Het moet wel BNN blijvenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Wat is hier nou de toegevoegde waarde van?
"Ik heb het wel eens met een Marokkaan gedaan"... Tenenkrommend slecht dat mokkel
idd, nee natuurlijk zijn ze daar niet verantwoordelijk voorquote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef rubbereend het volgende:
"dat ik daar niet verantwoordelijk voor ben"
ze valt een beetje door de mand jaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Sophie is hier zoooo niet geschikt voor![]()
Ach, ze is blank genoeg, denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:38 schreef Madsen het volgende:
ze lijkt een beetje bang. ik zou denken: ik wil hier weg, ik wil hier weg. je hebt geen idee waar je bent en wat ze je kunnen aandoen ...
Dat is pijnlijk duidelijk geworden idd. Barbara Barend zou 't nog beter doen...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is met bedenkelijk volk als deze NVU'ers, maar Sophie is duidelijk nog niet klaar voor 'grotemensenprogramma's'...
Domme dogmatische gasten die krampachtig juridische uitwegen proberen te bedenken voor hun neo-nazistische gedachtegoed? Ja, fantastische promotie inderdaad!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Misan het volgende:
fantastisch promotiepraatje voor de NVU deze uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |