Ik heb geen keus meerquote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef DR34M3R het volgende:
Goed van je marc, dat je je studie opgepakt hebt!
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Plannen? Ik widle vandaag nog wat werken, dat doe ik vanavond wel denk ik, en ook het poetsen moet maar wachten tot later deze week. Eerst nog wat uurtjes gezellig met de kids doorbrengen. En friet bakken natuurlijk!
Speciaal voor jou dan. Van mij mag je de TT aanpassen hoor. Maar zo ging die reclameslogan vruuuuuger toch?quote:
watisser?quote:
why the sad facequote:
euh. nee. De jongste is in slaap gevallen op de bank, de oudste kijkt E.T. nog een keer nu.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus meer
Lekker weg zo met je kids?
Je kan hetquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef BrandX het volgende:
moet n verslag schrijven maar het wil niet zo. inspiratie, motivatie en daarnaast een stukje discipline ontbreekt hard
maar goed, ik ga verder.
Slapen op de bankquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
euh. nee. De jongste is in slaap gevallen op de bank, de oudste kijkt E.T. nog een keer nu.
Nou ja.. kan ik jullie nog even gezelschap houden dus
En het moet vandaag af zijn?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef BrandX het volgende:
moet n verslag schrijven maar het wil niet zo. inspiratie, motivatie en daarnaast een stukje discipline ontbreekt hard
maar goed, ik ga verder.
dat ligt aan jou, hier is ie normaalquote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ehhh.. marc, ligt het aan mij of heb je je avatar helemaal wit gemaakt?
het had vier dagen geleden af moeten zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En het moet vandaag af zijn?
Ik las gisteren in mind magazine, dat je dat in je dromen kunt oplossen. Ontspannen gaan slapen met een probleem in je hoofd en de gedachte dat het antwoord in je droom komt
Je bent mijn held!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
Zo, Wiki bijgewerkt met oude topics en vanaf volgede deel staat Pien ook in de OP!
Correctie. Vanaf nu.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
Zo, Wiki bijgewerkt met oude topics en vanaf volgede deel staat Pien ook in de OP!
best wel hè?quote:
Gewoon gaan. Als het niets is, ben je zo weer weg toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:23 schreef Pien85 het volgende:
Mensen, ik heb een probleem...
Om 17.00uur begint ons 'bedrijfs uitje'. Eten en Bowlen, ergens in Amsterdam. Van mijn filiaal hebben 8 mensen zich opgegeven, waarvan er 4 sowieso niet komen... en 2 nog twijfelen. De enige (naast mij zelf) dus wel komt is een jongen die ik na werktijd echt niet ook nog s wil tegen komen...
Aan de andere kant komen er ook mensen uit andere filialen die ik ook ken (als ze zich teminste hebben opgegeven), dus het zou misschien wel gezellig kunnen worden...
Daarnaast kan ik niet bowlen, dat trekken mijn armen niet, en dan kan ik morgen niet normaal werken, dus met bowlen zal ik sowieso niet mee doen. Gratis eten is natuurlijk wel leuk
Dus... Gaan, of niet gaan?
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles mee lijkt te zitten
Wat een bagger excuus, zeg dan dat je gewoon geen zin hebtquote:Op zondag 4 januari 2009 15:32 schreef Pien85 het volgende:
zo, ik ga niet! Heb geen contant geld voor in de automaat in de tram.. goed excuus!
Ookquote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een bagger excuus, zeg dan dat je gewoon geen zin hebt
Geld kan je uit de muur halenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook
Maar zin kan je maken... geld niet
Ja, maar briefgeld past niet in de automaat in de tramquote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geld kan je uit de muur halen
Zin niet
Dan zul je toch eerst die tram in moeten!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
Das altijd leuk! Kan ik ook nog even komen rapen?
Oh, das nog net een euro waardquote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
ehhh.. ik denk niet dat je er veel aan hebt. Het was 1 Britse Pond.. maar het gaat om het idee toch
True... laat maar danquote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst die tram in moeten!
Haha, dan gaat het inderdaad om t ideequote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
ehhh.. ik denk niet dat je er veel aan hebt. Het was 1 Britse Pond.. maar het gaat om het idee toch
Dan zal je het wel heel vies vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
gadverdamme kersenbier...
Ergens in het vorige tpoic kan je dat wel terugvindenquote:
nou moet ik toegeven dat ik van de zomer aarbeienbier heb gehad en dat was wel weer erg lekker, maar kersenbier heeft me nooit kunnen bekorenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel heel vies vinden
Want het komt van iemand die zijn wc zomaar in de gang heeft staan
Een goede kriek is echt lekker hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou moet ik toegeven dat ik van de zomer aarbeienbier heb gehad en dat was wel weer erg lekker, maar kersenbier heeft me nooit kunnen bekoren
gisteravond, verstopte afvoer, ontstoppingsservice enzo met dit als resultaatquote:
Gatver! Ik vind bier op zich al smerig, maar bananenbier lijkt me wel heel ergquote:Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede kriek is echt lekker hoor
Wat wel heel vies is is bananenbier
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver! Ik vind bier op zich al smerig, maar bananenbier lijkt me wel heel erg
die wc brilquote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteravond, verstopte afvoer, ontstoppingsservice enzo met dit als resultaat
[ afbeelding ]
Sorry marcquote:
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry marcIs jouw hele droombeeld van mij nu aan diggelen?
Het spijt me... kun je t me nog vergeven?quote:
Rosébier al geprobeerd? Ik was ook wars van alle soorten bier (behalve trappist met heel veel grenadine...), tot ik rosébier ontdektequote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het spijt me... kun je t me nog vergeven?
Nee, bier vind ik echt niet lekker... ik ben sowieso een hele selectieve drinker
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Rosébier al geprobeerd? Ik was ook wars van alle soorten bier (behalve trappist met heel veel grenadine...), tot ik rosébier ontdekte
Nope, nooit geprobeerd nee... misschien toch maar s doen... Maar ja, rose wijn vind ik ook niet echt lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Rosébier al geprobeerd? Ik was ook wars van alle soorten bier (behalve trappist met heel veel grenadine...), tot ik rosébier ontdekte
Hmmz..quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmz..![]()
Red bull, daar hoort dan in mijn beleving weer rode wodka bij
lijken zegt zequote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
We lijken wel een stel drankorgels zo hè?
Weet het nog niet hoor, daar moet goed over nagedacht wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het spijt me... kun je t me nog vergeven?
Nee, bier vind ik echt niet lekker... ik ben sowieso een hele selectieve drinker
Nou als je t me niet vergeeft vergeef ik jou dat weer nietquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor, daar moet goed over nagedacht worden
maar ook erg lekkerquote:
Oeh, we gaan de goede kant opquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou als je t me niet vergeeft vergeef ik jou dat weer niet
Ik ga het niet eens uit proberen, vind je dat heel erg?quote:
Als ik het drink, is het de euroshopper-variant. Scheelt stukken en is nog lekkerder ookquote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef Pien85 het volgende:
Redbull, das nog zoiets dat ik echt gewoon te vies voor woorden vind...
Dat vind ik nu echt extreem smerig, koffiequote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik hou t wel bij koffie, dat smaakt teminste niet naar vloeibare suikerspin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
Ander onderwerp. Ik ga mezelf ff verwennen in de badkamer. niet ranzig bedoeld.
Scrubben, massagestralen op mijn schouder, naderhand een lekkere bodylotion.. En dan lekker een joggingbroek en trui aan en...EnjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
die van de lidl. mixxed up is de lekkerstequote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik het drink, is het de euroshopper-variant. Scheelt stukken en is nog lekkerder ook
Enneh.. als ik het drink, dan is dat echt omdat ik de energie nodig heb. De dag na het stappen bijvoorbeeld.
Dankquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van de lidl. mixxed up is de lekkerste
Diablo 2 spelen, natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Het is wel stil hier opeensWaar is iedereen?
Je hebt iig gewerkt nog evenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Ik heb geen zin meer in werken. Eens zien wat er op de tv is.
Je wil dan ook niet buiten zitten met dit weerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi. Eerste reservering binnen.
Mwoa, met een afdak nog goed te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil dan ook niet buiten zitten met dit weer
Ik was mijn websites aan het updaten!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Het is wel stil hier opeensWaar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |