Welke show was jij? Bij mij waren de gasten oa willy wartaal en edoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Extraordinaire het volgende:
Ikke ook naar opnames geweest, vond ze eigenlijk hartstikke leukDe eerste uitzending was ook top, alleen was de Mini Mike & Thomas Show van de opnames leuker.
Vond je die niet grappig dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Coolio.![]()
Ik heb het vrijdag ook gemist.![]()
[..]
Mooi.
De eerste keer moest ik anders wel lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Beter dan een loopje van een blaffende hond?
dank je wel, geen idee wie zij isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Janne Schra
Zangeres van Room Elevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Wup het volgende:
[..]
dank je wel, geen idee wie zij is
alleen dames is niet zo'n best plan, vorige week was veel leuker [ nou ja tot nu toe tenminste]
Idd, ze hadden beter de 'quiz' kunnen spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef PiraatPiet het volgende:
Vandaag viel het erg tegen, veel te veel liedjes dit keer, jammer, volgende week beter!
Dat vondik nou ook. Het is meer ingestudeerd. Toen ik bij de opnames was, was er een stukje dat mike en thomas het publiek even moest entertainen, omdat het finalespel klaargezet moest worden. Toen zag ik weer de Mike & Thomas die erg leuk waren. Ik zag trouwens dezelfde leuke Thomas ook weer bij het programma QI. Erg grappig!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef widmfan7 het volgende:
Ik keek de Mike en Thomas Show de aflgelopen 3 jaar met veel plezier samen met mijn vader. Elke keer lagen we helemaal dubbel en dus was ik blij toen ik hoorde dat ze weer terug kwamen in 2009
Maar wat is het ongelovelijk slecht geworden zeg met als dieptepunt die mini Mike en thomas show. Ontzettend melig, nog minder lijn in het geheel en meer toneelspelen bij de mensen aan de piano. Waar andere jaren de kandidaten verrast werden werden ze nu gewoon bij het geheel betrokken zoals afgelopen aflevering o.a. Cynthia Abma die zogenaamd spontaan met Mike begon te zoenen.
Ja klopt. Ik ben zelf naar een opname van Qi geweest en daar kwam Thomas wel leuk uit de hoek. Komt omdat het spontaan was net als de andere jaren Mike en Thomas Show.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat vondik nou ook. Het is meer ingestudeerd. Toen ik bij de opnames was, was er een stukje dat mike en thomas het publiek even moest entertainen, omdat het finalespel klaargezet moest worden. Toen zag ik weer de Mike & Thomas die erg leuk waren. Ik zag trouwens dezelfde leuke Thomas ook weer bij het programma QI. Erg grappig!
Naar de damesspecial. Ik vond de uitzending van vandaag (met wartaal, edo en consorten) veel leuker! Eindstukje (''een aap is.. tja'') was ook geinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Welke show was jij? Bij mij waren de gasten oa willy wartaal en edo
Dit was de opname waar ik heen was geweest. Edo was sowieso onder invloed. WiWa had ook gebruikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef Yuin het volgende:
Ik vond het vandaag weer niksterwijl ik het eerst toch echt een super leuk programma vond, jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |