quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die man is best wel eng...hij heeft een spleetje ipv een bubbel
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat ook een lekker ding met MARS zoekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren een plaatje van een leuke man met een mars als compensatie voor al die dames die gepost worden, maar dit is ook niets![]()
* Briggy slingert Google-images weer aan![]()
Dat viel me gelijk opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
pinda's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:11 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat zijn ... zo erg gekrompen is door die koude mars.
We hadden het over mannen niet over jongetjesquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. Ik vind dat echt geen zak aan.
Ik zap nu een beetje langs de diverse TV kanalen, maar ik gok dat ik zometeen maar wat mp3's ga aanslingerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk dat ik actionradio weer eens ga proberen. Of heeft iemand andere suggesties
.
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
hij heeft wel n betere bubbel![]()
kga film kijken ... Mars attackshttp://www.imdb.com/title/tt0116996/
![]()
dagdag![]()
![]()
Leuke film is dat. Veel plezier! doeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dagdag![]()
![]()
byebyequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dagdag![]()
![]()
Heb nu ook mp3's , maar wil eigenlijk iets met gelul ertussen. Is er geen andere zender met leuke programma's nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zap nu een beetje langs de diverse TV kanalen, maar ik gok dat ik zometeen maar wat mp3's ga aanslingeren.
Jup alweer even, maar houd me een beetje stilquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef DaMook het volgende:
Heb nu ook mp3's , maar wil eigenlijk iets met gelul ertussen. Is er geen andere zender met leuke programma's nu.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Oké nu heb ik wel genoeg kaboekskaboenks gehoord.
* Noortje. pleurt iTunes aan.
Nja, het valt me allemaal mee. Maar ik ga toch het bed opzoeken dus heb er geen last (meer) vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. Ik vind dat echt geen zak aan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, het valt me allemaal mee. Maar ik ga toch het bed opzoeken dus heb er geen last (meer) van
Woeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. 'Katy Perry weer vrijgezel' lees ik net
Da's wel toevallig jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vlak voor oud en nieuw.. Goede timing.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. Ik lees net dat 'Katy Perry weer vrijgezel' is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Da's wel toevallig ja
Ze had mij gezien denkik
Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik zou dan zeggen grijp je kans want het is geen verkeerde chick
.
Ik hoef haar niet; vind er niks aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. Ik lees net dat 'Katy Perry weer vrijgezel' is.
Zeker een mooi figuurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Steephsel het volgende:
Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.
Maar mooi figuurtje
Qua figuur toch wel heel aardig, toch??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoef haar niet; vind er niks aan. Met haar rare hoofd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Prutsersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Martin Simek is weg
Voortaan Napels bij Nacht met Henk van MIddelaar. We will listen.
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uitquote:
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Googlequote:Op zondag 4 januari 2009 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uit. Ben wel benieuwd waar ze op af gaan
, ik mis mijn oude scannertje
.
Geouwehoer op de radioquote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjes.
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Google
Gaat alleen niet van harte, heb geen kennis van VB
Hmm klinkt gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Geouwehoer op de radio![]()
Ohja Napels gaat in den beginne over de dood. Tja we geven het een poging.
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgen. Lijkt me sterk dat jij die voor c2000 een kan maken
.
Nee een bakkie is iets totaal anders als een scannerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)
Dat gaat inderdaad niet
Daar begon het mee. Daarna ging het over op beter onderwerpen. De baas van het CPB heeft zowaar muzieksmaak.quote:
Ohwwwwwwww...... Dan is het van voor mijn tijd, ben pas 25 hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee een bakkie is iets totaal anders als een scanner.
Ik ook pas net 26 hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ohwwwwwwww...... Dan is het van voor mijn tijd, ben pas 25 hoor
Ohwquote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook pas net 26 hoor. Een bakkie is 27mc waarmee je op 40 (of omgebouwd 400) kanalen kunt zenden en ontvangen. Standaard 4 watt zendvermogen, maar met een kachel ertussen tot , nou ja, heeeeeel veeeeel watt
.
Een scanner kun je frequenties in programmeren van bv de politie brw en ambu. Ook van luchtvaart ed trouwens
. Met een scanner kun je niet zenden, eigenlijk een soort radio
.
quote:
Ik heb nog steeds niets gevonden en nu is net het album van ilse begonnen in itunesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ben normaal wel van deze muziek, alleen White Noise niet. Maar vind t vandaag wel meevallen
Momenteel kijkt de CD van Underworld me erg lief aanquote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets gevonden en nu is net het album van ilse begonnen in itunes.
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Momenteel kijkt de CD van Underworld me erg lief aan
morgen heb je een keel als een rasp en zit je neus zo dicht dat je alleen nog maar door je mond kan ademen....of naja zo ging het bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen. Heb al heel de dag keelpijn en volgens mij ondertussen iets van koorts ofzo
. Maarja vroeg naar bed gaan is niet echt iets voor mij
, vooral niet omdat ik morgen de nachtdienst in moet
.
Ibuprofen er tegenaan en gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen. Heb al heel de dag keelpijn en volgens mij ondertussen iets van koorts ofzo
. Maarja vroeg naar bed gaan is niet echt iets voor mij
, vooral niet omdat ik morgen de nachtdienst in moet
.
Ach ja ik heb paracetamols en strepsilsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
morgen heb je een keel als een rasp en zit je neus zo dicht dat je alleen nog maar door je mond kan ademen....of naja zo ging het bij mij![]()
Maaar nu een weet zeer snottig gaat het langzaam beter hier
http://www.last.fm/user/DaMook/charts?subtype=tracksquote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Es ff naar m'n jaarlijstje van last.fm gekeken:
[ afbeelding ]
Redelijk conform verwachting.
Mooie nummer 1quote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ook een mooie videoclip met Donald Sutherlandquote:Op zondag 4 januari 2009 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank u. Een van de alltime favorites
. Inclusief schitterende videoclip uiteraard
.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Inderdaad ook een mooie videoclip met Donald Sutherland![]()
Die clip heb ik al heel lang niet gezien
Thnx! kheb um gelijk ff gekekenquote:
Trustenquote:
Trustequote:
ik ben wat in de war door de muziekkeuze van de DJquote:
Dat dat mag joh, wist ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 09:36 schreef borisz het volgende:
Ja die plaat wordt ook eens gedraaid buiten dat lijstje om.
Zijn er ook foto's van dames met een mars gepost dan? Die heb ik dan even gemist...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren een plaatje van een leuke man met een mars als compensatie voor al die dames die gepost worden, maar dit is ook niets![]()
* Briggy slingert Google-images weer aan![]()
nou wat stom zegquote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het optreden van Alain Clark bij EW moet ook van mn account verwijderd. Claim #2 van WMG.
(Er zit een stukje van Jet in). Nog 1 claim tot ze al mn filmpjes van mn account gooien.
Op YT? En als je dat Jet eruit edit?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het optreden van Alain Clark bij EW moet ook van mn account verwijderd. Claim #2 van WMG.
(Er zit een stukje van Jet in). Nog 1 claim tot ze al mn filmpjes van mn account gooien.
quote:Het huis dat is overvallen was bekend bij de politie
In dat huis zullen eerder al criminele activiteiten hebben plaatsgevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:hai Roel
De Telegraaf heeft mn woonplaats gevonden![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agente_aan__.html
ik snap alleen deze zin niet![]()
[..]
toch vind ik t een rare zinquote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat huis zullen eerder al criminele activiteiten hebben plaatsgevonden. Net zoals het wel es voorkomt dat een verdachte bekend is bij de politie (dat ie dus eerder verdacht en/of veroordeeld is).
wanneer istie voor t laatstquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja![]()
1 van de betere dj's op 3fm vind ik.
en dat is?quote:
jij spammen? was je de plakband kwijtquote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
Bij deze nog de beste wensen voor iedereen
Kon ff niet posten want had me misdragen (ze vonden dat ik aan het spammen was)
Nu hebben ze mijn postcount gereset(zie profiel)
Zeg, dat plakbandverhaal blijft me toch niet achtervolgen he?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij spammen? was je de plakband kwijt![]()
maar jij ook de beste wensen![]()
Ouwe spammertquote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vanaf februari is hij hierrr te beluisteren dagelijks.
Ah, je hebt geswitched.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij op 25 januari, want dat is op een zondag als ik me niet vergis.quote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef borisz het volgende:
Zeer tactisch ook je oude username direct weer in te slaan.
Ik denk dat 3FM hun reclame er in mixt ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef muisje-eliza het volgende:
klopt dat? DJ Sandstorm maakt een jaarmix voor 3FM en 3FM mixt daar weer hun reclame in? of zal Sander dat zelf erin mixen![]()
*vraagt iemand aan mij*
oooh oke..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat 3FM hun reclame er in mixt ja.
hij weet nieteens waneer volgende weekquote:Op zondag 4 januari 2009 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Wat een randdebiel... Een boek niet hebben waar je volgende week een tentamen over hebt
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Vannacht Michiel's deel van de Freaknacht teruggeluisterd, gelukkig was het niet zo heel erg hilarisch.
leukquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft het EkStra Wachtmuziekje even op YouTube gegooid.
Lachenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
Dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Happy de peppy nieuwjaar nog
Flirt-je-stijf was leukquote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel veel en best aardige muziek.
en hoe moeten we je noemen nu?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik had al veel eerder willen posten, maar Danny had de namen nog niet aangepast en ik wilde per se met de nieuwe het nieuwe jaar in
Flirt-je-stijf om kwart voor 1quote:Op zondag 4 januari 2009 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zat zeker voor 13:00 ? Luister eigenlijk nog maar net.
sterkte met je nieuwe naamquote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik had al veel eerder willen posten, maar Danny had de namen nog niet aangepast en ik wilde per se met de nieuwe het nieuwe jaar in
Ken het item nog niet maar dat zal vast nog wel komenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Steephsel het volgende:
Flirt-je-stijf om kwart voor 1Omgedoopt
roosje?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar username
Zo werd ik altijd al genoemd
Al noemde sommige me ook wel Roosje
Is wel grappig, soms heb je best leuke situatiesquote:Op zondag 4 januari 2009 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het item nog niet maar dat zal vast nog wel komen.
Blijft geniaalquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
mooi lijstje! Soko!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Is wel grappig, soms heb je best leuke situaties
Leuke videoquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
Dankjequote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef evert het volgende:
[..]
mooi lijstje! Soko!
en mooie oudjes. BAP, wow!
dan heb je zeker wat gemist, Timur is verhuisd naar de middagquote:Op zondag 4 januari 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Is het Timur weekend ofzo?
Vorig jaar was mama-appelsap altijd alleen 's ochtends
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:42 schreef Dandelion het volgende:
Tering wat dom. Het lijkt er niet op. En dan dat domme gegrinnik... Pfff.
Zo dat was mijn positieve bijdrage weer! Oh ja: hallo
Die kerel is zo inventief dat ie steeds maar weer dezelfde programmaonderdelen meesleept. Of ie nou 's ochtends, 's middags of 's avonds zit, door de week of in het weekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Is het Timur weekend ofzo?
Vorig jaar was mama-appelsap altijd alleen 's ochtends
Vanwege zijn goede prestaties tijdens SR?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan heb je zeker wat gemist, Timur is verhuisd naar de middag
neeh, Eddy is foetsjiequote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwege zijn goede prestaties tijdens SR?
ach, ekdom sleept zijn platenkast ook overal mee naar toe. of hij nu in de middag zat, tijdje ochtend en nu weer terug in de nachtquote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel is zo inventief dat ie steeds maar weer dezelfde programmaonderdelen meesleept. Of ie nou 's ochtends, 's middags of 's avonds zit, door de week of in het weekend.
Wat dat betreft zijn er wel meer DJ's die te lang vast houden aan programmaonderdelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel is zo inventief dat ie steeds maar weer dezelfde programmaonderdelen meesleept. Of ie nou 's ochtends, 's middags of 's avonds zit, door de week of in het weekend.
Gelukkig is hij de enige dj die dat doet hequote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij hem valt 't al helemáál op omdat ie op zoveel dagdelen invalt...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig is hij de enige dj die dat doet he
je gaat dus maar niet in op de platenkast.... want dat is je idool ekdom die niets fout kan doen...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij hem valt 't al helemáál op omdat ie op zoveel dagdelen invalt...
Als ie invalt neemt ie toch het desbetreffende programma (met bijhorende onderdelen) over?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij hem valt 't al helemáál op omdat ie op zoveel dagdelen invalt...
En de platenkeuze niet te vergeten. Voor echt vernieuwende muziek ofzo hoef je niet naar MetMichiel te luisteren. Wordt er Weezer aangevraagd: plop, wordt ie ook meteen gedraaid. Tsja... Ekdom wisselt daarin wat meer af. Die draait niet elke dag Bruce als die wordt aangevraagd.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn er wel meer DJ's die te lang vast houden aan programmaonderdelen.
Da's ook de reden dat ik MetMichiel slecht incidenteel nog luister, na 500+ keer komen dergelijke onderdelen er bij mij weer uit
Niet altijd; meestal sleurt ie z'n eigen onderdelen erbij. Dat Mama Appelsap en Flirt je stijf om kwart voor vijf doen C&S niet en hij wel (als ie voor C&S invalt).quote:Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie invalt neemt ie toch het desbetreffende programma (met bijhorende onderdelen) over?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:58 schreef D. het volgende:
Heb geen zin om terug te lezen, maar hebben jullie meegekregen dat Ekdom bij Top2000 a Gogo was?
Qua platenkeuze heb ik idd méér met Ekdom. Maar dat maakt niets uit, mits betreffende dj goede muziek draait. Als een dj helemaal enthousiast is over een nummer of artiest, mag ie dat best in z'n verschillende programma's draaien. Als 't niet aanslaat, merkt ie 't ook welquote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef evert het volgende:
[..]
je gaat dus maar niet in op de platenkast.... want dat is je idool ekdom die niets fout kan doen...
De origineel is DJ Jose - Hecitatequote:Op zondag 4 januari 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet jij de titel nog? het is in elk geval een remix.. Titel weet ik zo even niet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:58 schreef D. het volgende:
Heb geen zin om terug te lezen, maar hebben jullie meegekregen dat Ekdom bij Top2000 a Gogo was?
Oja, klopt, dat stijfflirten hoorde ik voor het eerst bij C&S showquote:Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet altijd; meestal sleurt ie z'n eigen onderdelen erbij. Dat Mama Appelsap en Flirt je stijf om kwart voor vijf doen C&S niet en hij wel (als ie voor C&S invalt).
Nee, dat Top2000 niet op UG te vinden is is zonde.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Helaas niet gezien en is ook niet op Uitzending Gemist terug te zien
.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:07 schreef Steephsel het volgende:
Een van de beste oudere dance nummers:
Van die gast hoor je tegenwoordig ook bar weinig van. Oude TMF logoquote:Op zondag 4 januari 2009 14:07 schreef Steephsel het volgende:
Een van de beste oudere dance nummers:
Kwam net op Youtube zelfs het alleroudste TMF logo tegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van die gast hoor je tegenwoordig ook bar weinig van. Oude TMF logo.
Da's niet de alleroudste hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Kwam net op Youtube zelfs het alleroudste TMF logo tegen.
Zwart/Gele letters:
Spongebob
Damn, die is inderdaad al heel oudquote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef Steephsel het volgende:
Uhhmmm, die fase kan ik me niet herinneren denkikquote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's niet de alleroudste hoor.
TMF heeft ook nog een tijdje TMF 6 geheten, later hebben ze het cijfer omgedraaid.
Ik ook niet hoor, heb 't een tijdje geleden gelezen op Wikipedia.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Uhhmmm, die fase kan ik me niet herinneren denkik
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95quote:
Zag 't net jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb 't een tijdje geleden gelezen op Wikipedia.
Ja, wat Sirolf net toch schreef? kan me dat nog wel een beetje voor de geest halenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Steephsel het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95
Op www.omroepers.nl zijn een aantal oude fragmenten te zien. Grappig om dat weer eens te bekijken, vooral omdat vele heel erg ouderwets eruit zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95
[..]
Zag 't net ja
omgquote:
Geluid?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
Sirolf, Vette link alleen ik schrok net wel even door het achterlijke geluidje op de site..
Leve IE... not ! En ik had het geluid dus ook echt vet hard staanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geluid?
*opent in IE*
Ah, dat geluid. Dat hoor ik dus niet in Firefox.
Piesquote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ze lopen af
En hij zegt net op de radio 200 ofzo.
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doenquote:
Geen idee hoe lastig 't voor een 3FM-dj isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doen), maar zit het vriendje weigeren knopje pal naast het vriendje toestaan knopje?
Oiquote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hey
Zo, de laatste dag van de vakantie.
[Terugdenkmodus] leuke 2 weken: Serious Request, kerstmis - lekker gegeten -, oud&nieuw [/Terugdenkmodus]
Zo, terug naar school!
Bart is toch niet lomp ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee hoe lastig 't voor een 3FM-dj is.
Nou dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef on_air het volgende:
Oh oh oh oh oh oh....
CLOCKS.
.
.
Altijd mooier als het een verrassing is.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef on_air het volgende:
Oh oh oh oh oh oh....
CLOCKS.
.
.
Altijd mooier als het een verrassing is.
ja die zit er niet ver naastquote:Op zondag 4 januari 2009 15:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doen), maar zit het vriendje weigeren knopje pal naast het vriendje toestaan knopje?
En toen stond mijn hele PC vastquote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz, raar? Geen problemen hier. Wat is je adres
boeiend nep vriendjesquote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef Steephsel het volgende:
Hij heeft inmiddels 111 vriendjes
Waaronder deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |