Ik ook!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was mijn websites aan het updaten!
Dat is best warm.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:39 schreef Pien85 het volgende:
Jezus, ik geloof dat mijn moeder denkt dat t zomer is hier in huis... geloof dat de verwarming op 25 graden staat!
SOms, als de zon d ehik heeft. Maar die hik duurt maar twee dagenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
25 graden? Dat halen we hier niet in de zomer hoor
Niet de 120mbit versie?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Oeh, morgen eens bellen. UPC fiber is beschikbaar. 60 mbit/6mbit
Nee, dat vind ik eenvoudigweg te duur.quote:
Ik zet de svcd wel opquote:
1 dag werken, zwaar hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
Jep... morgen weer werken... dinsdag vrij
Oh en morgen nieuwe laptop halen
Nee. Ik moest naakt ijszwemmenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Nog een zwembroek kunnen regelen?
Gelukkig nietquote:
Tofquote:Maar hoe was jullie uitje?
Ondertitel? Nee. Sig: ja. Alleen de kilometers per trein dan. Vandaag moet ik nog even uitrekenen, dat zal morgen wel komenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wtfis je ondertitel hoeveel je rijd per jaar?
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertitel? Nee. Sig: ja. Alleen de kilometers per trein dan. Vandaag moet ik nog even uitrekenen, dat zal morgen wel komen
Zou leuk zijn jaquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Wat is daar nou zo bijzonder aan.
Krijg je het trouwens vergoed?
Ik ook alleen ik doe het elke dag in volle treinen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou leuk zijn jaNeuh, ik hou gewoon van treinreizen. Hoe meer hoe liever, zeg maar.
Ik maak ook vaak hobbyrondjes door Duitsland of België. Vandaag was ik ook weer op de baan. T zal zo rond de 600 uitkomen denk ik. Ik wil me ook wel eens heel erg uitsloven (al is dat al een tijdje geleden). Mijn dagrecord is 1968 km, mijn weekrecord 5612. Maar mensen die dagelijks leeuwarden - Amsterdam op en neer rijden, maken op de langere termijn veel meer kilometers dan ikquote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ook alleen ik doe het elke dag in volle treinen.
22 km per dagelijkse weekdag.
dus laat me zeggen ongv 180 dagen x 22 = 3960 km per jaar ongv. :p Dan rij je wel iets verderen meer dan mij
je klinkt jaloers! breekt het je niet op zo de hele dag reizen ? wat doe je in de tussen tijd? veel naar buiten kijken?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak ook vaak hobbyrondjes door Duitsland of België. Vandaag was ik ook weer op de baan. T zal zo rond de 600 uitkomen denk ik. Ik wil me ook wel eens heel erg uitsloven (al is dat al een tijdje geleden). Mijn dagrecord is 1968 km, mijn weekrecord 5612. Maar mensen die dagelijks leeuwarden - Amsterdam op en neer rijden, maken op de langere termijn veel meer kilometers dan ik
Naar buiten kijken jaquote:Op maandag 5 januari 2009 00:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je klinkt jaloers! breekt het je niet op zo de hele dag reizen ? wat doe je in de tussen tijd? veel naar buiten kijken?
of gaat het puur om het geheel?
hoe zit dat met reizen in duitsland, zwitserland.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar buiten kijken jaen als ik dan eindelijk in nieuw gebied ben, dan moet ik hard aan het werk. Stationsnaambodjes schieten. Enfin, je moet ERGENS de Baas in zijn niewaar
![]()
[ afbeelding ]
Oh, dit is ongeveer de helft van mijn huidige verzameling
Veel plezierquote:Op maandag 5 januari 2009 06:03 schreef BrandX het volgende:
Kia ora! Vroeg dag, ik ga er zo van tussen, lekker werken
Worden paar zware weken
Ik zie een laagje wit op de stoep en op straat, net achter de parkeervakken... en verder plassen op straat.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:41 schreef Klonk het volgende:
een paar verdwaalde
hier ligt genoeg om de gemiddelde nederlander compleet van slag te brengen
Mooi zoquote:
Hier dus ook, en ik moet zo gaan fietsen en ben vrij bang dat het zeer glad gaat zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef BrandX het volgende:
hier heeft t gisteravond wel veel geregen. nu is het helemaal droog en ook geen sneeuw.
hier geen stoep of straat te zienquote:Op maandag 5 januari 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie een laagje wit op de stoep en op straat, net achter de parkeervakken... en verder plassen op straat.
hier niet, hier vriest t al 3 dagen niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 06:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier dus ook, en ik moet zo gaan fietsen en ben vrij bang dat het zeer glad gaat zijn
Dat red het hier net niet vrees ik, en zover weg zet ik toch nietquote:Op maandag 5 januari 2009 06:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier niet, hier vriest t al 3 dagen niet meer
Beetje vastbinden enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik bedenk net iets, ik mag straks naar Belgie met een bewoner, maar die gasten zijn natuurlijk helemaal door het dolle heen doordat het sneeuwt buiten, lekker met een superstuiterende autist een stukje rijden
en er valt nog bij, maar het word keimooi straks, als het droog is gaat volgens verwachtingen de zon schijnenquote:
Wat is dat voor slecht geshopte foto?quote:
*klonk*quote:
Marcquote:
Ik heb nog steeds de behoefte die nieuwe macbook pro te bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |