SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
je bedoelt die eerste foto van die grote post???
quote:
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik allemaal users met de UI's van andere?
Orgie gehad gister en met de verkeerde kleren naar huis gegaan???
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vandaar, zag 4ebe al met de UI van BP lopen enzo.....
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
Van ava wisselen en dan ook nog eens posten als die user? Been there, done that.
quote:
Bohhhh, vet lekker!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieverd, lekker geslapen?
Was het dekbed warm genoeg voor je, goed he, dat we vannacht nog even het winter en zomer deel aan elkaar hebben gemaakt??
Heb je al ontbijtje gemaakt, ik heb twee croisaantjes voor je bewaard en er is ook nog jus d'orange en melk!
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:58 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohhhh, vet lekker!Ja dubbele dekbed ligt sehr gut, heerlijk.
Goed dat je het zegt trouwens, ik moet m'n dekbed nog even in de was gooien.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging voor je, zoek eens een dame met kont. Dit stelt allemaal niets voor.
Das al beter ja. Volgens mij zou er niet zoveel kont meer over zijn als ze gewoon recht zou gaan staan, maar dat even terzijde.quote:
quote:
Mijn god, wat een fantasie.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...dat mogen we idd wel doen na vannacht ja, vergeet ook niet ff de kattenbak te doen, hij begon vanochtend al een beetje te ruiken.
De katten hebben al eten gehad hoor, dan hoef jij dat niet meer te doen, ik hoop niet dat ik je vanochtend heb wakker gemaakt toen ik nogal met veel lawaai mijn muts zocht, het was ook zo donker in de slaapkamer!
He, ik ben om 1400 vrij en krijg een slinger van een collega (je weet wel, die jongen die op het hofje achter bij ons woont) zullen we rond 1420 bij de c1000 afspreken, halen we meteen ff eten voor vanavond, bedenk maar wat lekkers, ik kook wel!
x
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie????
JAWOHLquote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie????
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das al beter ja. Volgens mij zou er niet zoveel kont meer over zijn als ze gewoon recht zou gaan staan, maar dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |