Ik zie een laagje wit op de stoep en op straat, net achter de parkeervakken... en verder plassen op straat.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:41 schreef Klonk het volgende:
een paar verdwaalde
hier ligt genoeg om de gemiddelde nederlander compleet van slag te brengen
Mooi zoquote:
Hier dus ook, en ik moet zo gaan fietsen en ben vrij bang dat het zeer glad gaat zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef BrandX het volgende:
hier heeft t gisteravond wel veel geregen. nu is het helemaal droog en ook geen sneeuw.
hier geen stoep of straat te zienquote:Op maandag 5 januari 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie een laagje wit op de stoep en op straat, net achter de parkeervakken... en verder plassen op straat.
hier niet, hier vriest t al 3 dagen niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 06:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier dus ook, en ik moet zo gaan fietsen en ben vrij bang dat het zeer glad gaat zijn
Dat red het hier net niet vrees ik, en zover weg zet ik toch nietquote:Op maandag 5 januari 2009 06:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier niet, hier vriest t al 3 dagen niet meer
Beetje vastbinden enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik bedenk net iets, ik mag straks naar Belgie met een bewoner, maar die gasten zijn natuurlijk helemaal door het dolle heen doordat het sneeuwt buiten, lekker met een superstuiterende autist een stukje rijden
en er valt nog bij, maar het word keimooi straks, als het droog is gaat volgens verwachtingen de zon schijnenquote:
Wat is dat voor slecht geshopte foto?quote:
*klonk*quote:
Marcquote:
Ik heb nog steeds de behoefte die nieuwe macbook pro te bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |