Kwam net op Youtube zelfs het alleroudste TMF logo tegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van die gast hoor je tegenwoordig ook bar weinig van. Oude TMF logo.
Da's niet de alleroudste hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Kwam net op Youtube zelfs het alleroudste TMF logo tegen.
Zwart/Gele letters:
Spongebob
Damn, die is inderdaad al heel oudquote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef Steephsel het volgende:
Uhhmmm, die fase kan ik me niet herinneren denkikquote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's niet de alleroudste hoor.
TMF heeft ook nog een tijdje TMF 6 geheten, later hebben ze het cijfer omgedraaid.
Ik ook niet hoor, heb 't een tijdje geleden gelezen op Wikipedia.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Uhhmmm, die fase kan ik me niet herinneren denkik
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95quote:
Zag 't net jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb 't een tijdje geleden gelezen op Wikipedia.
Ja, wat Sirolf net toch schreef? kan me dat nog wel een beetje voor de geest halenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Steephsel het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95
Op www.omroepers.nl zijn een aantal oude fragmenten te zien. Grappig om dat weer eens te bekijken, vooral omdat vele heel erg ouderwets eruit zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een oudere is, volgens wiki tot '95
[..]
Zag 't net ja
omgquote:
Geluid?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
Sirolf, Vette link alleen ik schrok net wel even door het achterlijke geluidje op de site..
Leve IE... not ! En ik had het geluid dus ook echt vet hard staanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geluid?
*opent in IE*
Ah, dat geluid. Dat hoor ik dus niet in Firefox.
Piesquote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ze lopen af
En hij zegt net op de radio 200 ofzo.
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doenquote:
Geen idee hoe lastig 't voor een 3FM-dj isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doen), maar zit het vriendje weigeren knopje pal naast het vriendje toestaan knopje?
Oiquote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hey
Zo, de laatste dag van de vakantie.
[Terugdenkmodus] leuke 2 weken: Serious Request, kerstmis - lekker gegeten -, oud&nieuw [/Terugdenkmodus]
Zo, terug naar school!
Bart is toch niet lomp ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee hoe lastig 't voor een 3FM-dj is.
Nou dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef on_air het volgende:
Oh oh oh oh oh oh....
CLOCKS.
.
.
Altijd mooier als het een verrassing is.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef on_air het volgende:
Oh oh oh oh oh oh....
CLOCKS.
.
.
Altijd mooier als het een verrassing is.
ja die zit er niet ver naastquote:Op zondag 4 januari 2009 15:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hyves werkt (Ik weiger daaraan mee te doen), maar zit het vriendje weigeren knopje pal naast het vriendje toestaan knopje?
En toen stond mijn hele PC vastquote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz, raar? Geen problemen hier. Wat is je adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |