Ik bedoel maar.quote:
Jantje V.quote:
Ja zoietsquote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
15 min om kots van je shirt af te poetsen?
Houdt het leuk.quote:
Ik wilde eerst reageren maar toen zag ik dat deze opmerking van een 18-jarige metalhead afkomstig was die nog nooit een zoentje heeft gekregenquote:
Jij bent zo een held zegquote:
Ben ik al lid van.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is een lc hyve united topic aan het worden
LCquote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is een lc hyve united topic aan het worden
Dat is kutquote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ik was dus zo'n beetje met een lekker chickie aan 't sjansen enzo. Kotst een "vriend" die naast mij staat dus in de kroeg. En ik kreeg ook wat op m'n shirt door die lul. En zij natuurlijk kijken van: "".
Ik dus naar de WC om dat van m'n shirt af te poetsen. Dat duurde nogal even omdat het retedruk daar was.Kom ik 10-15 minuten later terug, is ze er niet meer.
quote:
Touching from a distance,quote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ian's teksten zijn een paar van de beste lyrics ooit in rock. Jammer dat er zo weinig echt goede kwalitatieve opnames bestaan van Joy Division Live
Ik was nr 1 in de countingquote:
Die luisterde ik netquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Touching from a distance,
Further all the time.
Dance, dance, dance, dance, dance, to the radio.
Pics.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje niemand gelooft me zeker als ik zeg dat mijn ex echt een beetje op lc leek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |