SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.Goedemorgen :W
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef blomst het volgende:
Liesje:hoi blomst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.
ik ben dan liesje niet, maar vraag me af of het wat is, die test/kwis (wordt steeds aangehaald hierr, vandaar). heb je een linkje, dan maak ik 'm even, heb nog wel een kwartiertje over?
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.htmlquote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi blomst!
ik ben dan liesje niet, maar vraag me af of het wat is, die test/kwis (wordt steeds aangehaald hierr, vandaar). heb je een linkje, dan maak ik 'm even, heb nog wel een kwartiertje over
thanks blommie.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef blomst het volgende:
Liesje:Natuurlijk. Sugar (pampampadapampam) honey, honey (pampampadapampam), you are my candygirl, and you've got me wanting you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.75 sla ik ook over, ik zie dat es cspe ook wel, maar ben steeds te laat.
Ben weer klaar met lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Lekker toch? Ik pendel tussen bank, bed en af en toe de keuken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
kolere, wat een enorme stinkluie zondag is ditLig me als een zwijnin de bank te wentelen met doorligplekken en al....
sounds invitingquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
kolere, wat een enorme stinkluie zondag is ditLig me als een zwijnin de bank te wentelen met doorligplekken en al....
Ik dacht dan toch maar 75 proberen, kan ik weer overnieuwquote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk. Sugar (pampampadapampam) honey, honey (pampampadapampam), you are my candygirl, and you've got me wanting you.
Ben weer klaar met lezen.
Boerderij is wel een heel groot woordquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks blommie.
verder alles goed op de boerderij?
heerlijk ja... bed sla ik over, peins erover om een dekbed op de bank te gooien en gewoon allemaal voer op tafel te zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik pendel tussen bank, bed en af en toe de keuken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht dan toch maar 75 proberen, kan ik weer overnieuw
hoi... kan wel inviting klinken ware het niet dat ik te lui ben om naar de voordeur te lopenquote:
Ik heb sinds kort zo'n fleece plaid bij de bank liggen. Da's heel handig en cosy, maar dan voel ik me ook meteen een oud wijf, als ik dat over me heen trekquote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef versabommie het volgende:
heerlijk ja... bed sla ik over, peins erover om een dekbed op de bank te gooien en gewoon allemaal voer op tafel te zetten
Ja!quote:
hoi liesje!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, je bent vanzelf weer bij de olifanten!
En dank voor 76!![]()
Succes WJ!
M'n liefie heeft hier geloof ik 3 of 4 van die fleece dingen liggen maar dekbed roeleert natuurlijk altijdquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n fleece plaid bij de bank liggen. Da's heel handig en cosy, maar dan voel ik me ook meteen een oud wijf, als ik dat over me heen trek.
Ik denk dat ik straks eten ga bestellen en dan gewoon via het raam betaal. Hoef ik niet naar de gang te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |