ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi wasquote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
TT
Wat een geweldige man is het toch. Die lach.
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?quote:
is dat een pokeball?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?
Wat krijgt de man hier voor terug?quote:
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi was
de mens is door en door verrotquote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.
Helaas zijn macht en geld erg krachtige drugs.
quote:
Welk onderwerp heb je?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:13 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben scheikunde aan het leren.
Ik heb nooit hoofdpijn *klopt af op hout*. En ben ook niet bijgelovig *klopt ook af op water*.quote:
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mens is door en door verrot![]()
sommige mensen niet hoor
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
Bakken?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
tegen beter weten in jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.
Toch hoop ik bij te kunnen dragen aan een betere wereld, al weet ik dat het toch nutteloos zal zijn.
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemenquote:
patateren!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:17 schreef gers het volgende:
[..]
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemen
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.quote:
hoequote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardappels kunnen wel in de magnetron, maar vlees weet ik niet.
Vast wel.
* PeZu deelt de scheermesjes vast uitquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.quote:
klaarstomen in aluminium foliequote:
Net zoiets als pizza in een magnetronquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |