Lulligquote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Geldt daar een vaarverbod wegens noodweer en harde wind
Wij gaan daar in de zomer heenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Bellah het volgende:
[..]
LulligNouhou, ik wil roeien. Er is sprake van een trainingsweekend in Valenciennes voor ons (Noord-Frankrijk), maar ik zie ze 't nog niet zo snel regelen.. De planning is namelijk het weekend van 13 februari, en das over twee weken al
Ennn dan vier ik mijn verjaardag!
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch omquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef BlauweBal het volgende:
Bedankt voor je waterdicht onderbouwde kritiek, Koert.
Ik heb wel kakkend veel zin in de WW, eindelijk eens een beetje meten hoe het echt staat in het veld.
Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:
[..]
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om![]()
korte baan.
Het zegt dan niets over het korte baangebeuren, maar ergens is zo lang achter mekaar doorgaan en diepgaan ook wel mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Koert het volgende:
[..]
Heb je de WW al 's gestart? En over dat meten, lange baan zegt niets over korte baan.. en korte baan, dáár gaat het uiteindelijk toch om![]()
korte baan.
quote:
Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Het is misschien wel zo dat je alleen op de korte baan klasserend blik kan halen, maar dat haalt niet weg dat de heineken en de head een zekere charme hebben waardoor winst daar misschien wel net zo mooi is als winst op een 2K wedstrijd.
Winterwedstrijden mogen van mij idd ook afgeschaft worden. 4K rechtdoor varen kunnen we hier op het kanaal ook wel en die extra kilometer heeft dan weinig toegevoegde waarde.
Hij hangt hier prima inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Koert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens over de H4K en de Head (wimpel!). Wat voor mij de korte baan wedstrijden zo mooi maakt is het feit dat de concurrentie links en recht van je op het water ligt.
Eens! Maar 2x 8x250m om 9u 's ochtends zonder coach is toch heel wat minder vetquote:
Korte baan.. Behalve voor de Oude Vier.. Die roeien in de finale 3km..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Is de varsity korte- of langebaan?
Nee want het was een grapjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:11 schreef De_Brok het volgende:
En nu is dat gespuis lid-af gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |