ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi wasquote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
TT
Wat een geweldige man is het toch. Die lach.
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?quote:
is dat een pokeball?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een tassendrager voor tijdens het winkelen?
Wat krijgt de man hier voor terug?quote:
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je zou bijna geloven dat de wereld echt mooi was
de mens is door en door verrotquote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoeft maar 5 seconden naar de tv te kijken om te weten dat het niet zo is. Wij als mensheid zouden zo geciviliseerd moeten zijn dat er geen oorlog zou moeten bestaan.
Helaas zijn macht en geld erg krachtige drugs.
quote:
Welk onderwerp heb je?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:13 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben scheikunde aan het leren.
Ik heb nooit hoofdpijn *klopt af op hout*. En ben ook niet bijgelovig *klopt ook af op water*.quote:
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mens is door en door verrot![]()
sommige mensen niet hoor
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
Bakken?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
kan je gehakt en aardappels in de magnetron bakken
tegen beter weten in jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste mensen an sich zijn prima wezens. De mensheid daarentegen is verschrikkelijk.
Toch hoop ik bij te kunnen dragen aan een betere wereld, al weet ik dat het toch nutteloos zal zijn.
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemenquote:
patateren!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:17 schreef gers het volgende:
[..]
bakken ,koken frituren weet ik veel hoe je het moet noemen
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.quote:
hoequote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardappels kunnen wel in de magnetron, maar vlees weet ik niet.
Vast wel.
* PeZu deelt de scheermesjes vast uitquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen soms hun hele leven vergooien. Ik bedoel, je hebt maar een kans. De manier waarop mensen met het leven omgaan is verschrikkelijk. "Ja, het is toch mijn leven." mensen zijn raar.
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.quote:
klaarstomen in aluminium foliequote:
Net zoiets als pizza in een magnetronquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.
ja maar ik ben luiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, doe even wat moeite en gooi het in de pan. Uit de magnetron smaakt het als rubber.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar is de josselaar topic van vandaagquote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit voor gekut, elkaars UI gebruiken.
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.quote:
Makkelijk toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Chemisch evenwicht en polariteit van stoffen
Nergensquote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waar is de josselaar topic van vandaag
Tofjesquote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Chemisch evenwicht en polariteit van stoffen
So what? Je kan beter even wat moeite doen en wat lekkerder eten dan lui zijn en rubber eten.quote:
Dat probeerde ik juist te zeggen, dat het allemaal met elkaar verbonden is.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is ook scheikundig hoor. Ligt er maar aan hoe diep je wil gaan.
Geen chikies gejosseldquote:Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
NergensHet moet een traktatie blijven he.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.
Iets wat het merendeel van de mensheid niet lukt.
Maar wij, hier in Nederland, hebben het eigenlijk al ontzettend getroffen. Kijk naar de armoede in Afrika, de indoctrinatie in de Gaza/Israel. Als ik dat zie besef ik al dat je het als westers kind in de 21e eeuw ontzettend getroffen hebt.
Voldoende?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat een 5.6 op mijn rapport genoeg zegt.
kloptquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O nee, ik ga wel mijn best doen om wat van het leven te maken, en gelukkig te worden.
Maar wij, hier in Nederland, hebben het eigenlijk al ontzettend getroffen. Kijk naar de armoede in Afrika, de indoctrinatie in de Gaza/Israel. Als ik dat zie besef ik al dat je het als westers kind in de 21e eeuw ontzettend getroffen hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:
quote:In de magnetron koken
Gekookte aardappelen zijn in de magnetron heel eenvoudig te bereiden. Aardappelen die gekookt zijn en daarna gebakken moeten worden, zijn door het voorgaren in de magnetron sneller gaar. Ook als u een ovenschotel met aardappelen gaat klaarmaken kunt u met het voorgaren van de aardappelen in magnetron een flinke tijdwinst boeken. De magnetron is voor het bereiden van aardappelen dus een handig hulpmiddel.
Zo bereidt u gekookte aardappelen in de magnetron:
Verdeel 500 gram geschilde en gewassen aardappelen in gelijke stukken. Laat de aardappelen eventueel in koud water staan waardoor ze wat steviger worden. Leg ze met ruim aanhangend vocht naast elkaar in een ondiepe magnetronschaal. Dek de schaal af met een deksel of magnetronfolie. Zet de schaal in de magnetron, 6 - 7 minuten op 800 Watt. (aardappelen die nog gebakken moeten worden 4 - 5 minuten). Laat de aardappelen in de afgedekte schaal nog 3 - 4 minuten nagaren. Dit is belangrijk want een te lange kooktijd kan taaie aardappelen veroorzaken. Strooi wat zout of versgehakte tuinkruiden over de aardappelen en schud ze even op.
Ja. Opzich wel goed maar het probleem is dat ik niet nog een 5 mag staan want dan ga ik niet over. Aangezien wiskunde een 4 staat.quote:
inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Ik word een beetje moedeloos van de mentaliteit die veel mensen hebben. Probeer een tijd in afrika te overleden tussen al het geweld, armoede en ziektes. Dan heb ik pas echt respect voor je.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in het arme deel van Afrika ben geboren.
quote:
Wat minder FOK!'en dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja. Opzich wel goed maar het probleem is dat ik niet nog een 5 mag staan want dan ga ik niet over. Aangezien wiskunde een 4 staat.
quote:
Ik ga daar geen uitspraak over doen.quote:
Hihi, ik lijk slim.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme ik dacht dat je 4 ebe was.
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenquote:
ik ookquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenwas om meer te doen zodat ik over ga.
Ik zeg het je, dat lukt nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwoah. Ik FOK! niet eens zoveel. Het is meer dat ik nooit huiswerk doe zeg maar. Maar mijn goede voornemenwas om meer te doen zodat ik over ga.
Hoi.quote:
Remlof, kijk, een serieuze discussie~!!!11quote:
Ik denk dat ik beter huisarrest kan aanvragen danquote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zeg het je, dat lukt nietals ik jou was zou ik een ip ban aanvragen
Ik ben al begonnen. Ik heb al 1 paragraaf scheikunde doorgelezen en 1 paragraaf engels gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar nog niks gedaan dit jaar alhoewel dat wel de bedoeling was.
Morgen dan maar echt goed gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees het met open mondquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Remlof, kijk, een serieuze discussie~!!!11
Ik eet nu maar een mandarijntje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook
Damn stelletje kanslozen allemaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter huisarrest kan aanvragen dan
Ik was net anders behoorlijk serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |