ik wacht effe tot die porche dinges klaar isquote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Drei zwei eins.. Nog mensen die spelen?
Jij bent eng.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
ik wacht effe tot die porche dinges klaar is
serieus ik schrok me de vinken pleuris toen ik in zijn fobo keek.quote:
Redeemer terugquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef Wisheh het volgende:
Vinden mensen het leuk als er bepaalde mods of maps ofzo op de server komen? Of wat stats ofzo?
redeemer is geen wapen. Kom op zeg als je daar kills mee moet gaan maken dan zou ik ff singeplayer gaan oefenenquote:
+ addbots 50 en dan een klein level nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
Redeemer + god mode + 999 bullets = FUN FTW
Deck16 is prima te doenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
+ addbots 50 en dan een klein level nemen
Kutmap. Ik haat DM. Ik wil of Team DM of CTF of Assault. Solo werkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deck16 is prima te doen
Sowieso Deck16
CTF is te makkelijk met weinig spelersquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kutmap. Ik haat DM. Ik wil of Team DM of CTF of Assault. Solo werk
Vind dat wel leuk. Je schikt je dan helemaal de tyfus als je iemand tegenkomtquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
CTF is te makkelijk met weinig spelers
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk. Je schikt je dan helemaal de tyfus als je iemand tegenkomtHeb het gisteren ook met Paul alleen gedaan. Echt leuk
Vooruit, laatste keerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders komt iedereen gewoon 22:00 ofzo?
Hall of Giants idd ... toen ik doorhad hoe die buizen werkten stond het al 3-0 voor het andere team. (ander potje)quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef Desunoto het volgende:
Alleen die ene map Hall Of Giants...
super jumps![]()
gigantische map![]()
tegen bepaalde achtergronden kon ik geen mensjes zien
Dan is Face veel leuker.
dankjewel enge ik weet niet wat voor geslacht mensquote:
Ga jij m ook in Jojoor veranderen?quote:
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ga jij m ook in Jojoor veranderen?
Oh wint Barney ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kijk darts, msn, fok, voor voetbal is het te koud.
En ik verveel me.
Tuurlijk niet.quote:
Ga een boek lezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kijk darts, msn, fok, voor voetbal is het te koud.
En ik verveel me.
Neequote:
murp heeft me geholpenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Paul het volgende:
Wat zien ik is het porsche eindelijk gelukt
Wie geeft ff samenvatting hoe dit nou weer kan
Ok hoelaat waar?quote:
wellusquote:
verkeerde versie had ikquote:
Ikkequote:
Ik maak je hartstikke doodquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Houniet het volgende:
Oh gaat Jojoortje ook, kan ik die mooi pakken.
Hehe je sig is oud.quote:
Ik hoop niet dat de camera een headshot krijgtquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Paul het volgende:
Neee nu we er toch zijn op 3 kijkenin turkse wijken
Ik was in het buitenland.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja we hebben je weinig gezien in dat topic
Ohquote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef Houniet het volgende:
Een spoed-familiebezoek.
We kijken tvquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Houniet het volgende:
Het is 2200 geweest, waar is die server?
Zal ik hem maken?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
CTF! FACE!
Dan ga ik er nu heen. Jooo.quote:
rotterdam hooligans!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
We kijken tv
BTW houniet je moet zo op 3 kijken om kwart voor 11 dacht ik gaat over hooligans
of jij bent het, parkinson ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef tralalala het volgende:
Mijn muis doet gaar.
Met opengl wel minder, maar soms springt hij helemaal de verkeerde kant op
printscreen drukequote:
Ik zie geen hooligans hoor.quote:
Als ik printscreen doe bewaard hij niets, als ik f9 doe wel maar weet niet waarquote:
Oh ALT erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie geen hooligans hoor.
Alt+Printscreen, daarna plakken in paint jwt.
prinscreen, dan plakken in paint en opslaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik printscreen doe bewaard hij niets, als ik f9 doe wel maar weet niet waar
Oh het is 2305 uurquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie geen hooligans hoor.
Alt+Printscreen, daarna plakken in paint jwt.
quote:Hand in hand kameraden, hand in hand voor ... Ja waarvoor eigenlijk? Sophie duikt voor haar nieuwe programma Sophie op 3 in onbekende werelden. En in deze eerste aflevering zitten Rotterdamse hooligans aan de tafel. Wat bezielt deze gasten om elkaar de hersenen in te slaan in naam van het voetbal? Sopie op 3, elke zondag om 23.00 uur op 3.
hoeft geen altquote:
quote:
Dat wou ik dus allang een paar keer doen van eindstanden etcquote:Op zondag 4 januari 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Er moeten hier meer Printscreens komen.
ik neem et op, ga miss zo slapen, morgen kanker schoolquote:
Aparte naam van je schoolquote:Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik neem et op, ga miss zo slapen, morgen kanker school![]()
quote:
Een echte gamerquote:Op maandag 5 januari 2009 09:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb het wel op m'n stickie staan. Voor informatica enzo.
En een waardeloze leraarquote:
ik 1 2 en 3quote:
Ga maar naar de server in de OP toe.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef porsche1 het volgende:
Gaan we nu nog een potje doen?
School viel uit. verwarming kapot.
Ik kom ookquote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga maar naar de server in de OP toe.
Ik ben er over 5 minuten ook wel even te vinden.
quote:
Welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef OmeCo het volgende:
[..]
joh? gods, ur an idiot![]()
heb je nou niet door dat ik verkapt zei dat ik pr0 ben in ut2k4 en jullie hiermee maar is ga ownen
Instagib?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef OmeCo het volgende:
[..]
joh? gods, ur an idiot![]()
heb je nou niet door dat ik verkapt zei dat ik pr0 ben in ut2k4 en jullie hiermee maar is ga ownen
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |