Naja, je hebt altijd mensen die hun mening niet willen veranderen, deels terecht, voor een ander is dat dan onterecht. Dus of je altijd goed geinformeerde users overhoudt, vast niet. Want niet iedereen is hetzelfde en ziet hetzelfdequote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar heb je ten volste gelijk in. Na een tijdje hou je vaak alleen de serieuze, dus ook goed geïnformeerde posters over.
Waar ligt eigenlijk de grens tussen emotioneel reageren en flamen?
Dat lijkt me nou niet zo'n héél moeilijk onderscheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Verluste het volgende:
Waar ligt eigenlijk de grens tussen emotioneel reageren en flamen?
Troll was de verzamelnaam voor de bagger die je in dat topic gooidequote:
Hij flamed nu wel heel erg tegen Mekiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef Wheelgunner het volgende:
- edit -
Dit is wel erg triest. Je bent uitgeluld in het topic en gaat hier zeuren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Graag een klacht over Halcon in dit topic
de haat en onverdraagzaamheid jegens homos die hij uit in dit topic gaan naar mijn mening in tegen de policy en algemene voorwaarden van het forum
Obama vraagt homobisschop voor gebed in Washington
hij spreekt ze aan met bijvoorbeeld : "Vunzige & Vieze Darmtoeristen ""
als ik dit soort uitspraken over andere minderheidsgroeperingen zou uitten bijvoorbeeld over joden , moslims enz.. zou dit toch ook niet getolereerd worden?
Deze en diverse andere uitspraken van Halcon en anderen zijn verwijderd. Dank voor het melden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Graag een klacht over Halcon in dit topic
de haat en onverdraagzaamheid jegens homos die hij uit in dit topic gaan naar mijn mening in tegen de policy en algemene voorwaarden van het forum
Obama vraagt homobisschop voor gebed in Washington
hij spreekt ze aan met bijvoorbeeld : "Vunzige & Vieze Darmtoeristen ""
als ik dit soort uitspraken over andere minderheidsgroeperingen zou uitten bijvoorbeeld over joden , moslims enz.. zou dit toch ook niet getolereerd worden?
Maar nog steeds breaking news op CNNquote:
Open er een t..... - Ehhh, nee, doe ook maar niet.quote:
Ben ik een keer serieus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Open er een t..... - Ehhh, nee, doe ook maar niet.
Zeg, ken je toevallig dat subforum dat ONZ heet? Schijnt erg leuk te zijn, hoorde ik laatst
Fitte fosfor is juist goed voor je huid, het is witte fosfor waar je mee moet uitkijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef Meki het volgende:
Israël - Hamas deel 39 - Zware gevechten in Gaza
Bullebak wenst bij fitte fosfor toe
Ik steun proefdiervrij! (geen grapje)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef Meki het volgende:
Probeer jij het als proefkonijn dan kijken we verder ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |