Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Wat dat betreft is er weinig veranderd.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
en toen waren die woekerhandelaren rete irritant.
En er dan mee wachten tot de dag waarop iedereen zijn/ haar nieuwe naam krijgt, zodat het net echt lijkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.
Alleen maar erger geworden. Toen was dat voor mij voor het eerst dat het zo erg was.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat dat betreft is er weinig veranderd.
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het moest zo snel dat er gewoon geen tijd was om 'Aagjekat' in te toetsen.
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Dan mag alles.quote:
Daar zie ik de logica ook wel van in.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Sign O'The Times was net voor mijn tijd. Ik was met de Diamonds & Pearls Tour zelfs nog piepjong, het was mijn allereerste concert zelfs (tel ik met mijn vader mee even niet meequote:
neen, maar laat jullie even wennen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zie ik de logica ook wel van in.
Een kattennaam met een hondenavatar is werkelijk geen gezicht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Ja! Wendy & Lisa waren ook gaaf!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Noek het volgende:
Cc, ik vond Wendy & Lisa altijd zo cute. Zo wilde ik ook worden. Ook Mel & Kim maar toen ging die ene dood en toch dacht ik," Mwoah, laat maar zitten."
Neequote:
Een soorte-van overgangsperiodequote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Lekker lang laten sudderenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
tot het volgende topic, ik ga ff een biefstukje bakken
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coosquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet de Coos vraag niet he?? <60 of >60 ... Hihihihihi
Profiel daar staat waar je hem kan bereikenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coos
heb hem nodig, moet wat vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |