VInd wel dat de jongens er lekker op in gaan...in die zin doet ze het niet zo slecht hoor...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef Omnifacer het volgende:
Nou doet ze het weer, gaat ze WEER over persoonlijke voorkeuren beginnenDit is de vijfde keer man!
moah, ik heb geen neo-nazisme voorbij horen komenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Domme dogmatische gasten die krampachtig juridische uitwegen proberen te bedenken voor hun neo-nazistische gedachtegoed? Ja, fantastische promotie inderdaad!
Sophie is kut ja, maar dat maakt de gasten nog niet veel beter
Best leuke jongens eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Misan het volgende:
[..]
moah, ik heb geen neo-nazisme voorbij horen komen
dan krijgt ze de wedervraag wanneer iemand gekwalificeerd wordt als Neo Naziquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
vraag dan waarin ze zich onderscheiden van Neo Nazi's
Nee joh, die gast heeft uit puur toeval een hitler-snorretje...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Misan het volgende:
[..]
moah, ik heb geen neo-nazisme voorbij horen komen
Ze gaan er helemaal niet op in! Ze zeggen keer op keer dat ze het daar niet willen over willen hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
VInd wel dat de jongens er lekker op in gaan...in die zin doet ze het niet zo slecht hoor...
die schele en die sjaak ernaast misschien, maar kan me niet voorstellen dat meneer Kusters een gemiddeld IQ heeft als ik 'm zo hoor pratenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Lijkt me een ontnuchterende ervaring als interviewster, volledig onder de tafel geluld worden door een NVU'er van gemiddelde mentale kunne.
Vind ik wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze gaan er helemaal niet op in! Ze zeggen keer op keer dat ze het daar niet willen over willen hebben
Oneens. Je kunt het oneens zijn met 'die ene', maar hij veegt hier werkelijk de vloer aan met die Sofie. Net verloor ze helemaal de controle toen zij de vraag moest gaan beantwoorden.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Die ene gaat er af en toe lekker agressief op in. Laat zijn ware aard zien...komt niet echt sympatiek over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |