Ha! Ha! Ha!quote:
bukken?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Was opgehangen! Gordijnen dicht! Kaarsen aan!
En nu?
Ik heb nog geen honger.quote:
kun je mee laten bezorgen met het voer!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Ha! Ha!
Fuckeroni. Moet ik zo toch nog de deur uit, want mijn sigaretten zijn bijna op.
nee joh, ik zie ook wel dat die arabieren niet erg slim bezig zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit langslepende conflict begonnen is?
[..]
Dat is mijn nuance, niet die van hamas... zelfs egypte die altijd achter ze stond heeft afstand van ze genomen op dit moment.
[..]
Nee. want die meuk heeft mijn ex me al afgenomen![]()
begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei de kanten fout en dom maar het heeft wel een oorsprong.. het is dan ook niet zo slim van een van bommel dat hij wereldwijd ( ja op cnn en andere kanalen stond hij al) op te roepen tot terreur!
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zitten ze in ieder geval veilig, er is op het moment geen gas
Ja?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef versabommie het volgende:
kun je mee laten bezorgen met het voer!
uurtje of anderhalluv?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Biefstuk ontdooien. Hoe lang duurt dat?
Zonder magnetron dus hè?![]()
Ga d'r op zitten. Wel ingepakt laten, hè?!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Biefstuk ontdooien. Hoe lang duurt dat?
Zonder magnetron dus hè?![]()
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.quote:
Nah, probleem opgelost, doe je lekker nietsquote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb eigenlijk geen zin meer in pizza. Of iets anders van de bezorgdiensten.
Ik heb zo'n 'Ik heb nerregens zin ihin' bui.
Kerst is toch overratedquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.
Dan ben je 11 maanden te vroeg knulquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je. Haal ik 'm er nu uit. Had ik eigenlijk voor eerste kerstdag gekocht.
Het begint zeker al volle maan te worden, hè?quote:[b]Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[/b
Die vrouwelijke nukken ook![]()
Nou zin of geen zin , ik ga bestellen ... kebab denk ik met van die enorme sambalsaus waar de tranen van uit je ogen springen, je verkoudheid van verdwijnt tijdelijk, en waar je 3 dagen van aan de plakpoep bent...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb eigenlijk geen zin meer in pizza. Of iets anders van de bezorgdiensten.
Ik heb zo'n 'Ik heb nerregens zin ihin' bui.
Het is wassende maan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het begint zeker al volle maan te worden, hè?
Ik heb nl ook geen zin in niksen.
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvanquote:
En dan ben ik weer de bride of Dracula.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wassende maan.![]()
De eerstvolgende volle maan is over 6 dagen, 15 uren en 47 minuten.
wat is er nu weer loos met halfrauw vleesch? Ik bedoel iedere sexe zijn nukken heur... die vrouwen bloeden 1 keer in de maand als een rund, gewoon puur voor de fun en een beetje kerel zet zijn tanden in een half rauwe biefstuk! nix mis mee!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvan)
Die legden vlees tussen hun eigenlijf en het paard waar ze op reden - aan het einde van de dag hoefde het dan niet zo lang gekookt of gebakken te worden (of aten ze het gewoon halflauw op).
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik weer de bride of Dracula.
Wel handige samenloop. Ik kijk naar de maan en weet hoe laat het is.
Met sliertjes en brokjes voor extra effect.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef dieenebart het volgende:
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzo) dat je een week lang uit je nek bloedt!
Wielrenners deden het tegen de zadelpijn. Ze aten vroeger ook biefstuk bij het ontbijt 's ochtends, maar volgens mij niet dezelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net als de Hunnen en de Mongolen! (dat zouden voetbalclubs moeten zijn - of de supporters daarvan)
Die legden vlees tussen hun eigenlijf en het paard waar ze op reden - aan het einde van de dag hoefde het dan niet zo lang gekookt of gebakken te worden (of aten ze het gewoon halflauw op).
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zou rond Halloween wel cool zijn - dat je je van binnen zo kan laten ombouwen (met een drain ofzo) dat je een week lang uit je nek bloedt!
en toch ben ik nu eten aan het bestellen!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met sliertjes en brokjes voor extra effect.
je was al koopziek, dus aanwijzingen waren er al.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik weer de bride of Dracula.
Wel handige samenloop. Ik kijk naar de maan en weet hoe laat het is.
misschien een idee om een auto te bouwen die rijdt op baarmoederafval... elke week ff een andere muts op je motorkap parkeren en rijden maar!quote:
Kan ook zonder interne drain. Gewoon een slangetje inbrengen en dat onder je kleding naar je nek laten leiden. Alleen is het dan wel lullig als iemand tegen je praat en je begint opeens zo recht in zijn muil te spetteren.quote:
ach, d'r is toch ook niet mee geknoeid !quote:Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ook zonder interne drain. Gewoon een slangetje inbrengen en dat onder je kleding naar je nek laten leiden. Alleen is het dan wel lullig als iemand tegen je praat en je begint opeens zo recht in zijn muil te spetteren.
Maar dat maakt het dan ook wel weer helemaal af.
Maak je meer kans mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien een idee om een auto te bouwen die rijdt op baarmoederafval... elke week ff een andere muts op je motorkap parkeren en rijden maar!
zekers.. tis allemaal in het kader ven recyclen!quote:
Ik heb geen zin in patat.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klinkt als patattent aanvragen, is dat niets voor Cc?
chocolaatje?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in patat.
(En ja, ik vind mezelf ook stierlijk vervelend als ik in zo'n bui ben.)
Ook geen zin in.quote:
ben nog aan het kiezen : http://www.thuisbezorgd.nl/restaurant/Milano-Pizzeria-Arnhemquote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier wordt het maar weer eens Hongaarse Goulash. Waarom? Nah, gewoon omdat 't kan en omdat 't de vorige keer lekker was![]()
Jij ging toch zalm eten?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in patat.
(En ja, ik vind mezelf ook stierlijk vervelend als ik in zo'n bui ben.)
ach zappen helpt toch nie :quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook geen zin in.
Wet je wat helemaal erg is? Dat mijn remote control van de tv kapot is en de televisie op 1 staat met een stomme smartlappenzanger erop en ik niets eens zin heb om op te staan om de zender om te zetten of de tv gewoon helemaal uit te zetten.
Damn, wat maak ik het mezelf weer eens moeilijk.
Staat hier ook op..quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Copycat het volgende:
Kleine Amihigo! Ik zal jou laten zingen en met liefde omringen!
Ik sta nu op. Anders ga ik dood! Dood!
Ik heb al zalm gegeten. Met klutseieren.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij ging toch zalm eten?![]()
![]()
Word je ook vrolijk van.. dus hup..
Schots voor Frostquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens een brute moord oplossen. Samen met Taggert. Wie is Taggert eigenlijk? Of is dat Schots voor Tatort?
Excuse me, dat had ik dus niet meegekregen, missee..quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al zalm gegeten. Met klutseieren.
Ik ken mensen die, als ze zalm in huis hebben, niets anders meer eten, maar zo zit ik niet in elkaar. No sirree, not me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |