krijg d'r al weer zin in om daar langs de kant te staan, en aansluitend bier gooiendrinken op de kroegjoolquote:
die dit jaar natuurlijk in Enschede plaatsheeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
krijg d'r al weer zin in om daar langs de kant te staan, en aansluitend bier gooiendrinken op de kroegjool
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef immortalsean het volgende:
en dan hopelijk voor de vlietbokaal gaan
In jullie tuinhuisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam lijkt me praktischer.
alleen wordt het dan vermoedelijk wel de ervaren heren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Bellah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Vaarverbod.. Dus krachttraining samen met de heren clubacht, vet leuk van alles een wedstrijdje maken tussen de heren en de dames![]()
ben gister nog even zelf naar het krachthonk geweest ... m'n hamstrings, kont, borst, en bovenarmen doen nog zeer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Bellah het volgende:
...
Dus krachttraining samen met de heren clubacht,
...
Ik won het wedstrijdje 'muurzitten', maar dat deed even heel veel zeer (en morgen vast nog meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef immortalsean het volgende:
ben gister nog even zelf naar het krachthonk geweest ... m'n hamstrings, kont, borst, en bovenarmen doen nog zeer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien dat er uit de overblijfselen nog iets van een club8 ontstaat ... want we hadden 17 personen in totaal.
Wij gaan over 2 weken naar Brugge maar ik kan niet mee net nu dat we daar uitgaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hele weekend op de amstel getraind, supermooi. Over 3 weken toch op trainingskamp naar Brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |