MWEHEHEHEHE I BE UR DREAM.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I know.
Mijn haar is nog redelijk. Maar meng, ik zou echt graag van dat hele volle haar willen hebben.![]()
Over chickies gesprokenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord chickies?![]()
Naja chick is beter dan chickies.. chickies is zo denigrerend
quote:
Bij mij gaat het als het te lang wordt juist een beetje krullen, verschrikkelijk. De kapper gaat nou kijken hoe het er een beetje normaal uit kan laten ziet als het wat langer is.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tell me about it. Van dat hanghaar.
Dat is waar maar dat moet je niet rondbazuinen als mensen vol haar aan het aanbidden zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vol haar is onhandelbaar, ik kan het weten.
Ian's teksten zijn een paar van de beste lyrics ooit in rock. Jammer dat er zo weinig echt goede kwalitatieve opnames bestaan van Joy Division Livequote:
Vertelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Over chickies gesproken... ben gisteren zo kenkerhard gepwnd
quote:
Boeiend. Enige voordeel is dat ik volgens mijn kapster niet snel kaal wordquote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat moet je niet rondbazuinen als mensen vol haar aan het aanbidden zijn.
And it really doesn't matter if we never eat.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
But you are in my head
Swimming forever in my head
Tangled in my dreams
Swimming forever
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat moet je niet rondbazuinen als mensen vol haar aan het aanbidden zijn.
Pruik.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Boeiend. Enige voordeel is dat ik volgens mijn kapster niet snel kaal wordVerder is het gewoon kut. Mijn haar is mits lang heel plat enzo, niet mee om te gaan
Sukkel je quote een ONZ'er.quote:
Ja idd, of zo'n haarloos eilandquote:
Nou ik was dus zo'n beetje met een lekker chickie aan 't sjansen enzo. Kotst een "vriend" die naast mij staat dus in de kroeg. En ik kreeg ook wat op m'n shirt door die lul. En zij natuurlijk kijken van: "quote:
Keltische muziek.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
And it really doesn't matter if we never eat.
And it really doesn't matter if we never sleep.
And it really doesn't matter, really doesn't matter at all.
Cause we are so young now, we are so young, so young.
And when tomorrow comes, we'll do it all again.
Maar neuken ho maar..quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik hoor 2378923782x per dag van kleine sletjes dat mijn haar precies hetzelfde is als dat van Ryan Scheckler. Dat skateboardjochie van MTV.
Achja, ze bedoelen het als een compliment.
15 min om kots van je shirt af te poetsen?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ik was dus zo'n beetje met een lekker chickie aan 't sjansen enzo. Kotst een "vriend" die naast mij staat dus in de kroeg. En ik kreeg ook wat op m'n shirt door die lul. En zij natuurlijk kijken van: "".
Ik dus naar de WC om dat van m'n shirt af te poetsen. Dat duurde nogal even omdat het retedruk daar was.Kom ik 10-15 minuten later terug, is ze er niet meer.
Tijd voor een oldskool:quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ik was dus zo'n beetje met een lekker chickie aan 't sjansen enzo. Kotst een "vriend" die naast mij staat dus in de kroeg. En ik kreeg ook wat op m'n shirt door die lul. En zij natuurlijk kijken van: "".
Ik dus naar de WC om dat van m'n shirt af te poetsen. Dat duurde nogal even omdat het retedruk daar was.Kom ik 10-15 minuten later terug, is ze er niet meer.
Ik bedoel maar.quote:
Jantje V.quote:
Ja zoietsquote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
15 min om kots van je shirt af te poetsen?
Houdt het leuk.quote:
Ik wilde eerst reageren maar toen zag ik dat deze opmerking van een 18-jarige metalhead afkomstig was die nog nooit een zoentje heeft gekregenquote:
Jij bent zo een held zegquote:
Ben ik al lid van.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is een lc hyve united topic aan het worden
LCquote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is een lc hyve united topic aan het worden
Dat is kutquote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
quote:
Touching from a distance,quote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ian's teksten zijn een paar van de beste lyrics ooit in rock. Jammer dat er zo weinig echt goede kwalitatieve opnames bestaan van Joy Division Live
Ik was nr 1 in de countingquote:
Die luisterde ik netquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Touching from a distance,
Further all the time.
Dance, dance, dance, dance, dance, to the radio.
Pics.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje niemand gelooft me zeker als ik zeg dat mijn ex echt een beetje op lc leek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |