ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi wasquote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
TT
Wat een geweldige man is het toch. Die lach.
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?quote:
is dat een pokeball?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?
Wat krijgt de man hier voor terug?quote:
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi was
de mens is door en door verrotquote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.
Helaas zijn macht en geld erg krachtige drugs.
quote:
Welk onderwerp heb je?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:13 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben scheikunde aan het leren.
Ik heb nooit hoofdpijn *klopt af op hout*. En ben ook niet bijgelovig *klopt ook af op water*.quote:
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mens is door en door verrot![]()
sommige mensen niet hoor
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
Bakken?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
tegen beter weten in jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.
Toch hoop ik bij te kunnen dragen aan een betere wereld, al weet ik dat het toch nutteloos zal zijn.
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemenquote:
patateren!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:17 schreef gers het volgende:
[..]
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemen
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.quote:
hoequote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardappels kunnen wel in de magnetron, maar vlees weet ik niet.
Vast wel.
* PeZu deelt de scheermesjes vast uitquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.quote:
klaarstomen in aluminium foliequote:
Net zoiets als pizza in een magnetronquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.
ja maar ik ben luiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar is de josselaar topic van vandaagquote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit voor gekut, elkaars UI gebruiken.
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.quote:
Makkelijk toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Chemisch evenwicht en polariteit van stoffen
Nergensquote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waar is de josselaar topic van vandaag
Tofjesquote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Chemisch evenwicht en polariteit van stoffen
So what? Je kan beter even wat moeite doen en wat lekkerder eten dan lui zijn en rubber eten.quote:
Dat probeerde ik juist te zeggen, dat het allemaal met elkaar verbonden is.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is ook scheikundig hoor. Ligt er maar aan hoe diep je wil gaan.
Geen chikies gejosseldquote:Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
NergensHet moet een traktatie blijven he.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.
Iets wat het merendeel van de mensheid niet lukt.
Maar wij, hier in Nederland, hebben het eigenlijk al ontzettend getroffen. Kijk naar de armoede in Afrika, de indoctrinatie in de Gaza/Israel. Als ik dat zie besef ik al dat je het als westers kind in de 21e eeuw ontzettend getroffen hebt.
Voldoende?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat een 5.6 op mijn rapport genoeg zegt.
kloptquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.
Maar wij, hier in Nederland, hebben het eigenlijk al ontzettend getroffen. Kijk naar de armoede in Afrika, de indoctrinatie in de Gaza/Israel. Als ik dat zie besef ik al dat je het als westers kind in de 21e eeuw ontzettend getroffen hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:
quote:In de magnetron koken
Gekookte aardappelen zijn in de magnetron heel eenvoudig te bereiden. Aardappelen die gekookt zijn en daarna gebakken moeten worden, zijn door het voorgaren in de magnetron sneller gaar. Ook als u een ovenschotel met aardappelen gaat klaarmaken kunt u met het voorgaren van de aardappelen in magnetron een flinke tijdwinst boeken. De magnetron is voor het bereiden van aardappelen dus een handig hulpmiddel.
Zo bereidt u gekookte aardappelen in de magnetron:
Verdeel 500 gram geschilde en gewassen aardappelen in gelijke stukken. Laat de aardappelen eventueel in koud water staan waardoor ze wat steviger worden. Leg ze met ruim aanhangend vocht naast elkaar in een ondiepe magnetronschaal. Dek de schaal af met een deksel of magnetronfolie. Zet de schaal in de magnetron, 6 - 7 minuten op 800 Watt. (aardappelen die nog gebakken moeten worden 4 - 5 minuten). Laat de aardappelen in de afgedekte schaal nog 3 - 4 minuten nagaren. Dit is belangrijk want een te lange kooktijd kan taaie aardappelen veroorzaken. Strooi wat zout of versgehakte tuinkruiden over de aardappelen en schud ze even op.
Ja. Opzich wel goed maar het probleem is dat ik niet nog een 5 mag staan want dan ga ik niet over. Aangezien wiskunde een 4 staat.quote:
inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Ik word een beetje moedeloos van de mentaliteit die veel mensen hebben. Probeer een tijd in afrika te overleden tussen al het geweld, armoede en ziektes. Dan heb ik pas echt respect voor je.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in het arme deel van Afrika ben geboren.
quote:
Wat minder FOK!'en dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja. Opzich wel goed maar het probleem is dat ik niet nog een 5 mag staan want dan ga ik niet over. Aangezien wiskunde een 4 staat.
quote:
Ik ga daar geen uitspraak over doen.quote:
Hihi, ik lijk slim.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme ik dacht dat je 4 ebe was.
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenquote:
ik ookquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenwas om meer te doen zodat ik over ga.
Ik zeg het je, dat lukt nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenwas om meer te doen zodat ik over ga.
Hoi.quote:
Remlof, kijk, een serieuze discussie~!!!11quote:
Ik denk dat ik beter huisarrest kan aanvragen danquote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zeg het je, dat lukt nietals ik jou was zou ik een ip ban aanvragen
Ik ben al begonnen. Ik heb al 1 paragraaf scheikunde doorgelezen en 1 paragraaf engels gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar nog niks gedaan dit jaar alhoewel dat wel de bedoeling was.
Morgen dan maar echt goed gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees het met open mondquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Remlof, kijk, een serieuze discussie~!!!11
Ik eet nu maar een mandarijntje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook
Damn stelletje kanslozen allemaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter huisarrest kan aanvragen dan
Ik was net anders behoorlijk serieus.quote:
Ik ookquote:
zou ik niet doen hierquote:
Dat maakt 't nog geen discussie.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was net anders behoorlijk serieus.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was net anders behoorlijk serieus.
Zeer serieus.quote:
hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:37 schreef Marurk het volgende:
Vanaf morgen moet ik elke dag zo'n 50 pagina's gaan lezen.
Succes ermee. Ben zo ook weg. Ook eten en toch maar een beetje beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:37 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga er even tussenuit. Wat eten en misschien nog wat leren. Toedels.
Ik ga zo brinta met een lekker glas thee nuttigen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Er staat nu een zelfgemaakt noodle-soepje te pruttelen.
Maar dat hoeft remlof niet te weten.quote:
Ik ontelbaar meer gelijk dan jij!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb altijd eentje meer gelijk dan jij.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:37 schreef Marurk het volgende:
Vanaf morgen moet ik elke dag zo'n 50 pagina's gaan lezen.
Ik zal kijken of ik RTL5 terug kan spoelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:38 schreef IQM het volgende:
Krent!
How I Met Your Mother is sinds 1 januari op RTL 5 begonnen. Ik moest jou er nog aan helpen herinneren. Bij dezen dus.
Dan heb ik weer eentje meer gelijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ontelbaar meer gelijk dan jij!
brintaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga zo brinta met een lekker glas thee nuttigen.
[..]
Maar dat hoeft remlof niet te weten.
Jongeren die wel trouw ontbijten, vrijen gemiddeld pas als ze 19,4 jaar oud zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ontbijten is belangrijk ja.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ben-eerder-seks.html
Je bent een beetje te bijdehand/grappig vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik RTL5 terug kan spoelen.
ik heb vandaag ontbetenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ontbijten is belangrijk ja.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ben-eerder-seks.html
Brinta is lekker.quote:
wat een onderzoek ook weerquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jongeren die wel trouw ontbijten, vrijen gemiddeld pas als ze 19,4 jaar oud zijn.
Dat is het gewoon BP.
RTL heeft toch ook zo'n uitzending gemist ding.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik RTL5 terug kan spoelen.
Ik op lief, maar toch een beetje geil kijkende ogenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brinta is lekker.
Daar zoek ik ook mijn toekomste vrouw op uit.
Theequote:Op zondag 4 januari 2009 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga zo brinta met een lekker glas thee nuttigen.
[..]
Ik lust geen Brinta.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brinta is lekker.
Daar zoek ik ook mijn toekomste vrouw op uit.
met dubbele puntquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
En bij dezen heb ik automatisch eentje meer. Ik hoef het dus niet meer te zeggen. Iedere keer dat jij ontelbaar keer meer gelijk hebt, heb ik automatisch weer eentje meer. Oneindig lang.
Vrouwen die brinta eten kunnen heul wel sexy zijn!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik op lief, maar toch een beetje geil kijkende ogenen geen 10-tonner
Zal ik je wat zakjes komen brengen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thee![]()
Ik heb nu alleen maar hele vieze thee
nee brood met kipfiletquote:
Idem.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
En bij dezen heb ik automatisch eentje meer. Ik hoef het dus niet meer te zeggen. Iedere keer dat jij ontelbaar keer meer gelijk hebt, heb ik automatisch weer eentje meer. Oneindig lang.
Je wil niet weten hoe irritant ik was met mijn "automatisch eentje meer". Niemand die daar tegen kon.quote:
Jij hebt zoveel pluspunten dat dat ene minpuntje niks uitmaakt.quote:
0 dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ontelbaar meer gelijk dan jij!
Vrouwen die 's nachts om 2 uur met me gaan dansen op het ijs en we paar keer op onze bek gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrouwen die brinta eten kunnen heul wel sexy zijn!
[..]
Zal ik je wat zakjes komen brengen.
Diegene die dat als eerste zei had automatisch gewonnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe irritant ik was met mijn "automatisch eentje meer". Niemand die daar tegen kon.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Lekker joh, cheeseburger op de vroege morgen. lang leve 't studentenleven
Ik dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Diegene die dat als eerste zei had automatisch gewonnen.
Ik ben dit jaar nog niet op het ijs geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Vrouwen die 's nachts om 2 uur met me gaan dansen op het ijs en we paar keer op onze bek gaan
nietusquote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Diegene die dat als eerste zei had automatisch gewonnen.
Cheeseburgers uit de magnetron?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega die at iedere week 4 cheesburgers uit de magnetron.
Wat een stinkvoer is dat zeg
Das een beetje veel van 't goedequote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega die at iedere week 4 cheesburgers uit de magnetron.
Wat een stinkvoer is dat zeg
Dat kost ...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Cheeseburgers uit de magnetron?
Wtf.
Wat is er mis met vers brood en zelfgebakken hamburger met een dikke laag kaas?
Ja, maar ik begon met 'eentje meer', dus ik loop altijd eentje voor.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom d'r net in met π.Troefjoker +1 onoverwinnelijk.
Prima daar is niets mis mee, maar 4 cheesburgersquote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das een beetje veel van 't goedeik heb 't op af en toe eens een cheesburger
Ja, maar ik ben dan weer zo iemand die wel de moeite neemtquote:
Heb je die kaas al eens gezien die ze op burgers doen bij de macdonaldsquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima daar is niets mis mee, maar 4 cheesburgers![]()
Chemische lucht enzo
de beste koks zijn mannenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer zo iemand die wel de moeite neemt![]()
Vrouwelijke kookkwaliteiten FTW![]()
![]()
Vroeger, toen we zelf nog ons vlees moesten vangen, dat was pas moeite.quote:
Kook jij voor mijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
pi is niet ontelbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom d'r net in met π.Troefjoker +1 onoverwinnelijk.
Er was ook al een hele discussie ontstaan over, of de kaas van de mac wel echt was...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heb je die kaas al eens gezien die ze op burgers doen bij de macdonaldsje gaat spontaan kotsen als je die kleur van die kaas ziet
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Cheddar Cheese. De ouders van m'n ex hebben dat thuis.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heb je die kaas al eens gezien die ze op burgers doen bij de macdonaldsje gaat spontaan kotsen als je die kleur van die kaas ziet
Ik doe niet mee aan gym, ik heb last van mijn enkel.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik begon met 'eentje meer', dus ik loop altijd eentje voor.
Zullen we nu hand in hand naar de gymzaal lopen?
Ik wil niet in een keuken werkenquote:
Dat de kaas oranje is komt door de toevoeging van orleaan. Dat zou jij moeten weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was ook al een hele discussie ontstaan over, of de kaas van de mac wel echt was...![]()
Oranje kaas, ftw...
O jij bent er zo een.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan gym, ik heb last van mijn enkel.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kook jij voor mij![]()
Ik kan op het moment al Soep maken, macaroni, pannekoeken en poffertjes
zwaar werk inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet in een keuken werken
Hmmquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was ook al een hele discussie ontstaan over, of de kaas van de mac wel echt was...![]()
Oranje kaas, ftw...
Ik heb het 3 jaar gedaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet in een keuken werken
hamburger zelf maken, gisteren nog gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef gers het volgende:
ik maak nooit me hamburgers zelf , ik bak ze alleen af
en vrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is al meer dan sommige mannen zouden kunnen
Nou, dan tik ik je wel bij kustikkertje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan gym, ik heb last van mijn enkel.
Ziet dat er zo freaking vaag uitquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Pezu heeft wel gelijk.
[..]
Cheddar Cheese. De ouders van m'n ex hebben dat thuis.
Wat hij zegt~!!!1quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hamburger zelf maken, gisteren nog gedaan
Ik heb een koortsblaasje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan tik ik je wel bij kustikkertje.
Je bent een Aziaatquote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat hij zegt~!!!1
Alleen niet gisteren.
Gisteren at ik asperges met biefstuk en rijst.
Dat is volgens mij bij alles bij de mac. Maar in Amerika (en Canada (en volgens mij ook hier in Nederland)) is Cheddarcheese gewoon in de winkel te koop, zonder rotzooi.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ziet dat er zo freaking vaag uitik geloof nooit dat ze daar bij de mac donalds niets aan zouden hebben toegevoegd
Gister at ik roerbakmie.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat hij zegt~!!!1
Alleen niet gisteren.
Gisteren at ik asperges met biefstuk en rijst.
Respect voor mijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is al meer dan sommige mannen zouden kunnen
herpesquote:
Kleffe broodjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
Krentenbol eet altijd broodjes bapao en vietnamese loempia's
Om daar nog maar over te zwijgenquote:
Niet! Ik eet 2 keer per week rijst, 3 keer pasta en de rest wat anders.quote:
oke beterquote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij alles bij de mac. Maar in Amerika (en Canada (en volgens mij ook hier in Nederland)) is Cheddarcheese gewoon in de winkel te koop, zonder rotzooi.
Tegenover me.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik wel naast je zitten in de klas? Of heb je ook last van luizen ofzo?
wel een aziaat ,studenten eten altijd pizzaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Ik eet 2 keer per week rijst, 3 keer pasta en de rest wat anders.
Pizza of aardappels bv.
Lekker.quote:
M'n stiefmoeder bijvoorbeeld, die kan echt niet koken. M'n pa ook niet overigens. De meest smerige troep krijg ik daar altijd. Meestal kook ik daar dan zelf maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om daar nog maar over te zwijgen
Meestal eet ik zaterdag pizza.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef gers het volgende:
[..]
wel een aziaat ,studenten eten altijd pizza
wel die goedkope van de aldi hequote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed, waarom mensen niet lekker willen eten enzo...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
M'n stiefmoeder bijvoorbeeld, die kan echt niet koken. M'n pa ook niet overigens. De meest smerige troep krijg ik daar altijd. Meestal kook ik daar dan zelf maar.
Proest!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette, je bent sneller dan mijn ninja edit!
En wat jij wil.
ik snap dat ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed, waarom mensen niet lekker willen eten enzo...
nepstudentquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Proest!
Ik ben nog nooit in de Aldi geweest.
Ik eet altijd de AH excellent pizza.
Dat lijkt me nou niets: kant en klaar pizza'squote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Proest!
Ik ben nog nooit in de Aldi geweest.
Ik eet altijd de AH excellent pizza.
Gister was dat programma weet wat je eet (ofzoiets) op TV. Wat die mensen eten!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thoeft niet per se duur te zijn, maar een beetje moeite voor je eten doenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je m'n briefje gekregen, die ik aan je buurvrouw gaf?
Wat dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gister was dat programma weet wat je eet (ofzoiets) op TV. Wat die mensen eten!![]()
![]()
vers eten ftwquote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thoeft niet per se duur te zijn, maar een beetje moeite voor je eten doen
Of voor zichzelf gehouden!quote:
met kerstquote:
Laat me die ene keer per week nou lekker makkelijk doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niets: kant en klaar pizza's
Verse pizza's FTW
Wat moet ik anders met m'n geld doen?quote:
Wat je zelf al zegt. Luiheid. En dat terwijl je in ontzettend weinig tijd toch echt iets lekkers klaar kan maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
met sproitjes en eerdappulquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is geen student, hij doet HBO!!!!!
2 uur over een pasta doen ... wat maak je dan wel niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat je zelf al zegt. Luiheid. En dat terwijl je in ontzettend weinig tijd toch echt iets lekkers klaar kan maken.
Oke, soms sta ik 2 uur in de keuken pasta te maken maar dat is het dan ook dubbel waard.
Alleen maar, echt alleen maar afhaalmaaltijden. En 50 glazen bier per week.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat dan?
Macaroni met ketchup?
Of ze is verliefd op jou!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Of voor zichzelf gehouden!Misschien is ze bang dat wij verkering krijgen en zij dan nooit meer naast jou mag zitten.
met satehsaus ja anders zijn ze niet te etenquote:
Groep 5 van meester Jan.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef gers het volgende:
ik wil ook in de klas van krentenbol zitten
Om krentenbollen te eten?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef gers het volgende:
ik wil ook in de klas van krentenbol zitten
Alles vers. Dus paprika, tomaat, champignons, knoflook, ui, oregano, tijm, gehakt en courgette. Allemaal zelf gesneden.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2 uur over een pasta doen ... wat maak je dan wel niet?
Ik koop fair trade spul en ik haal mijn vlees en groente bij de slager en groenteboer. Ik help de wereld toch wel een klein beetje.quote:
Obesitas ftwquote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen maar, echt alleen maar afhaalmaaltijden. En 50 glazen bier per week.
Satesaus over de spruiten?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
met satehsaus ja anders zijn ze niet te eten_!
Waarom geen groentepakketquote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alles vers. Dus paprika, tomaat, champignons, knoflook, ui, oregano, tijm, gehakt en courgette. Allemaal zelf gesneden.
[..]
Ik koop fair trade spul en ik haal mijn vlees en groente bij de slager en groenteboer. Ik help de wereld toch wel een klein beetje.
Daar had je toch die verhalen van?quote:
Neejoh, met nootmuskaat en peper.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
met satehsaus ja anders zijn ze niet te eten_!
Satesaus of appelmoes maakt alles eetbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Satesaus over de spruiten?
Zal ik eens proberenMeestal gebruik ik appelmoes of mayo om die vieze smaak een beetje lekkerder te maken
Omdat ik mijn spullen vers wil hebben.quote:
En dan ben je zon 100 minuten bezig met snijden? ...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alles vers. Dus paprika, tomaat, champignons, knoflook, ui, oregano, tijm, gehakt en courgette. Allemaal zelf gesneden.
Toch wel satesaus he... dat ook bij van die pakjes satestokjes zit..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Satesaus of appelmoes maakt alles eetbaar.
Ik ben maar klein.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil met het eindfeest schuifelen met jou! Niet met haar. Ze is veel te groot!
das niet echt vers hehquote:
ik lust normaal gesproken heel geen sproitjes maar met satesaus zijn ze uber chillquote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar had je toch die verhalen van?![]()
En ik ben al op Krentenbol!![]()
[..]
Neejoh, met nootmuskaat en peper.
Nee, een uur oid. Doe het maar eens, kost meer tijd dan je denkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan ben je zon 100 minuten bezig met snijden? ...
god wat toevalquote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Bt heeft gewonnen. Weet alleen niet of ze de prijs al heeft.
Mijn oma kan de beste spruitjes ooit maken~!!!1quote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
das niet echt vers heh![]()
[..]
ik lust normaal gesproken heel geen sproitjes maar met satesaus zijn ze uber chill
ga zelf eens van a tot z een verse pasta maken en kom dan eens terugquote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan ben je zon 100 minuten bezig met snijden? ...
Je gooit al die groenten toch gewoon op een hoop .. pakt een groot mes .. zet het puntje op de grond en gaat keihard hakken?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, een uur oid. Doe het maar eens, kost meer tijd dan je denkt.
Ik moet denken aan die heeuule dikke man van de tv.quote:
Al die macaroni buigen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga zelf eens van a tot z een verse pasta maken en kom dan eens terug
dat valt mee maar dat uithollen is me toch een rotklusquote:
Hij kon nog lopen gewoon en werken (stu.. zo'n vent die de muren doetquote:Op zondag 4 januari 2009 15:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die heeuule dikke man van de tv.
Dat is niet snijden. Overigens gaat je dat echt niet lukken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je gooit al die groenten toch gewoon op een hoop .. pakt een groot mes .. zet het puntje op de grond en gaat keihard hakken?
Ik gebruik een naald, wel doen voordat je ze buigt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt mee maar dat uithollen is me toch een rotklus
Niet zeiken, gewoon vretenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet snijden. Overigens gaat je dat echt niet lukken.
Zeker niet omdat je geen zaden wilt hebben. die moet je er sowieso eerst uitsnijden.
Dat bedoel ik dus met je leven weggooien.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij kon nog lopen gewoon en werken (stu.. zo'n vent die de muren doet) Maar hij had ook z'n gezicht vol uitslag enzo door z'n slechte eten.
Mouzur gooit gewoon alles in de blender.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet snijden. Overigens gaat je dat echt niet lukken.
Zeker niet omdat je geen zaden wilt hebben. die moet je er sowieso eerst uitsnijden.
Met zo'n mentaliteit kan je beter een pakje bij de AH kopen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mouzur gooit gewoon alles in de blender.
een breinaald?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik gebruik een naald, wel doen voordat je ze buigt.
Hij was daarna met gezond eten en wat sporten ook 30kg ofzo in 8weken afgevallen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met je leven weggooien.
Harr harr harr!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
elke dag 6 uur sporten en als je weer normaal gata werken zit er zo weer 10 kilo aanquote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij was daarna met gezond eten en wat sporten ook 30kg ofzo in 8weken afgevallen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Harr harr harr!
Nu heb ik weer de hik.
En hoe zat het met z'n cholesterol?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij was daarna met gezond eten en wat sporten ook 30kg ofzo in 8weken afgevallen.
Dank je. Weer hetzelfde glas.quote:
ik maak gewoon 1 hele grote, vet pienterquote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte van de macaroni.
Per dag 3x 20 min wandelen, per week wat zwemmen, dat was het wel. Maar als je niet meer zo ongelofelijk veel vet en inhoudsloos voedsel naar binnen propt en gezond gaat eten, lukt het ook al heel wat beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke dag 6 uur sporten en als je weer normaal gata werken zit er zo weer 10 kilo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |