SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
je bedoelt die eerste foto van die grote post???
quote:
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik allemaal users met de UI's van andere?
Orgie gehad gister en met de verkeerde kleren naar huis gegaan???
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vandaar, zag 4ebe al met de UI van BP lopen enzo.....
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
Van ava wisselen en dan ook nog eens posten als die user? Been there, done that.
quote:
Bohhhh, vet lekker!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieverd, lekker geslapen?
Was het dekbed warm genoeg voor je, goed he, dat we vannacht nog even het winter en zomer deel aan elkaar hebben gemaakt??
Heb je al ontbijtje gemaakt, ik heb twee croisaantjes voor je bewaard en er is ook nog jus d'orange en melk!
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:58 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohhhh, vet lekker!Ja dubbele dekbed ligt sehr gut, heerlijk.
Goed dat je het zegt trouwens, ik moet m'n dekbed nog even in de was gooien.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.
Das al beter ja. Volgens mij zou er niet zoveel kont meer over zijn als ze gewoon recht zou gaan staan, maar dat even terzijde.quote:
quote:
Mijn god, wat een fantasie.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...dat mogen we idd wel doen na vannacht ja, vergeet ook niet ff de kattenbak te doen, hij begon vanochtend al een beetje te ruiken.
De katten hebben al eten gehad hoor, dan hoef jij dat niet meer te doen, ik hoop niet dat ik je vanochtend heb wakker gemaakt toen ik nogal met veel lawaai mijn muts zocht, het was ook zo donker in de slaapkamer!
He, ik ben om 1400 vrij en krijg een slinger van een collega (je weet wel, die jongen die op het hofje achter bij ons woont) zullen we rond 1420 bij de c1000 afspreken, halen we meteen ff eten voor vanavond, bedenk maar wat lekkers, ik kook wel!
x
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie????
JAWOHLquote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie????
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das al beter ja. Volgens mij zou er niet zoveel kont meer over zijn als ze gewoon recht zou gaan staan, maar dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef Devvie het volgende:
Ik heb ook een heel lekker kontjeBuhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn god, wat een fantasie.
C1000 is goed joh, maar wij halen op zondag altijd friet.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Buhhhh.![]()
Zoiets?nah wel mooier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed, wat ik wil weet je onderhand toch wel uit je hoofd he?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Stom van mij, dat krijg je ervan he, als je al om 0415 op moet, blijf jij dan maar thuis, dan halen we later nog wel wat bij de snackbar!
Al verder gekomen met Super Mario Galaxy, je was lekker bezig he gister!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is goed, wat ik wil weet je onderhand toch wel uit je hoofd he?
Ja ging best goed eigenlijk, weer wat levels gehaald.
der zijn 2 van die walgelijk infantiele foto verpesters jaquote:Op zondag 4 januari 2009 12:31 schreef Smart_ass het volgende:
Die koter die ernaast zit verpest de charme van de foto.![]()
![]()
Oja ik die met die muts op heb ik over ' t hoofd gezien denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
der zijn 2 van die walgelijk infantiele foto verpesters ja
mooi uitzichtquote:
Dus je post dirty.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga even douchen dus eigenlijk was dit een soort van tvp.
het zijn er zelfs 3quote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja ik die met die muts op heb ik over ' t hoofd gezien denk ik.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ging niet douchen, Silentalarm wordt nat.
elke keer als ik dat plaatje zie moet ik toch weer lachenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja!1!!1
Ik vind die tieten er op die foto die ik postte er best vies uit zien.
iets wat onnatuurlijk jaquote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja!1!!1
Ik vind die tieten er op die foto die ik postte er best vies uit zien.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje bejaardenhuid of zo.
Ze giet het bier zo naar binnen?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al toen ik hem vanochtend op Dumpert zag, beetje rare huid...
[ afbeelding ]
doar giet wel meer zo noar binnenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze giet het bier zo naar binnen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Morguhhquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Oh wacht het heeft niks met bier te maken.
Ik moest 2 keer kijken.quote:
Alles goed? Heb jij toevallig ooit nog wat van Noorse gehoord?quote:
Capibariquote:
Naïviteit dient gekoesterd te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht mannen houden van vrouwen die bier drinken ofzo.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest 2 keer kijken.
[..]
Alles goed? Heb jij toevallig ooit nog wat van Noorse gehoord?
Ik ben wakkerquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb last van hoofdpijn. Volgens mij is de lucht hier zo droog als wat nu ik de verwarming op standje 4 heb staan.
Hij is ook een tijd niet meer online geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laatste week niet, wacht maar ff, zal hem wel ff een sms sturen!
[ [url=i179.photobucket.com/albums/w287/Zaknarfein/Motovational/AIRBAGS.jpg]afbeelding[/url] ]
Zal ik je even blij maken door te zeggen dat ik er al om 0415 uit was?quote:
Nei, wadenkie dadakos?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heije van die verwarrrumingsbakkuh met woater aan duh kachel stoan dan?
Toen ging ik naar bed.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zal ik je even blij maken door te zeggen dat ik er al om 0415 uit was?
En smart-ass kon zich toen nog ff lekker omdraaien, die heeft mij nooit horen weggaan!
Misschien hebben ze daaroverheen gelezen?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Naïviteit dient gekoesterd te worden.
En hier houden ze toch ook nog steeds van jou, ondanks dat ze nu weten dat je geen alcohol drinkt?
Nondegodver, die 2e van links zou ik toch wel heel hard doen hequote:
Kater?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nondegodver, die 2e van links zou ik toch wel heel hard doen he![]()
Goeiemiddag trouwens. Ik heb koppijn
Alsof er wat mis mee is om geen alcohol te drinken. Ik denk juist dat het heel verstandig is. Ik zou het alleen niet kunnen, een goed glas rood op zijn tijd moeten missen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daaroverheen gelezen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nondegodver, die 2e van links zou ik toch wel heel hard doen he![]()
Goeiemiddag trouwens. Ik heb koppijn
Beetje, lichtelijk hoofdpijn. Valt opzich nog wel mee.quote:
De meeste hier hebben het niet over een glas iets op z'n tijd.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er wat mis mee is om geen alcohol te drinken. Ik denk juist dat het heel verstandig is. Ik zou het alleen niet kunnen, een goed glas rood op zijn tijd moeten missen.
Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daaroverheen gelezen?
Klopt, maar capibari klinkt leukerquote:
5 euro bij de blokkerquote:
tis ook met een kquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar capibari klinkt leuker
Nee, en meestal gaat het dan ook niet om wijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De meeste hier hebben het niet over een glas iets op z'n tijd.
Al moet iedereen het zelf weten uiteraard.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik aan campari denken.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moah ik goah toh zeke de blokker nie in~!1quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, en meestal gaat het dan ook niet om wijn.
Ik heb het wel gehad met het 'keihard zuipen'. Ik ga dan liever naar een (wijn)bar of trek thuis een fles open.
Maar inderdaad, dat moet iedereen zelf weten.
Ja, ik verander zo weer naar mijn eigen UIquote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vanwaar deze collectieve UI-changes?????
Soms doe ik dat ook wel hoor.quote:
NOEESSSS!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verander zo weer naar mijn eigen UI
je geeft antwoord op je eigen vraagquote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In welke taal?!
http://af.wikipedia.org/wiki/Kapibara
Wat lief.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zometeenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOEESSSS!!!!
Als je dat doet doe ik dat ook.
Of als je net je versgeperste sinasappelsap, met citroen, aan het veroberen bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ook leuk is:
er achter komen dat je allemaal wondjes hebt op je lippen, terwijl je alcohol drinkt
Ik giet net een glas sap naar binnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of als je net je versgeperste sinasappelsap, met citroen, aan het veroberen bent.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ook leuk is:
er achter komen dat je allemaal wondjes hebt op je lippen, terwijl je alcohol drinkt
Dat zag ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik giet net een glas sap naar binnen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik hou hier totaal niet van maar:Ging niet goed samen met de coacaine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhhhm....quote:Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ging niet goed samen met de coacaine.
die beesten hebben zulks een droge blikquote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb ze donderdag in de dierentuin gezien.
Jullie kunnen hier het huishouden komen doen.quote:
zotheidquote:
Het was een grapje.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhhhm....![]()
![]()
Ik heb nog nooit coacaine gebruikt.
HAHA, ZE NEUKT HEM, DAAR GAAT JE NOEKIEquote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
Wtf, hadden BT en ananas gister echt een date?dat smste ze mij.
Zoja, topic+picsquote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
quote:
GEILE BEER!quote:
quote:
Gelukkig maar, anders zou ik je niet aan m'n ouders durven voorstellen en zou het trouwen zo moeilijk gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was een grapje. [ afbeelding ]
*proest*quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, ZE NEUKT HEM, DAAR GAAT JE NOEKIE
ZEEEGEL~!!!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, het raakt hier met het uur waziger.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
Meer een meet.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
Of toen iedereen mijn UI had, en later had echt iedereen een anderquote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, het raakt hier met het uur waziger.
SoMs BeGrIjP iK jE vOlKoMeN mAaR SoMs OoCk NiEd.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hehehehe...EINDELIJK IEMENAD MET Z'N EIGEN ui.....LEKKER HOOR....HAHAHAHA....ZAG JE DAT@!@!2112@!IK WILDE UI IN CAPS DOEN MAAR TOEN WAS HET AL CAPS EN WERD HET KLEIN21!@2!1221!2HIHIHIHIH
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:18 schreef Zotheid het volgende:
Gelukkig maar, anders zou ik je niet aan m'n ouders durven voorstellen en zou het trouwen zo moeilijk gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:10 schreef Zotheid het volgende:
http://zap.psy.utwente.nl/zaps/zaps/zaps/stroop.res/frames.html
Dit is die stroop-test maar dan een stuk uitgebreider.
Een meet met zn 2en lijkt mij meer een datequote:
Capibari's?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb ze donderdag in de dierentuin gezien.
Wie zegt dat ze met z'n tweeën waren?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een meet met zn 2en lijkt mij meer een date
Ik dacht dat ik postte.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Capibari's?
Of wilde sinaasappelen?
Hihi.quote:
Ik was gisteren wat langzamer. Maar toen ik die test ging doen was het dan ook al behoorlijk laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
woord en kleur gem. reactietijd (sec.)
eigen data groepsdata
identiek 0,51 0,75
niet identiek 0,61 0,82
Maar ik wist niet dat jet zo snel mogelijk moestEven overnieuw.
Geil!!!!!11!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, 4EBE, hoe heet dit type blaasjestransport?
ZEEEGELS NATUURLIJK~!!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Capibari's?
Of wilde sinaasappelen?
Goede vraagquote:
Biologiegeil?quote:
Geen idee, wie waren er nog meer bij, jij?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Mijn ouders drinken eigenlijk ook amper alcohol, dus ik heb daar het goede voorbeeld van.
[..]
Ik was gisteren wat langzamer. Maar toen ik die test ging doen was het dan ook al behoorlijk laat.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SoMs BeGrIjP iK jE vOlKoMeN mAaR SoMs OoCk NiEd.
Als ik met Bt zou afspreken, zou ik er wel voor zorgen dat we met z'n tweetjes waren.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee, wie waren er nog meer bij, jij?
quote:
Ehh actief?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, 4EBE, hoe heet dit type blaasjestransport?
Ik ook van jouquote:
Echt wel!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Biologiegeil?
4EBE, we hebben nog iemand gevonden~!!11
"De Squirt Alwetende"quote:Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar dat geeft helemaal niks hoor, S-A snapt mij soms ook niet maar de liefde overwint alles!!!!
En nu hou ik op, ik mocht er niet teveel over uitwijden!!!!!!!!!!!!!
identiek 0,48 0,75quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
woord en kleur gem. reactietijd (sec.)
eigen data groepsdata
identiek 0,45 0,75
niet identiek 0,51 0,82
Maar wel 2 fout nu omdat ik zo snel probeerde
Ik zou wel een enorm goed ruimtelijk inzicht moeten hebben ofzo volgens die CITO toets (of welke toets het het dan ook was)
Kutterdekut dat moet ik ook nog doen vandaag!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor school bezig hoor.
Ik ook, zometeen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor school bezig hoor.
TSSSJJJJ BOEM...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZEEEGELS NATUURLIJK~!!!11
Hihi, ik zei natuur.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Biologiegeil?
4EBE, we hebben nog iemand gevonden~!!11
Rekenen is toch wat anders dan ruimtelijk inzicht?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
identiek 0,48 0,75
niet identiek 0,53 0,82
Ik ben langzamer.
Maar ik score met ruimtelijk inzicht ook altijd hoog (met iqtesten).
Rekenen.
Exocytose.quote:
Goaf~!!11quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Rekenen is toch wat anders dan ruimtelijk inzicht?
Bij ruimtelijk inzicht moest je toch van die reeksen oplossen ofzo?
(o ja daar had je ook wel rekenen bij maar veel was ook met plaatjes)
Ja klopt, maar het hangt wel samen en rekenen is goaf!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Rekenen is toch wat anders dan ruimtelijk inzicht?
Bij ruimtelijk inzicht moest je toch van die reeksen oplossen ofzo?
(o ja daar had je ook wel rekenen bij maar veel was ook met plaatjes)
Gast wat haat jequote:
wat heb je eraan om dat te weten?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Exocytose.
Eerst snoert de cel binnenin een blaasje af waarin de stof zit, vervolgens fuseert het blaasje met de celmembraan en wordt de stof uit het blaasje gestort.
[..]
Goaf~!!11
Wat voor opleiding doe je?
quote:
Wat moet jij doen dan?quote:
Een beetje vocht, ach ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst een keer laten ontvallen dat ik wel eens ben ondergesquirt en toen moest ik allemaal vragen erover beantwoorden over de smaak/geur/kleur...
Dus nu ben ik gebombardeert als iemend die alles over squirten weet omdat ik meerdere malen ben onder ge-kut-kwijlt...
Sommen maken .... hmm ik probeer altijd gewoon in een trance te zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het hangt wel samen en rekenen is goaf!
Als ik aan het hardlopen ben ga ik ook sommen maken. Dit gaat nog lastiger dan je denkt maar is wel erg goed voor de hersenen.
Heb je nou al uitgezocht hoe ze dat in porno doen waarbij er liters water uit der kut komt?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst een keer laten ontvallen dat ik wel eens ben ondergesquirt en toen moest ik allemaal vragen erover beantwoorden over de smaak/geur/kleur...
Dus nu ben ik gebombardeert als iemend die alles over squirten weet omdat ik meerdere malen ben onder ge-kut-kwijlt...
Dat zullen wel meer gasten denken, maar hij zegt het gewoon.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:35 schreef afcajos het volgende:
Whehe, een 47 jarige stamgast in de kroeg zei gister tegen een 16 jarig smaatje dat ze lekkere tieten had![]()
![]()
Ja dat doe ik dus ook. Soms hoor. Te lang is irritant. En alleen bij lange duurloopjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sommen maken .... hmm ik probeer altijd gewoon in een trance te zijn![]()
Zal sommen maken ook eens proberenDan wel van dat 34x56= 4x6 + (3x6+4x5)(x10 eigenlijk) + 3x5(x100)
Als je begrijpt wat ik bedoel
Het is alleen wel schrikken als je het niet verwacht.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je nou al uitgezocht hoe ze dat in porno doen waarbij er liters water uit der kut komt?
ok capiquote:
Iets biochemisch.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Exocytose.
Eerst snoert de cel binnenin een blaasje af waarin de stof zit, vervolgens fuseert het blaasje met de celmembraan en wordt de stof uit het blaasje gestort.
[..]
Goaf~!!11
Wat voor opleiding doe je?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is alleen wel schrikken als je het niet verwacht.
Scheikundeeeeequote:
Laatst ook een gast van rond de 40 in de kroeg die z'n blouse ging openknopen en daar met z'n gore bierbuik tegen jonge wijven ging aandansen. Toen hij een sigaret opstak werd hij buitengezet.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zullen wel meer gasten denken, maar hij zegt het gewoon.
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar op een loopband en niet buiten ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook. Soms hoor. Te lang is irritant. En alleen bij lange duurloopjes.
Maar hoevaak en hoeveel loop jij dan?
Ik doe ook aan hardlopen!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar op een loopband en niet buiten ofzo.
Meestal 5 km(+0,5 afkoeling) in 25 min ofzo (ik vindt 11,2 km/u wel lekker lopen)
En dan 2 keer per week ofzo tijdens het fitnessen
Is dat niet met de helft van de mensen die op YouTube posten?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Niet geluisterd wat hij zegt, maar hij zet zich wel flink voor paal.
Die lul zet Canada voor lul.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
ik vraag m ealtijd af wat zulke gevallen bezielt om dat online te zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Iew.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Laatst ook een gast van rond de 40 in de kroeg die z'n blouse ging openknopen en daar met z'n gore bierbuik tegen jonge wijven ging aandansen. Toen hij een sigaret opstak werd hij buitengezet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Laatst ook een gast van rond de 40 in de kroeg die z'n blouse ging openknopen en daar met z'n gore bierbuik tegen jonge wijven ging aandansen. Toen hij een sigaret opstak werd hij buitengezet.
Valt me een beetje van je tegen eigenlijk, maargoed. Wat doe ik eraan he!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Euhh...nee, oh ja, jij was dat die dat vroeg he????
Nee, ik ga alleen uit van eigen vergelijkend warenonderzoek...
Sorry S_A, dat je dit zo moest horen....
Mijn ipod is verzopen!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik doe ook aan hardlopen!
Hardloopschema op je mp3-speler #12
Zijn er mee die zichzelf zo serieus nemen?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat niet met de helft van de mensen die op YouTube posten?
quote:
Biologie pwnt scheikundequote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen eigenlijk, maargoed. Wat doe ik eraan he!
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Marurk het volgende:
Roken ze bij jullie in de kroegen ook nog gewoon door?
Ga om 2 uur ook maar 'ns wat doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga eten en voor school bezig! dus tot later!
Eh ?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga eten en voor school bezig! dus tot later!
Ik ben nu een half jaar blessureleed nu weer 2 weken aan het lopen. Ik blijf momenteel steken op de 40 min op 11,7 km/u. Ik hoop in maart toch weer mee te kunnen doen met de CPC. Dat was vorig jaar m'n eerste wedstrijd, erg gaaf! En dat in 1,45,50.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar op een loopband en niet buiten ofzo.
Meestal 5 km(+0,5 afkoeling) in 25 min ofzo (ik vindt 11,2 km/u wel lekker lopen)
En dan 2 keer per week ofzo tijdens het fitnessen
Dat schema heb ik ook ooit gebruikt. Maar ik vind eigen muziek, vooral AC/DC veel lekkerder lopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik doe ook aan hardlopen!
Hardloopschema op je mp3-speler #12
Nee, ik vind biologie interessant en scheikunde ehm... minder.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Marurk het volgende:
Roken ze bij jullie in de kroegen ook nog gewoon door?
Biologie en scheikunde hebben veel met elkaar te maken heur.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh ?![]()
Het zijn 2 heel andere vakken.
Naja
de boete die ze hier kregen voor geluidsoverlast omdat iedereen buiten stond te roken was bijna 2000 euro, de keuze is dan snel gemaaktquote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Boete voor de eigenaar was (bij de eerste keer) geloof ik maar iets van 300 euro.
quote:
Sterkte. Zonder muziek is de trein echt niet uit te houden.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn ipod is verzopen!!!![]()
Nu moet ik morgen zonder muziek met de trein. (gelukkig heb ik wel een mobiel maar dat stekkerachtige ding ligt nog in tilburg)
Ja, zat. Kijk alleen maar naar al die "muzikanten".quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zijn er mee die zichzelf zo serieus nemen?
[..]![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Snel! Sla erop met een hamer! Had ik laatst ook, is niet goed ouwe!!!
Biologie -> organen en ziektes etcquote:Op zondag 4 januari 2009 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologie en scheikunde hebben veel met elkaar te maken heur.
Je wordt er alleen maar leuker op zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik rook niet. Kan dat er ook nog bij?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mniet wachten tot we gaan trouwen!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand hier die 's ochtends op het traject roosendaal - tilburg zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sterkte. Zonder muziek is de trein echt niet uit te houden.
Ik rook ook niet, volgens mij ga ik dan helemaal piepenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Maar waar zijn bv de eiwitten in ons lichaam uit opgebouwd? Precies.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Biologie -> organen en ziektes etc
Scheikunde -> atomen en moleculen
Is toch een heel ander niveau lijkt me..
Wat dacht je van scheikundige processen in de organen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Biologie -> organen en ziektes etc
Scheikunde -> atomen en moleculen
Is toch een heel ander niveau lijkt me..
Aminozurenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar waar zijn bv de eiwitten in ons lichaam uit opgebouwd? Precies.
Cavia's.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, volgens mij ga ik dan helemaal piepen
Ja alles is opgebouwd uit atomen en moleculen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar waar zijn bv de eiwitten in ons lichaam uit opgebouwd? Precies.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]Hoi. Ik ben Krentenbol. en zoek een man die ik kan veranderen. Kusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mniet wachten tot we gaan trouwen!
![]()
2 zielen, 1 gedachte (en 1 avaquote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat dacht je van scheikundige processen in de organen.
Of waar bestaat DNA uit?
Wat wil jij gaan doen dan later als je groot bent?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja alles is opgebouwd uit atomen en moleculen.
Zo kan je over alles wel zeggen dat het bij elkaar past
Eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Het is ook nog vies, stinkt en niet sexy.
Die piepen ook jaquote:
post eens een linkquote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
Im sailing right behind.
Harr harrquote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte (en 1 ava)~!!!1
Maar bij biologie is het van wezelijk belang. Ik bedoel, als kok werk je ook met vlees maar heb je vrij weinig met het moleculair niveau te maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja alles is opgebouwd uit atomen en moleculen.
Zo kan je over alles wel zeggen dat het bij elkaar past
Moet ik veranderen? Kusje.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Krentenbol. en zoek een man die ik kan veranderen. Kusje.
(productie)Bedrijven adviseren in welke dingen ze kunnen verbeterenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat wil jij gaan doen dan later als je groot bent?
quote:
Ik vind het schattig.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harr harr
Oh.. helemaal niet lady-like...
Ook interessant!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
(productie)Bedrijven adviseren in welke dingen ze kunnen verbeteren![]()
Hoe de productie sneller en goedkoper kan enz
ik luister net de j cash versiequote:
Macaroni met ketchupquote:
Lasagnaquote:
Ik luisterde hem met iTunes.quote:
Ligt eraan waarinquote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Krentenbol. en zoek een man die ik kan veranderen. Kusje.
Doeiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Mensen, fijne dag verder, mijn dienst zit erop!!!
xxxxxxxxxxxxxxxx
tjuusjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind mijzlef behoorlijk perfect.quote:
PASTA!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Macaroni met ketchup
En als je daar geen zin in hebt, dan eet je lekker entrecote
Dag heur!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxxx
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |