moet ook wel weer lachen om hoe van Rossem toch die politiek naar voren brengt. Niet vreemd gezien het conservatisme in gelovig Amerika, maar je merkt duidelijk dat van Rossem de verkiezingen en vooral de kandidaten vreselijk interessant vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou had er meer van verwacht. Hele trage gesprekken en slecht camerawerk. De flauwe en sarcastische opmerkingen van Van Rossum maken dan wel weer een hoop goed.
Het zijn niet echt interviews eigenlijk. Het zijn gewoon gesprekjes die hij heeft met mensen. Hij stelt ook vooral vragen vanuit zijn eigen interesse.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze hadden beter Max Westerman of Charles Groenhuijzen kunnen nemen. Zij zijn ook Nederlandse atheisten die een link met Amerika hebben, maar die kunnen wel beter de interviews afnemen denk ik.
Maar dat zijn correspondenten, die gaan op in Amerika. Van Rossem past daar niet. Zonder dat contrast zit je naar iets te kijken dat je al 100 keer gezien hebt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze hadden beter Max Westerman of Charles Groenhuijzen kunnen nemen. Zij zijn ook Nederlandse atheisten die een link met Amerika hebben, maar die kunnen wel beter de interviews afnemen denk ik.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar dat zijn correspondenten, die gaan op in Amerika. Van Rossem past daar niet. Zonder dat contrast zit je naar iets te kijken dat je al 100 keer gezien hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |