Weet ik ff niet maar je kan ook naar OpenGL switchen via je UnrealTournament.ini zie ik net.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef jakkop het volgende:
Hoe doe je safe mode openen als je em niet in startmenu heb staan? Oftewel waar vind ik safe mode in UTdirectory
en dan daaronder staat GameRenderDevice=quote:[Engine.Engine]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
ls ik join doet ie conection fail, en me beeldscherm was ineens zwart, paar keer aan uit gedaan deed niks ook bij me bureaublad zwartquote:
Ja nu, maar elke keer als ik de IP doe, faild die emt conecten zegt iequote:
Ja duh omdat ik het uit heb staan, ik kan niet fokken en unrealen tegelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja nu, maar elke keer als ik de IP doe, faild die emt conecten zegt ie
nee geef me nog 1 kans et lukt nu denk ikquote:
Ik moet eten bij mn oudersquote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nee geef me nog 1 kans et lukt nu denk ik
dat is paulie lol (paultjuhhh)quote:
klote paulquote:
Firewall?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef porsche1 het volgende:
mijn conection faild steeds, kan iemand nog is uitleggen hoe het werkt en nog een keer pass en ip zeggen aub!
Check the OP, staat het inquote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef porsche1 het volgende:
mijn conection faild steeds, kan iemand nog is uitleggen hoe het werkt en nog een keer pass en ip zeggen aub!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van dat connection failed.. bij Paul nu wel uiteraard want die is weg
de server in de OP moet het gewoon doen.. anders weet ik het niet.
edit: firewall zou best kunnen. Toen ik de eerste keer een server wou joinen kreeg ik ook connection failed en crashte ie er na 2x uit. Toen bleek dat er op de achtergrond een venstertje opkwam waar stond "firewall blokkeert sommige functies van dit programma blahblah wilt u de blokkering opheffen?". Misschien moet je daar eens naar kijken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Check the OP, staat het in
Pass is vrijwel altijdnee doet et niet hij zegt:conection fail, package 'de' version mismatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van dat connection failed.. bij Paul nu wel uiteraard want die is weg
de server in de OP moet het gewoon doen.. anders weet ik het niet.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
me broer heeft gwn 1999 voor me gedownload...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Olep het volgende:
Je hebt waarschijnlijk het verkeerde spel.
GOTY Edition?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
me broer heeft gwn 1999 voor me gedownload...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |