Ik heb anders helemaal dubbel gelegen gisteren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Met veel verdriet vandaag toch maar afscheid genomen van deze voorheen dierbare vriend. Allejezus wat is dit kut geworden zeg. Eerste drie seizoenen waren geniaal, maar dit is allemaal zo flauw. Heb geprobeerd het een kans te geven, maar het is gewoon kut.
Ja vind ik ook, het is dit seizoen De Mega slechtere M en T show.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef banananasi het volgende:
De laatste tijd vond ik 't een beetje tegenvallen, met als dieptepunt die mini show. Heb deze keer alleen een deel van 't einde gezien en die nazi's vond ik stiekem wel prachtig![]()
Da's een vooruitblik op volgende week, volgens mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vond het einde wel goed met de twee nazi's. Schitterend.
Juist niet, de tekst eronder: volgende keer niet in de mike en thomas show. Het is echt te droog.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's een vooruitblik op volgende week, volgens mij
dennis en sebastiaan ook niet zoveelquote:Op zondag 8 februari 2009 16:25 schreef karoltje het volgende:
Mari vd Ven heeft geen woord gezegd volgens mij.
lisa van het klokhuis?quote:Weet iemand wie het meisje is die reservegast was?
--
Vind d'r best cute!
stuk beter dan de huidige mega mike & thomas show. Vond de oude versie beter. Was overigens ook erbij tijdens die Jochem Meyer aflevering is historischquote:Op maandag 23 februari 2009 17:07 schreef Cootz het volgende:
Leuk, die hoogtepunten die ook nog niet uitgezonden waren
Ik zie de oude nog wel eens op humortv, blijft beter dan dat mega gedoe.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Apostrof het volgende:
Zal het ooit nog terugkomen? Ik mis het opeens nu, tijdens Haiti. Ik moet steeds aan een Mike denken die met een stok word geslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |