krijg d'r al weer zin in om daar langs de kant te staan, en aansluitend bier gooiendrinken op de kroegjoolquote:
die dit jaar natuurlijk in Enschede plaatsheeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
krijg d'r al weer zin in om daar langs de kant te staan, en aansluitend bier gooiendrinken op de kroegjool
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef immortalsean het volgende:
en dan hopelijk voor de vlietbokaal gaan
In jullie tuinhuisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam lijkt me praktischer.
alleen wordt het dan vermoedelijk wel de ervaren heren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Bellah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Vaarverbod.. Dus krachttraining samen met de heren clubacht, vet leuk van alles een wedstrijdje maken tussen de heren en de dames![]()
ben gister nog even zelf naar het krachthonk geweest ... m'n hamstrings, kont, borst, en bovenarmen doen nog zeer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Bellah het volgende:
...
Dus krachttraining samen met de heren clubacht,
...
Ik won het wedstrijdje 'muurzitten', maar dat deed even heel veel zeer (en morgen vast nog meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef immortalsean het volgende:
ben gister nog even zelf naar het krachthonk geweest ... m'n hamstrings, kont, borst, en bovenarmen doen nog zeer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien dat er uit de overblijfselen nog iets van een club8 ontstaat ... want we hadden 17 personen in totaal.
Wij gaan over 2 weken naar Brugge maar ik kan niet mee net nu dat we daar uitgaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hele weekend op de amstel getraind, supermooi. Over 3 weken toch op trainingskamp naar Brugge.
Lulligquote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Geldt daar een vaarverbod wegens noodweer en harde wind
Wij gaan daar in de zomer heenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Bellah het volgende:
[..]
LulligNouhou, ik wil roeien. Er is sprake van een trainingsweekend in Valenciennes voor ons (Noord-Frankrijk), maar ik zie ze 't nog niet zo snel regelen.. De planning is namelijk het weekend van 13 februari, en das over twee weken al
Ennn dan vier ik mijn verjaardag!
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch omquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef BlauweBal het volgende:
Bedankt voor je waterdicht onderbouwde kritiek, Koert.
Ik heb wel kakkend veel zin in de WW, eindelijk eens een beetje meten hoe het echt staat in het veld.
Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:
[..]
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om![]()
korte baan.
Het zegt dan niets over het korte baangebeuren, maar ergens is zo lang achter mekaar doorgaan en diepgaan ook wel mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:
[..]
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om![]()
korte baan.
quote:
Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.
Winterwedstrijden mogen van mij idd ook afgeschaft worden. 4K rechtdoor varen kunnen we hier op het kanaal ook wel en die extra kilometer heeft dan weinig toegevoegde waarde.
Hij hangt hier prima inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Koert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.
Eens! Maar 2x 8x250m om 9u 's ochtends zonder coach is toch heel wat minder vetquote:
Korte baan.. Behalve voor de Oude Vier.. Die roeien in de finale 3km..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Is de varsity korte- of langebaan?
Nee want het was een grapjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:11 schreef De_Brok het volgende:
En nu is dat gespuis lid-af gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |