abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65641570
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Geldt daar een vaarverbod wegens noodweer en harde wind
Lullig Nouhou, ik wil roeien. Er is sprake van een trainingsweekend in Valenciennes voor ons (Noord-Frankrijk), maar ik zie ze 't nog niet zo snel regelen.. De planning is namelijk het weekend van 13 februari, en das over twee weken al Ennn dan vier ik mijn verjaardag!
pi_65641760
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Bellah het volgende:

[..]

Lullig Nouhou, ik wil roeien. Er is sprake van een trainingsweekend in Valenciennes voor ons (Noord-Frankrijk), maar ik zie ze 't nog niet zo snel regelen.. De planning is namelijk het weekend van 13 februari, en das over twee weken al Ennn dan vier ik mijn verjaardag!
Wij gaan daar in de zomer heen

Vorig jaar (ik was er niet bij ) werd m'n ploeg ontvangen door de burgemeester, hadden diner en alles erbij ! Hotel was geregeld inclusief ontbijt
pi_65664537
Dat hoorde ik laatst ook van een skollie inderdaad, klinkt wel gaaf, zo wil ik ook wel racen

Kan iemand iets zeggen over ijsverwachting voor de gyas hunze? Mijn ervaringen ermee is dat het redelijk vaak niet doorgaat, zeker nu het al tijden smerig koud is.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:44:45 #179
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_65678446
vorig jaar zijn er allerlei heats verplaatst naar de middag en de zondag, en een deel van de heats is afgelast. hoe het dit jaar wordt is afwachten. ik ga zelf de 2500 m starten op zaterdag met m'n nieuwe ploeg
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_65683721
2500m ploegenachtervolging toch? Op de schaats...

De gyas-hunze skip ik alleen al vanwege die foking temperaturen en gure wind. Komt nog bij dat de organisatie ronduit bagger is. Ruim 3u lang op het water gelegen destijds, in regen en een gure wind, toen we moesten wachten op de finale heat. :s
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 10:02:01 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_65683757
Nog 4 weekjes tot de WW

Gisteren weer even lekker op de amstel paar kilometer gedaan, 6 mooiste plek van de boot
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_65684359
WW is een poepwedstrijd, ik kom daar lekker niet kijken!
pi_65685550
Bedankt voor je waterdicht onderbouwde kritiek, Koert.

Ik heb wel kakkend veel zin in de WW, eindelijk eens een beetje meten hoe het echt staat in het veld.
pi_65685567
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef BlauweBal het volgende:
Bedankt voor je waterdicht onderbouwde kritiek, Koert.

Ik heb wel kakkend veel zin in de WW, eindelijk eens een beetje meten hoe het echt staat in het veld.
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om korte baan.
pi_65686019
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:

[..]

Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om korte baan.
Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.

Winterwedstrijden mogen van mij idd ook afgeschaft worden. 4K rechtdoor varen kunnen we hier op het kanaal ook wel en die extra kilometer heeft dan weinig toegevoegde waarde.
pi_65687124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:

[..]

Het zegt dan niets over het korte baangebeuren, maar ergens is zo lang achter mekaar doorgaan en diepgaan ook wel mooi.
En laten we eerlijk zijn: je moet toch iets met je vrije tijd doen voor het korte baanseizoen begint.
pi_65687161
250 is pas vet
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 11:59:41 #188
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_65687217
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
250 is pas vet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_65692466
Intraining:

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_65692541
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Intraining:

[ afbeelding ]

Dat was de mijne

En stond nog wat extra op maar dat kwam later.
pi_65697844
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.

Winterwedstrijden mogen van mij idd ook afgeschaft worden. 4K rechtdoor varen kunnen we hier op het kanaal ook wel en die extra kilometer heeft dan weinig toegevoegde waarde.
Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.

En waarom ik de WW zo niet-leuk vind? Een stuk rechtdoor, op lelijk water, en dat dan 5000m (TBR is langer, (mooi water trouwens daar @ Hilversum), ik noem de Head, de Hel) Op de h4k mag je de 5k ook doen, met een weekend in de benen. Voor de eerstejaars roeier denk ik wel interessante wedstrijd - je eerste - maar als ik door was gegaan had ik 'm niet nog een keer gestart.
pi_65698797
Niet huilen
Daar win je geen Wedstrijden mee

Wij starten hem
pi_65699067
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Koert het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.
Hij hangt hier prima inderdaad
pi_65699656
quote:
250 is pas vet
Eens! Maar 2x 8x250m om 9u 's ochtends zonder coach is toch heel wat minder vet (lees: ochtendtraining voor yours truly)

Head en de Heineken zijn tof, tenzij je stuurtjes hebt die niet kunnen sturen (en 100m voor het einde tegen de Berlagebrug knallen)..
pi_65708634
Is de varsity korte- of langebaan?
pi_65710428
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Is de varsity korte- of langebaan?
Korte baan.. Behalve voor de Oude Vier.. Die roeien in de finale 3km..
pi_65713482
quote:
250 is pas vet
Een koningsafstand, al zeg ik het zelf.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_65719696
Net sterke vaerhalen avond gehoad

Zo'n coachkndje van mij zit zo'n verhaal te vertellen over strippers in Hongearije en een rekening van 700 euro vet lang duurt het
zegt: Matthijs Vellenga zo van ''Duurt lang!''
Een radom: ''Bek dicht, wat heb jij nou gepresteerd !?!?!''
Vellenga: ''.....''
Wij:'' ''
pi_65726932
En nu is dat gespuis lid-af gemaakt?
pi_65727064
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:11 schreef De_Brok het volgende:
En nu is dat gespuis lid-af gemaakt?
Nee want het was een grapje

Tevens nog ene goede grap van gisterenavond. Een roeier uit m'n boot moest een invaller regelen omdat ie niet kan dit weekend, wijzen we iemand aan die die kan vragen. Hij zo vragen maar hij kon niet. Wij kei hard lachen want hij had onze beste lichte pik gevraagd die WK heeft geroeid enzo Toen zei ik nog dat ie 2 kratten bier van me kreeg als ie Vellenga als invallre zou vragen maar hij durfde niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')