Das vervelendquote:Op maandag 5 januari 2009 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
Nee
Mijn lip scheurt net iets in. Gaat weer een uur oid duren voor het dicht is
Frutsebeestjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
*1e zwaait topic van het nieuwe jaar*
Marcb![]()
![]()
Pheno![]()
Lady![]()
![]()
![]()
![]()
Pien![]()
![]()
![]()
Muck![]()
![]()
![]()
Cali![]()
![]()
![]()
OA![]()
![]()
Sjohtrek![]()
![]()
Damart![]()
![]()
Joolz![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
![]()
Klonk![]()
Ik heb ook al geeeeeeen ideequote:
Leugenaar!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Serious Request aktie --> naamwijzigingen voor 25 euro
Mehehequote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Grapverpesteraar![]()
ik probeer je te helpen snik
Geloofde ik toch al niet, want [was: .....] ontbrakquote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Grapverpesteraar![]()
ik probeer je te helpen snik
Jortquote:
Ik dacht dat dat alleen voor mods zichtbaar was?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Geloofde ik toch al niet, want [was: .....] ontbrak
ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef Muck het volgende:
okee, wie heeft er een home.planet iets? ik krijg telkens een irritante pop-up
Strooien doen ze alleen in Nederlandquote:Op maandag 5 januari 2009 10:15 schreef Muck het volgende:
kolere, in didam is er gewoon niet gestrooid
quintet zelfsquote:
En wanneer kom jij daar weer eensquote:Op maandag 5 januari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Strooien doen ze alleen in Nederland
Mijn avatar staat daar... nou ja, stond daar, want ik heb hem even verplaatst. Zag in ander topic ook al melding van problemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef Muck het volgende:
okee, wie heeft er een home.planet iets? ik krijg telkens een irritante pop-up
het lijkt inderdaad weg te zijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat heeft
(nu niet meer trouwens)
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Strooien doen ze alleen in Nederland
Martquote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn avatar staat daar... nou ja, stond daar, want ik heb hem even verplaatst. Zag in ander topic ook al melding van problemen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor mods zichtbaar was?![]()
Kan ik er wat aan doen dat Planet weer eens aan het kloten isquote:
Hier even niet.quote:
Ik had er ook geen last van, blijkbaar beperkt het zich tot bepaalde providers dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Geen last van pop-ups gehad hier hoor
Zal dan ook wel aan die anderen liggenquote:
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal dan ook wel aan die anderen liggen
Blondt hequote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven....
Je was aan het klonen!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Californium het volgende:
dus....ik ga even uitzoeken wat ik voor de vakantie ook alweer aan het doen was
![]()
Soggen tochquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Californium het volgende:
dus....ik ga even uitzoeken wat ik voor de vakantie ook alweer aan het doen was
![]()
Hm, lastig. En kun je anders iets anders doen? Misschien dat je dan een o-ja-moment krijgt!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
dat weet ik... maar gaat er meer om wat precies waarin... met nummers
Mijn administratie laat me in de steek....ik weet geen strain nummers meer
Het voordeel is wel dat als je e.e.a gaat uitzoeken, je weer helemaal in de materie zitquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
nou....het enige wat ik heb is een papier...met 3 nummers erop.... van 2 weet ik wat het is... (wel opgeschreven) van de andere denk ik dat het degene is die ik 'kwijt' ben![]()
Maar ik weet het niet zeker![]()
en mijn labjournaal ik bijgewerkt tot 15-12...
![]()
![]()
nu maar ef een pcr inzetten.... komt het uitzoeken daarna welen ik zie zoveel strain nummers dat ik me dat echt niet meer ga herinneren hoor
![]()
Hier niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
hoppa, daar begint het weer te sneeuwen
En als het niet lukt, moet je dan opnieuw beginnen, of is er dan nog een plan B?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
ik denk niet dat het me gaat lukken hoor... had gewoon ergens het nummer op moeten schrijven en dat heb ik niet gedaanIk ga wel weer even in de straincollectie duiken
![]()
en voor PCR: google![]()
het vermenigvuldigen van een gewenst stuk DNA.... ala jip en janneke taal
Hou je het lekker daar danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
hier wel, en vet dus
Alles ligt onder een heeeel dik pak sneeuw
heb voor de veiligheid mn hoge hakken maar thuis gelaten
Loop lekker aso op mn (nieuwe) Nike Air Clasics
jaquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven....
dat is waar maar mn evenwicht is dan wat minderquote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou je het lekker daar dan
Waarom niet je hoge hakken? Dan loop je er iig nog boven
Dit is tevens de lijst van zondag...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 2 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 131 PeZu
073. 080 marcb1974
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 3 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 293 PeZu
83. 061 DaMart
83. 061 Muck
87. 060 Dr_Flash
89. 059 Californium
weet ik wel, maar jou plagen is gewoon leukquote:
gelukkig maarquote:Maar verder ben je nog wel lief hoor
Zie edit.quote:
Ik heb er voor het laatst in oktober of november ingestaan...quote:
MPG plagen is nog leuker!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik wel, maar jou plagen is gewoon leuk
[..]
Succes met uitzoekenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hier juist niet, pliebollen, strikken (nonnevotte) en koffiequote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Loire het volgende:
bkleeeeeh, werk na vakantie is altijd zo druk
En nu met ondertiteling?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier juist niet, pliebollen, striiken (nonnevotte) en koffie
Nouquote:
lekker kut danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG plagen is nog leuker!
Hoi MPG, oude teruglezer.
oliebollen, iets van koekjes en koffiequote:
Ik dacht dat je moest strijken voor je baasquote:Op maandag 5 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou
oliebollen (sorrie, ik heb nog 10 vingers, maar het typen is toch soms moeiliijk), strikken (kennen jullie die dan niet?) en koffie.. dat zijn de 3 dingen waar iedereen mee bezig is
Was hij gisteren nerveus?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker kut dan
[..]
hoef je mij niet te vertellen
[..]
oliebollen, iets van koekjes en koffie
Kennen jullie die strikken ook? ja toch he?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moest strijken voor je baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |