SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.Goedemorgen :W
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef blomst het volgende:
Liesje:hoi blomst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.
ik ben dan liesje niet, maar vraag me af of het wat is, die test/kwis (wordt steeds aangehaald hierr, vandaar). heb je een linkje, dan maak ik 'm even, heb nog wel een kwartiertje over?
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.htmlquote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi blomst!
ik ben dan liesje niet, maar vraag me af of het wat is, die test/kwis (wordt steeds aangehaald hierr, vandaar). heb je een linkje, dan maak ik 'm even, heb nog wel een kwartiertje over
thanks blommie.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef blomst het volgende:
Liesje:Natuurlijk. Sugar (pampampadapampam) honey, honey (pampampadapampam), you are my candygirl, and you've got me wanting you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.
Ben weer klaar met lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Lekker toch? Ik pendel tussen bank, bed en af en toe de keuken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
kolere, wat een enorme stinkluie zondag is ditLig me als een zwijnin de bank te wentelen met doorligplekken en al....
sounds invitingquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
kolere, wat een enorme stinkluie zondag is ditLig me als een zwijnin de bank te wentelen met doorligplekken en al....
Ik dacht dan toch maar 75 proberen, kan ik weer overnieuwquote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk. Sugar (pampampadapampam) honey, honey (pampampadapampam), you are my candygirl, and you've got me wanting you.
Ben weer klaar met lezen.
Boerderij is wel een heel groot woordquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks blommie.
verder alles goed op de boerderij?
heerlijk ja... bed sla ik over, peins erover om een dekbed op de bank te gooien en gewoon allemaal voer op tafel te zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik pendel tussen bank, bed en af en toe de keuken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht dan toch maar 75 proberen, kan ik weer overnieuw
hoi... kan wel inviting klinken ware het niet dat ik te lui ben om naar de voordeur te lopenquote:
Ik heb sinds kort zo'n fleece plaid bij de bank liggen. Da's heel handig en cosy, maar dan voel ik me ook meteen een oud wijf, als ik dat over me heen trekquote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef versabommie het volgende:
heerlijk ja... bed sla ik over, peins erover om een dekbed op de bank te gooien en gewoon allemaal voer op tafel te zetten
Ja!quote:
hoi liesje!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, je bent vanzelf weer bij de olifanten!
En dank voor 76!![]()
Succes WJ!
M'n liefie heeft hier geloof ik 3 of 4 van die fleece dingen liggen maar dekbed roeleert natuurlijk altijdquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n fleece plaid bij de bank liggen. Da's heel handig en cosy, maar dan voel ik me ook meteen een oud wijf, als ik dat over me heen trek.
Ik denk dat ik straks eten ga bestellen en dan gewoon via het raam betaal. Hoef ik niet naar de gang te lopen.
En hoe krijg je je eten dan binnen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef versabommie het volgende:
Ik ga eten bestellen via thuisbezorgd en dan betalen met ideal ... ben ik er helemaal af hahaha
**iedereen verstopt zich achter de bank. "kijk uit daar heb je frits, die rare man"quote:
Ik heb ook zo'n ding en... we zijn dikke maatjes!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n fleece plaid bij de bank liggen. Da's heel handig en cosy, maar dan voel ik me ook meteen een oud wijf, als ik dat over me heen trek.
Ik denk dat ik straks eten ga bestellen en dan gewoon via het raam betaal. Hoef ik niet naar de gang te lopen.
Ik zie jullie wel hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
**iedereen verstopt zich achter de bank. "kijk uit daar heb je frits, die rare man"![]()
hoi frits!
nee, is niet leuk die Quiz te doen, maar ik wil tot aan het einde komenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi liesje!
is het wel leuk om te doen (die kwis) en waarom dan (als je dat in 1 zin kunt vangen, vooruit, 2 mag ook)?
Bestellen bedoelde ik uiteraard.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Pizza heb ik ook nog in de vriezer. En twee kant en klare pasta dingen. Maar dan moet ik de magnetron aanzwengelen. En eerst de dingen van de magnetron af op de wasmachine zetten. En dan moet ik ook de was ophangen.
Pfff, eerst even uitrusten.
En niemand weet of er überhaupt ooit een eind aan komt. Weer genaaid bij die kutbom op 75.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef blomst het volgende:
nee, is niet leuk die Quiz te doen, maar ik wil tot aan het einde komen
Die Dönner pizza's van NYPizza zijn best goed te doen.quote:
Oh ja, daar heb ik nog een review van gelezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Dönner pizza's van NYPizza zijn best goed te doen.
ok, ik toch nu ff gluren.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, is niet leuk die Quiz te doen, maar ik wil tot aan het einde komen
Vooralsnog een vraag. Ik ben nu weer af bij 77.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef willem-jozef het volgende:
ok, ik toch nu ff gluren.
hoeveel vragen bestaat het ding dan uit, of blijft dat altijd een vraag?
Nou gewoon. Zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kunnen mensen zich nu vervelen in hun vrije tijd....
heb ik ook nooit. en anders sla je toch de hand aan jezelfquote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kunnen mensen zich nu vervelen in hun vrije tijd....
Heb je leuk werk?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou gewoon. Zo.
Tijd dat ik weer aan het werk ga. Morgen.
Ja, is flauw, beter is het om de hand aan een ander te slaanquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik ook nooit. en anders sla je toch de hand aan jezelf/
? flauw
fuck... daar heb je een punt... alhoewel... de buren hebben ook een sleutel... zouden ze ... ?quote:
Alwéér?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef willem-jozef het volgende:
? flauw
of je gaat je ergeren aan de spquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
? flauw
Jawel. Maar het blijft werk en dus een kwestie van moeten. Ik vind mensen die leven om te werken maar raar.quote:
ja, ik las dat je je dat net ook al afvroeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooralsnog een vraag. Ik ben nu weer af bij 77.
Als je ergernis als entertainment ziet hoef je je inderdaad nooit te vervelen.quote:
Die van Bommel schijnt met van alles en nogwat te flirten, nu ook al met een intifadaquote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
of je gaat je ergeren aan de sp![]()
"SP-Tweede Kamerlid Harry van Bommel weerspreekt dat hij gisteren tijdens een betoging in Amsterdam heeft opgroepen tot geweld. In zijn ogen is een intifada, waar hij tijdens de mars steun aan gaf, niet per definitie gewelddadig. ,,Het kan gaan om burgerlijke ongehoorzaamheid en vreedzame protesten'', zei hij vandaag in een reactie op de kritiek van onder meer het CIDI.
lekker medische hulp weigeren en hopen dat Tom Kroes komt helpen! wheeehaaaw!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las dat je je dat net ook al afvroeg.
ben je straks ergens bij vraag 300 en ben je gewoon stiekem gehersenspoeld door de scientology farm samen met al je s.c. vrinden..
Stel je voor. Ik ben wel eens -toen ik nog jong en nog naïever was- met zo'n pipo die me op het Spui in A'dam staande hield, meegegaan naar hun HQ. Heb daar volgens mij een uur gezeten en toen ik weg wilde, deden ze toch een partij moeilijk. Rare lui.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben je straks ergens bij vraag 300 en ben je gewoon stiekem gehersenspoeld door de scientology farm samen met al je s.c. vrinden..
ja maar toch ook weer niet of wel , niet wel niet enzo ..quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van Bommel schijnt met van alles en nogwat te flirten, nu ook al met een intifada
harry for presidentquote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
of je gaat je ergeren aan de sp![]()
"SP-Tweede Kamerlid Harry van Bommel weerspreekt dat hij gisteren tijdens een betoging in Amsterdam heeft opgroepen tot geweld. In zijn ogen is een intifada, waar hij tijdens de mars steun aan gaf, niet per definitie gewelddadig. ,,Het kan gaan om burgerlijke ongehoorzaamheid en vreedzame protesten'', zei hij vandaag in een reactie op de kritiek van onder meer het CIDI.
Niet onder de indruk
Ook zijn collega-Kamerlid Joël Voordewind (ChristenUnie) liet vandaag weten dat Van Bommel zich diskwalificeert door een nieuwe Palestijnse intifada te steunen, wat in zijn ogen een gewapende opstand betekent. Van Bommel is niet onder de indruk. "Ik wil graag met anderen praten over woorden als ze ook met mij willen praten over de daden daar."
Veroordelen
Hij wijst erop dat hij in zijn toespraak in Amsterdam zowel Israël als de Palestijnse Hamas veroordeelde "zoals de SP altijd doet". Verder geef ik steun aan de protesten tegen de inval, voor zover die geweldloos zijn, aldus Van Bommel"
een intifada is lief en een aap is een roofvogel!
nah ik ken je fysieke kenmerken niet dus ik weet niet echt of het raar isquote:Op zondag 4 januari 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je voor. Ik ben wel eens -toen ik nog jong en nog naïever was- met zo'n pipo die me op het Spui in A'dam staande hield, meegegaan naar hun HQ. Heb daar volgens mij een uur gezeten en toen ik weg wilde, deden ze toch een partij moeilijk. Rare lui.
nouja ik ben een beetje bang dat HHarry niet altijd vene goed zelf weet wat hij zegtquote:Op zondag 4 januari 2009 16:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
harry for president. een ventje naar 'mn hart
Hij was alleen in mijn geest geïnteresseerd. Dat was al fishy.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef versabommie het volgende:
nah ik ken je fysieke kenmerken niet dus ik weet niet echt of het raar is
Ja, en die PSV-fans maar hopen dat hij de redding gaat brengen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van Bommel schijnt met van alles en nogwat te flirten, nu ook al met een intifada
grappig! een vriendinnetje van vroeger had hetzelfde, maar dan 100 meter verderop.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je voor. Ik ben wel eens -toen ik nog jong en nog naïever was- met zo'n pipo die me op het Spui in A'dam staande hield, meegegaan naar hun HQ. Heb daar volgens mij een uur gezeten en toen ik weg wilde, deden ze toch een partij moeilijk. Rare lui.
Sommige beroepen lenen zich er meer voor dan andere. Ik heb er wel eens last van gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Maar het blijft werk en dus een kwestie van moeten. Ik vind mensen die leven om te werken maar raar.
omgquote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was alleen in mijn geest geïnteresseerd. Dat was al fishy.
hij kijkt in ieder geval verder dan de gemiddelde nieuwsbron of politicus als het gaat om de israelische kwestie (hij kijkt in ieder geval niet weg).quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik ben een beetje bang dat HHarry niet altijd vene goed zelf weet wat hij zegt
Oh, passie heb ik wel voor mijn werk (schrijven). Alleen niet zozeer passie voor elke dag om half negen present moeten zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Sommige beroepen lenen zich er meer voor dan andere. Ik heb er wel eens last van gehad.![]()
Er zijn allerlei carrières waar je het simpelweg niet redt zonder passie voor wat je doet. Dat zijn wel uitzonderingen natuurlijk.
peter!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en die PSV-fans maar hopen dat hij de redding gaat brengen.
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eens. Alleen, dat het nu juist van Bommel moet zijn, die een nogal besmet blazoen heeftquote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij kijkt in ieder geval verder dan de gemiddelde nieuwsbron of politicus als het gaat om de israelische kwestie (hij kijkt in ieder geval niet weg).
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij kijkt in ieder geval verder dan de gemiddelde nieuwsbron of politicus als het gaat om de israelische kwestie (hij kijkt in ieder geval niet weg).
Business as usual, alleen dan zonder business.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
peter!
[ afbeelding ]
hoe is 't, jong?
je bedoelt dat ie wel is ouwe onderbroeken met gaten draagt? (was echt in het nieuws, had een of ander vrouwtje de wereld ingeslingerd haha).quote:Op zondag 4 januari 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eens. Alleen, dat het nu juist van Bommel moet zijn, die een nogal besmet blazoen heeft
Wel eens, willem, wel ééns. Je bent beter dan dat domme 'is' in plaats van eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:32 schreef willem-jozef het volgende:
je bedoelt dat ie wel is ouwe onderbroeken met gaten draagt? (was echt in het nieuws, had een of ander vrouwtje de wereld ingeslingerd haha).
dat ligt wel iets anders, of denk je dat een hamas-regering daar mee weg zou komen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in dit geval kijkt hij niet verder dan het handvest van Hamas, die genocide op de joden voorschrijft...
dus hij deed gisteren even kortzichtig als al die andere mongolen ...
beide groepen moeten sterk veroordeelt worden
Oei, je twijfelt er nog echt aan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat ligt wel iets anders, of denk je dat een hamas-regering daar mee weg zou komen?
die andere mongolen zijn meelopers (in deze kwestie), ons harry niet, vind ik dan..
gaarne voortaan achterlangs wijzen op fouten (net zoals ik dat deed bij jouquote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens, willem, wel ééns. Je bent beter dan dat domme 'is' in plaats van eens.
En hoe wil jij een onderbroek aantrekken als er geen gaten in zitten?
Ja en nee, Ja leuk om te doen, in het begin, en daarna frustrerend! Maar ja, wat blomst zegt he? ik wil hem gewoon uitgespeeld hebben, kan het niet goed loslaten.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi liesje!
is het wel leuk om te doen (die kwis) en waarom dan (als je dat in 1 zin kunt vangen, vooruit, 2 mag ook)?
Schrijven is wel leuk ja. Het is net posten eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, passie heb ik wel voor mijn werk (schrijven). Alleen niet zozeer passie voor elke dag om half negen present moeten zijn.
Maar over anderhalve week elders een gesprek. Piepklein bureautje van een vriend van me. Het wordt wel weer eens tijd voor een andere omgeving, andere klanten en andere onderwerpen om over te schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaarne voortaan achterlangs wijzen op fouten (net zoals ik dat deed bij jou).
oja, laatst zag ik je een keer: "refereren naar" schrijven. vond ik niet erg, maar nu we het er toch over hebben![]()
![]()
ik twijfel in ieder geval niet aan de onrechtmatige bezetting van israelquote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oei, je twijfelt er nog echt aan ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest
niet schrikken he
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Schrijven is wel leuk ja. Het is net posten eigenlijk.
Schrijf je van alles, of heb je echt een specialiteit?Ik schrijf over van alles ... en nog wat. Van foodgerelateerde zaken tot mode en van gemeentegedoe tot webteksten voor kapperszakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar scenarioschrijven is wel een vak apart. Ik ben merely een copywriter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
haha, ik ben nog steeds niet begonnen en moet al bijna weer om die link vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en nee, Ja leuk om te doen, in het begin, en daarna frustrerend! Maar ja, wat blomst zegt he? ik wil hem gewoon uitgespeeld hebben, kan het niet goed loslaten.
nouja bezetting... europa is wat dat betreft na woII gewoon schuldig aan dit conflict.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik twijfel in ieder geval niet aan de onrechtmatige bezetting van israel![]()
wikipedia
Dacht ik al. Dat is natuurlijk de grootste markt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schrijf over van alles ... en nog wat. Van foodgerelateerde zaken tot mode en van gemeentegedoe tot webteksten voor kapperszaken. Maar scenarioschrijven is wel een vak apart. Ik ben merely een copywriter.
|quote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik ben nog steeds niet begonnen en moet al bijna weer om die link vragen![]()
loslaten is moeilijk
ik zit me kapot te irriteren aan de geluiden als je iets fout hebt ... huuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
|
|
|
|
\/
(Dat is een pijltje, naar de link!)
geloof niet dat europa iets te maken had met de bezetting van bepaalde gebieden (waar vorig jaar kolonisten hun huis uit zijn gezet).quote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja bezetting... europa is wat dat betreft na woII gewoon schuldig aan dit conflict.
feiten zijn, hamas beschiet israel, israel reageert buitenproportioneel en we zijn weer terug bij af.. overigens die wikipedialink is integraal vertaald het hamas handvest zoals je op meerdere officielere sites terug kan vinden ... Hamas heeft openlijk de doelstelling om israel van de kaart te vegen, dat is ook de reden dat landen niet met ze om tafel gingen, na de verkiezingen ..
Kijk wat mij betreft gaat er een dikke vette muur om dat middenoosten heen en zoeken ze het maar lekker uit allemaal!
Ja ik ook, maar zonder geluid werkt ook niet goed bij mij, want dan denk ik dat ik al geklikt heb, en dat is dus niet zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zit me kapot te irriteren aan de geluiden als je iets fout hebt ... huuuuuuuuuuuu
me 2. ze moeten maar een stuk vervuilde grond in de oekraine krijgen om daar de joodse vlag te hijsenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck alle feiten maar, ik adviseer alle partijen om Cohen in te huren en die een oplossing te laten forceren![]()
![]()
Serieus, ik vind dat Israël voor geen meter deugen met haar achterlijke politiek en die Joodse lobby in de VS op de achterhand. Waar twee kijven zijn twee fout, dat is waar, maar ik vind dat Israël wel verdomd fout.
Hoe denk je dat dit langslepende conflict begonnen is?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geloof niet dat europa iets te maken had met de bezetting van bepaalde gebieden (waar vorig jaar kolonisten hun huis uit zijn gezet).
Dat is mijn nuance, niet die van hamas... zelfs egypte die altijd achter ze stond heeft afstand van ze genomen op dit moment.quote:"van de kaart vegen" klinkt al een stuk vriendelijker dan "genocide", zoals je eerder schreef.
Nee. want die meuk heeft mijn ex me al afgenomenquote:als iemand nu bezit neemt van jouw bankstel en flatscreen en je op straat gooit, ga je ook echt wel de zelfmoordterrorist uithangen, jonguh
Daar zitten ze in ieder geval veilig, er is op het moment geen gasquote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
me 2. ze moeten maar een stuk vervuilde grond in de oekraine krijgen om daar de joodse vlag te hijsen
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zitten ze in ieder geval veilig, er is op het moment geen gas
Verdrag van Oslo was een mooi verdrag, met handen en voeten getreden door wie? Jawel, door Israël.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei de kanten fout en dom maar het heeft wel een oorsprong.. het is dan ook niet zo slim van een van bommel dat hij wereldwijd ( ja op cnn en andere kanalen stond hij al) op te roepen tot terreur!
LOLquote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je nemen!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Was opgehangen! Gordijnen dicht! Kaarsen aan!
En nu?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
En nu?
Ha! Ha! Ha!quote:
bukken?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
En nu?
Ik heb nog geen honger.quote:
kun je mee laten bezorgen met het voer!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Ha! Ha!
Fuckeroni. Moet ik zo toch nog de deur uit, want mijn sigaretten zijn bijna op.
nee joh, ik zie ook wel dat die arabieren niet erg slim bezig zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit langslepende conflict begonnen is?
[..]
Dat is mijn nuance, niet die van hamas... zelfs egypte die altijd achter ze stond heeft afstand van ze genomen op dit moment.
[..]
Nee. want die meuk heeft mijn ex me al afgenomen![]()
begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei de kanten fout en dom maar het heeft wel een oorsprong.. het is dan ook niet zo slim van een van bommel dat hij wereldwijd ( ja op cnn en andere kanalen stond hij al) op te roepen tot terreur!
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef versabommie het volgende:
kun je mee laten bezorgen met het voer!
uurtje of anderhalluv?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Biefstuk ontdooien. Hoe lang duurt dat?
Zonder magnetron dus hè?![]()
Ga d'r op zitten. Wel ingepakt laten, hè?!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Biefstuk ontdooien. Hoe lang duurt dat?
Zonder magnetron dus hè?![]()
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.quote:
Nah, probleem opgelost, doe je lekker nietsquote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb eigenlijk geen zin meer in pizza. Of iets anders van de bezorgdiensten.
Ik heb zo'n 'Ik heb nerregens zin ihin' bui.
Kerst is toch overratedquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.
Dan ben je 11 maanden te vroeg knulquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.
Het begint zeker al volle maan te worden, hè?quote:[b]Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[/b
Die vrouwelijke nukken ook![]()
Nou zin of geen zin , ik ga bestellen ... kebab denk ik met van die enorme sambalsaus waar de tranen van uit je ogen springen, je verkoudheid van verdwijnt tijdelijk, en waar je 3 dagen van aan de plakpoep bent...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb eigenlijk geen zin meer in pizza. Of iets anders van de bezorgdiensten.
Ik heb zo'n 'Ik heb nerregens zin ihin' bui.
Het is wassende maan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het begint zeker al volle maan te worden, hè?
Ik heb nl ook geen zin in niksen.
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvanquote:
En dan ben ik weer de bride of Dracula.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wassende maan.![]()
De eerstvolgende volle maan is over 6 dagen, 15 uren en 47 minuten.
wat is er nu weer loos met halfrauw vleesch? Ik bedoel iedere sexe zijn nukken heur... die vrouwen bloeden 1 keer in de maand als een rund, gewoon puur voor de fun en een beetje kerel zet zijn tanden in een half rauwe biefstuk! nix mis mee!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvan)
Die legden vlees tussen hun eigenlijf en het paard waar ze op reden - aan het einde van de dag hoefde het dan niet zo lang gekookt of gebakken te worden (of aten ze het gewoon halflauw op).
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik weer de bride of Dracula.
Wel handige samenloop. Ik kijk naar de maan en weet hoe laat het is.
Met sliertjes en brokjes voor extra effect.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef dieenebart het volgende:
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzo) dat je een week lang uit je nek bloedt!
Wielrenners deden het tegen de zadelpijn. Ze aten vroeger ook biefstuk bij het ontbijt 's ochtends, maar volgens mij niet dezelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvan)
Die legden vlees tussen hun eigenlijf en het paard waar ze op reden - aan het einde van de dag hoefde het dan niet zo lang gekookt of gebakken te worden (of aten ze het gewoon halflauw op).
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzo) dat je een week lang uit je nek bloedt!
en toch ben ik nu eten aan het bestellen!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met sliertjes en brokjes voor extra effect.
je was al koopziek, dus aanwijzingen waren er al.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik weer de bride of Dracula.
Wel handige samenloop. Ik kijk naar de maan en weet hoe laat het is.
misschien een idee om een auto te bouwen die rijdt op baarmoederafval... elke week ff een andere muts op je motorkap parkeren en rijden maar!quote:
Kan ook zonder interne drain. Gewoon een slangetje inbrengen en dat onder je kleding naar je nek laten leiden. Alleen is het dan wel lullig als iemand tegen je praat en je begint opeens zo recht in zijn muil te spetteren.quote:
ach, d'r is toch ook niet mee geknoeid !quote:Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ook zonder interne drain. Gewoon een slangetje inbrengen en dat onder je kleding naar je nek laten leiden. Alleen is het dan wel lullig als iemand tegen je praat en je begint opeens zo recht in zijn muil te spetteren.
Maar dat maakt het dan ook wel weer helemaal af.
Maak je meer kans mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien een idee om een auto te bouwen die rijdt op baarmoederafval... elke week ff een andere muts op je motorkap parkeren en rijden maar!
zekers.. tis allemaal in het kader ven recyclen!quote:
Ik heb geen zin in patat.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klinkt als patattent aanvragen, is dat niets voor Cc?
chocolaatje?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in patat.
(En ja, ik vind mezelf ook stierlijk vervelend als ik in zo'n bui ben.)
Ook geen zin in.quote:
ben nog aan het kiezen : http://www.thuisbezorgd.nl/restaurant/Milano-Pizzeria-Arnhemquote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier wordt het maar weer eens Hongaarse Goulash. Waarom? Nah, gewoon omdat 't kan en omdat 't de vorige keer lekker was![]()
Jij ging toch zalm eten?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in patat.
(En ja, ik vind mezelf ook stierlijk vervelend als ik in zo'n bui ben.)
ach zappen helpt toch nie :quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook geen zin in.
Wet je wat helemaal erg is? Dat mijn remote control van de tv kapot is en de televisie op 1 staat met een stomme smartlappenzanger erop en ik niets eens zin heb om op te staan om de zender om te zetten of de tv gewoon helemaal uit te zetten.
Damn, wat maak ik het mezelf weer eens moeilijk.
Staat hier ook op..quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Copycat het volgende:
Kleine Amihigo! Ik zal jou laten zingen en met liefde omringen!
Ik sta nu op. Anders ga ik dood! Dood!
Ik heb al zalm gegeten. Met klutseieren.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij ging toch zalm eten?![]()
![]()
Word je ook vrolijk van.. dus hup..
Schots voor Frostquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens een brute moord oplossen. Samen met Taggert. Wie is Taggert eigenlijk? Of is dat Schots voor Tatort?
Excuse me, dat had ik dus niet meegekregen, missee..quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al zalm gegeten. Met klutseieren.
Ik ken mensen die, als ze zalm in huis hebben, niets anders meer eten, maar zo zit ik niet in elkaar. No sirree, not me!
zorgzaam ventjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik ga koken voor twee, dat vind ik dan wel weer leuk.....
Dasnie! Want Frost is een sikkeneurige ouwe man en die heet gewoon zo. Maar de chef in Taggert heet Burke.quote:
Het wordt een beetje eentonig ... ik heb geen zin in wijn. En ook niet in vodka. Ik moet me morgen gewoon ziek melden. Het gaat helemaal verkeerd met me.quote:
kan wel zijn maar er moet nog veel aan het idee gedaan worden... want let wel.. strax kan ik goedkoop rijden maar ben ik tegelijk verantwoordelijk voor tig blaasontstekingen omdat ik de dames redelijk onbeschermd op mijn motorkap laat doorlekken! En wat te denken van de slechte meetbaarheid van de hoeveelheid brandstof.. als miep vingerdiep op de motorkap uitgedropen is, wat dan? sta je met je millieubewuste gedrag te tandhakken in de kou langs de a12 ofzo.. dus wat is wijsheid... moet ik dan een "aanstormend" talent in de kofferbak reserve houden? En daarnaast ... moeten ze ook nog eten als ze een weekje op de motorkap aan het lekken zijn? En wat als ik thuis kom? moet ik zo'n exemplaar dan op straat op de wagen laten zitten? of moet ik ze beschut naast de schemerlamp zetten? Let wel.. ze zijn een stuk minder gezellig rond die tijd dan de schemerlamp! En voorgloeien... ik kan me niet indenken hoe dat moet gebeuren al springen er visioenen van een gloeiende tarzan te binnen waar ik me liever van weerhou...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef dieenebart het volgende:
Geniaal stukje proza in dit topic. Hier kunnen we prijzen mee winnen.
Voor de duidelijkheid: op een van mijn favoriete politieke websites (www.democraticunderground.com) is er aan het einde van de week een digitale prijsuitreiking voor de meest humoristische reacties, threads en pics. The DUzy Awards en de Visual Achievement Awards noemen ze dat.
Nu zag ik wel een Darwin Award topic, maar dat dekt de lading nét niet helemaal. Vrijwilligers om goed rond te kijken? En/of te nomineren (copy paste naar topic vd week)?
Ik stem alvast op auto-rijdt-op-baarmoederafval
Ook al onder de plak..quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
ga zo maar effe doen wat een man moet doen (opruimen en koken), anders krijg ik klappen![]()
leters
top! doe gelijk de hele maand januari... want ik voorzie voor mezelf een maand ge-emmer nu ik doorbetaald thuis mag zitten ... en dan heb ik iemand om tegenaan te miepen op fokquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt een beetje eentonig ... ik heb geen zin in wijn. En ook niet in vodka. Ik moet me morgen gewoon ziek melden. Het gaat helemaal verkeerd met me.
Oh, maar ik kan werken en slap ouwehoeren tegelijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:50 schreef versabommie het volgende:
top! doe gelijk de hele maand januari... want ik voorzie voor mezelf een maand ge-emmer nu ik doorbetaald thuis mag zitten ... en dan heb ik iemand om tegenaan te miepen op fok
kijk dat zijn goede berichten.. maar is dat al zeker met dat nieuwe baan en geen eigen kamert?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan werken en slap ouwehoeren tegelijk!
Nu nog wel, tenminste. Straks is het of een andere baan of nieuwe collega's vanwege fusie en dan heb ik hoe dan ook geen kamer meer voor mezelf.
Nee. Maar dat is een klein bureautje en ik geloof allemaal samen in dezelfde ruimte.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
kijk dat zijn goede berichten.. maar is dat al zeker met dat nieuwe baan en geen eigen kamert?
misschien valt het mee,quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is een klein bureautje en ik geloof allemaal samen in dezelfde ruimte.
En blijf ik waar ik nu werk, dan krijg ik er begin april iets van 20 collega's bij ivm een fusie.
Dat zal wel verdomd moeilijk worden. amper kunnen FOK!ken onder werktijd. Ik heb FOK! nodig ter inspiratie!
ik heb wat dat betreft tot nu toe mazzl, ik duik in een serverruimte en ga daar zitten fokken/hyves/geenstijlen/voetbalonlinen/msnen enzovoortsquote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is een klein bureautje en ik geloof allemaal samen in dezelfde ruimte.
En blijf ik waar ik nu werk, dan krijg ik er begin april iets van 20 collega's bij ivm een fusie.
Dat zal wel verdomd moeilijk worden. amper kunnen FOK!ken onder werktijd. Ik heb FOK! nodig ter inspiratie!
Dat is tegenwoordig redelijk standaard, tochquote:Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
lekkerrrrr heurrrrr anwb verwacht voor morgenochtend 500 kilometer ochtendspits!
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
lekkerrrrr heurrrrr anwb verwacht voor morgenochtend 500 kilometer ochtendspits!
mwah meestal als de anwb een alarm afgeeft staat er hooguit file bij een dorpje hier of daar ... en als ze dan niet meer durven komt de big bang!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig redelijk standaard, toch
Hoi stuk!quote:
pick me! pick me!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Okay. Nu begin ik trek te krijgen.
Eens even iene miene mutten wat het gaat worden.
Minstens 24 uur of iets langerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Copycat het volgende:
Soury! Da's voor mijn gevoel even geleden.
Ik doe strax salade met gebakken kip, tomaat en mozzarellaquote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Okay. Nu begin ik trek te krijgen.
Eens even iene miene mutten wat het gaat worden.
Buffelmozzarella? Lekker!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef dieenebart het volgende:
Ik doe strax salade met gebakken kip, tomaat en mozzarella
ik ga voor de kebab en een backed potatodingus met iets van groentenmeuk !quote:Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe strax salade met gebakken kip, tomaat en mozzarella
z'n reedt of die biefstuk?quote:
die tomaat voor je geweten?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Soury het volgende:
Bak straks wel een eitje.. maar met bacon en tomaat
Dat gaat 'm niet meer worden, vandaag.quote:
O jawel!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet meer worden, vandaag.
Nee, dat zou zonde zijn.quote:Ik ga voor soep en brood. Waterige soep uiteraard, wil mijn mood niet bederven.
Goed verhaal! Broer van mathara zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
trouwens gisteren zag ik dat het over bannetjes ging... of was dat ook al vandaag...?
Ik heb hier wel eens bijna een ban voor gehad...stom he ? :
"Ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
begrijp er geen reet van ... was toch echt een klusvraag!
enigskind, en verveel me somsquote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed verhaal! Broer van mathara zeker?
Koukleum!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:32 schreef dieenebart het volgende:
Je hebt gewoon geweigerd om je lichaamswarmte toe te passen! Luilak!
22-12 Moet kunnenquote:
Oei. Weet niet of ik dat zou aandurven..quote:
Sprak hij onversaagd!quote:
Ja toch?quote:Nee, dat zou zonde zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
trouwens gisteren zag ik dat het over bannetjes ging... of was dat ook al vandaag...?
Ik heb hier wel eens bijna een ban voor gehad...stom he ? :
"Ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Moet kokend heet water zijn![]()
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? begrijp er geen reet van ... was toch echt een klusvraag! Je penis is te klein![]()
alleen serieuze reacties graagquote:
Hij ligt nu op de verwarming.quote:
Maar de val werd gebroken door het al even pop-arty kussentje eronder?quote:Ja toch?
Kut. Bijna mijn mooiste asbak op de grond. Die nu zo goed bij mijn stemming past, want:
[ afbeelding ]
Pak gewoon de stofzuiger! Of een appeltaart.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Oh, dit is misschien wel leuk om vanavond te kijken:
Van Rossem in Amerika
Wel EO, maar ook Maarten.
Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar de val werd gebroken door het al even pop-arty kussentje eronder?
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Van Rossem in Amerika
Klinkt heel atletisch. En pin-up kitch natuurlijk, sorry.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!
Gave film!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Gister deze gekeken.. Met beamer dus huisbioscoop . Met drank en peuken dus![]()
Ik wil ook een beamer![]()
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
Lekkere valse wiefenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gave film!
Tomatensoep zonder ballen.
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
mijn zoon heeft wel college van hem gehad,,toffe peer,quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
Amerikanistiek in Groningenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?
WTF is datquote:
Hehehehe........quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maarten van Rossem's vakgebied.
Ja, weet ik, maar wel met zijn vizier op de VS. Een vriend van mij heeft Sociaal-Economische Geschiedenis gestudeerd en die weet vooral veel van Midden- en Oost-Europa.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Aagjekat het volgende:
neen,,afdeling letteren ,,,geschiedenis...in Utrecht.
hij is eigenlijk afgestudeerd op contemp. geschiedenis,,,Maarten van rossem
Ik denk dat de studie überhaupt nog niet bestond toen hij studeeerde zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Aagjekat het volgende:
waarop hij niet is afgestudeerd, maar op Contemp, geschiedenis...
Ik word oudquote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
op contemporaine geschiedenis...dus hedendaagse geschiedenis
Oh!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
Haha.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Copycat het volgende:
Paar weken terug belde een vriend me helemaal in extase op. "Cc! Ik sta op het vliegveld van Brussel en Pharrell loopt hier rond. Hij is cool!" Bel ik 'm dezelfde avond even terug. Partij chagrijnig. In al zijn extase was ie zijn favoriete leren jasje vergeten op het vliegveld. 41 jaar en dan nog star struck. En niet eens nicht.
Ook wel eigentijdse geschiedenis genoemd soms.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
Ik ook, bij Pharrell. Coole gozer. Ook al is ie geloof ik nog kleiner dan ik benquote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen trouwens..
Beetje de nieuwe Prince. (Beetje)quote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, bij Pharrell. Coole gozer. Ook al is ie geloof ik nog kleiner dan ik ben.
quote:Heb ze een keer live gezien, op RockWerchter. Helemaal uit mijn dak, dansen, schreeuwen zweten in de tent en buiten even afkoelen ... Ben een week ziek geweest.
=hondjesquote:
Ik neem Lopende Zaken op, met Sonja Bakker (begint voor dit programma).quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Van Rossem in Amerika
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 4 januari 2009 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook wel eigentijdse geschiedenis genoemd soms.
Is Aagje je naam, of staat het zeg maar voor "nieuwsgierig aagje"?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
=hondjes
dacht , ga het jaar nieuw in..![]()
en moest van NOEK.
De naam.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal niet
Prince heb ik vaak gezien. Ik was in de 80ies een grote Prince fan en van alles wat er omheen hing. The Time, Mazarati, Sheila E., Madhouse, Jill Jones ...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beetje de nieuwe Prince. (Beetje)
Die heb ik trouwens live gezien. Lang geleden.![]()
Wot?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
=hondjes
dacht , ga het jaar nieuw in..![]()
en moest van NOEK.
quote:
Is -als ik me niet vergis- geschiedenis van na de industriële revolutie.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal niet
Baas boven baasquote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prince heb ik vaak gezien. Ik was in de 80ies een grote Prince fan en van alles wat er omheen hing. The Time, Mazarati, Sheila E., Madhouse, Jill Jones ...
Laatste keer dat ik Prince zag was een paar jaar terug. Een soort jazzy concert met oa Candy Dulfer. Was een mooi weerzien met de kleine grote man uit Minneapolis.
Inderdaad, zelfde idee.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .... Mensen bezig houden. Zoiets als ik doe al jaren het zelfde werk maar ze veranderen mijn funktie omschrijving elke keer
Het moest zo snel dat er gewoon geen tijd was om 'Aagjekat' in te toetsen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Aagjekat het volgende:
en heb snel een iets in mekaar gedraaid,
Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Wat dat betreft is er weinig veranderd.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
en toen waren die woekerhandelaren rete irritant.
En er dan mee wachten tot de dag waarop iedereen zijn/ haar nieuwe naam krijgt, zodat het net echt lijkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.
Alleen maar erger geworden. Toen was dat voor mij voor het eerst dat het zo erg was.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat dat betreft is er weinig veranderd.
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het moest zo snel dat er gewoon geen tijd was om 'Aagjekat' in te toetsen.
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Dan mag alles.quote:
Daar zie ik de logica ook wel van in.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Sign O'The Times was net voor mijn tijd. Ik was met de Diamonds & Pearls Tour zelfs nog piepjong, het was mijn allereerste concert zelfs (tel ik met mijn vader mee even niet meequote:
neen, maar laat jullie even wennen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zie ik de logica ook wel van in.
Een kattennaam met een hondenavatar is werkelijk geen gezicht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Ja! Wendy & Lisa waren ook gaaf!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Noek het volgende:
Cc, ik vond Wendy & Lisa altijd zo cute. Zo wilde ik ook worden. Ook Mel & Kim maar toen ging die ene dood en toch dacht ik," Mwoah, laat maar zitten."
Neequote:
Een soorte-van overgangsperiodequote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Lekker lang laten sudderenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
tot het volgende topic, ik ga ff een biefstukje bakken
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coosquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet de Coos vraag niet he?? <60 of >60 ... Hihihihihi
Profiel daar staat waar je hem kan bereikenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coos
heb hem nodig, moet wat vragen.
Niet op fok iig.. Heb er (nog) maar een.quote:
Hij noemt het zelf PM.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Profiel daar staat waar je hem kan bereiken
heb zijn mail, maar dan kan ik hem vast voorbereidenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Profiel daar staat waar je hem kan bereiken
ik heeft een beamer.. heerlijk isda.. doe ik af en toe een avondje bankhangem, divx fimpjes bninnenhalen is 5 minuten werk dus ik draai dan alla cartequote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Gister deze gekeken.. Met beamer dus huisbioscoop . Met drank en peuken dus![]()
Ik wil ook een beamer![]()
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
Vanity is nu in de Here. Is een tijd een enorme crackhead geweest en zag toen het licht. Weet ik uit de autobiografie van Mötley Crüe.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
Vanity!Dat was wel slecht m'kay! The Pussycat Dolls daarentegen, die vind ik wel leuk. Britney ook.
Mijn ava kan wel wisselen. Maar daar kan ik niet mee onderduikenquote:
Is echt vet gaaf !!! Jammer van dat stopcontact op de muurquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heeft een beamer.. heerlijk isda.. doe ik af en toe een avondje bankhangem, divx fimpjes bninnenhalen is 5 minuten werk dus ik draai dan alla carte![]()
Wel sneu tegenwoordig kijk ik ook alle spoeddebatten erop
stopketak? nee joh ik doe dat ding gewoon elke keer vanachter de bank wegtrekkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is echt vet gaaf !!! Jammer van dat stopcontact op de muur
Nou er zit een stopcontact op zijn ( projectie) muur. Dus ff bijstellen die handel ..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
stopketak? nee joh ik doe dat ding gewoon elke keer vanachter de bank wegtrekken
ik heeft er een scherm bij... kun je de muren ook nog eens een kleurtje geven zonder je film te verziekenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er zit een stopcontact op zijn ( projectie) muur. Dus ff bijstellen die handel ..Maar tis verdomme alsof je in de bios zit.
Waarom wilde die dikke ptt-gleuvengluurder dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
let wel.. die dikke ptt-gleuvengluurder is degene die alcohol uit een barspelletje wilde laten halen...
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lustquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom wilde die dikke ptt-gleuvengluurder dat?
Dan ben je hier welkomquote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lust![]()
Ik voorspel nu al op sbs6 walgbeelden als zijn Anita zonder bijpassende campingsmoking in beeld komt met d'r opgetutte dwarskop!
WALG! en i'm in the mood for irritatie en leedvermaak!
ohw... vertel eens?quote:
Lees maar lekker terugquote:
forty-one...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lust![]()
Ik voorspel nu al op sbs6 walgbeelden als zijn Anita zonder bijpassende campingsmoking in beeld komt met d'r opgetutte dwarskop!
WALG! en i'm in the mood for irritatie en leedvermaak!
aaaaaaah... doe 'ns lief? zit half naar speertjesmikken te koekeloeren en er komt net een sympathieke dikkert op die die arrogante ado-laaf gaat pletten...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaah... doe 'ns lief? zit half naar speertjesmikken te koekeloeren en er komt net een sympathieke dikkert op die die arrogante ado-laaf gaat pletten...
toe doe eens? weet je dat je hele mooie ogen hebt?
en de hele zaal is pro-taylor... goh daar heeft van Barneveld zelfs last van als hij in nederland speelt onder zijn eigen landgenotenquote:
*zucht*quote:
zondes kunnen nog veel mooier zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een emotie, versa!
Emotie is mooi. En!
[ afbeelding ]
Nu Van Rossem kijken.
Je ziet nu al aan die chagrijnige harses dat 'Barney' weinig zin heeftquote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de hele zaal is pro-taylor... goh daar heeft van Barneveld zelfs last van als hij in nederland speelt onder zijn eigen landgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |