ik wacht effe tot die porche dinges klaar isquote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Drei zwei eins.. Nog mensen die spelen?
Jij bent eng.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
ik wacht effe tot die porche dinges klaar is
serieus ik schrok me de vinken pleuris toen ik in zijn fobo keek.quote:
Redeemer terugquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef Wisheh het volgende:
Vinden mensen het leuk als er bepaalde mods of maps ofzo op de server komen? Of wat stats ofzo?
redeemer is geen wapen. Kom op zeg als je daar kills mee moet gaan maken dan zou ik ff singeplayer gaan oefenenquote:
+ addbots 50 en dan een klein level nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
Redeemer + god mode + 999 bullets = FUN FTW
Deck16 is prima te doenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
+ addbots 50 en dan een klein level nemen
Kutmap. Ik haat DM. Ik wil of Team DM of CTF of Assault. Solo werkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deck16 is prima te doen
Sowieso Deck16
CTF is te makkelijk met weinig spelersquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kutmap. Ik haat DM. Ik wil of Team DM of CTF of Assault. Solo werk
Vind dat wel leuk. Je schikt je dan helemaal de tyfus als je iemand tegenkomtquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
CTF is te makkelijk met weinig spelers
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk. Je schikt je dan helemaal de tyfus als je iemand tegenkomtHeb het gisteren ook met Paul alleen gedaan. Echt leuk
Vooruit, laatste keerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders komt iedereen gewoon 22:00 ofzo?
Hall of Giants idd ... toen ik doorhad hoe die buizen werkten stond het al 3-0 voor het andere team. (ander potje)quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef Desunoto het volgende:
Alleen die ene map Hall Of Giants...
super jumps![]()
gigantische map![]()
tegen bepaalde achtergronden kon ik geen mensjes zien
Dan is Face veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |