quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die man is best wel eng...hij heeft een spleetje ipv een bubbel
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat ook een lekker ding met MARS zoekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren een plaatje van een leuke man met een mars als compensatie voor al die dames die gepost worden, maar dit is ook niets![]()
* Briggy slingert Google-images weer aan![]()
Dat viel me gelijk opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
pinda's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:11 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat zijn ... zo erg gekrompen is door die koude mars.
We hadden het over mannen niet over jongetjesquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. Ik vind dat echt geen zak aan.
Ik zap nu een beetje langs de diverse TV kanalen, maar ik gok dat ik zometeen maar wat mp3's ga aanslingerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk dat ik actionradio weer eens ga proberen. Of heeft iemand andere suggesties
.
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
hij heeft wel n betere bubbel![]()
kga film kijken ... Mars attackshttp://www.imdb.com/title/tt0116996/
![]()
dagdag![]()
![]()
Leuke film is dat. Veel plezier! doeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dagdag![]()
![]()
byebyequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dagdag![]()
![]()
Heb nu ook mp3's , maar wil eigenlijk iets met gelul ertussen. Is er geen andere zender met leuke programma's nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zap nu een beetje langs de diverse TV kanalen, maar ik gok dat ik zometeen maar wat mp3's ga aanslingeren.
Jup alweer even, maar houd me een beetje stilquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef DaMook het volgende:
Heb nu ook mp3's , maar wil eigenlijk iets met gelul ertussen. Is er geen andere zender met leuke programma's nu.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Oké nu heb ik wel genoeg kaboekskaboenks gehoord.
* Noortje. pleurt iTunes aan.
Nja, het valt me allemaal mee. Maar ik ga toch het bed opzoeken dus heb er geen last (meer) vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. Ik vind dat echt geen zak aan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, het valt me allemaal mee. Maar ik ga toch het bed opzoeken dus heb er geen last (meer) van
Woeiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. 'Katy Perry weer vrijgezel' lees ik net
Da's wel toevallig jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vlak voor oud en nieuw.. Goede timing.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. Ik lees net dat 'Katy Perry weer vrijgezel' is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Da's wel toevallig ja
Ze had mij gezien denkik
Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik zou dan zeggen grijp je kans want het is geen verkeerde chick
.
Ik hoef haar niet; vind er niks aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. Ik lees net dat 'Katy Perry weer vrijgezel' is.
Zeker een mooi figuurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Steephsel het volgende:
Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.
Maar mooi figuurtje
Qua figuur toch wel heel aardig, toch??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoef haar niet; vind er niks aan. Met haar rare hoofd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Prutsersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Martin Simek is weg
Voortaan Napels bij Nacht met Henk van MIddelaar. We will listen.
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uitquote:
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Googlequote:Op zondag 4 januari 2009 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uit. Ben wel benieuwd waar ze op af gaan
, ik mis mijn oude scannertje
.
Geouwehoer op de radioquote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjes.
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Google
Gaat alleen niet van harte, heb geen kennis van VB
Hmm klinkt gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Geouwehoer op de radio![]()
Ohja Napels gaat in den beginne over de dood. Tja we geven het een poging.
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgen. Lijkt me sterk dat jij die voor c2000 een kan maken
.
Nee een bakkie is iets totaal anders als een scannerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)
Dat gaat inderdaad niet
Daar begon het mee. Daarna ging het over op beter onderwerpen. De baas van het CPB heeft zowaar muzieksmaak.quote:
Ohwwwwwwww...... Dan is het van voor mijn tijd, ben pas 25 hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee een bakkie is iets totaal anders als een scanner.
Ik ook pas net 26 hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ohwwwwwwww...... Dan is het van voor mijn tijd, ben pas 25 hoor
Ohwquote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook pas net 26 hoor. Een bakkie is 27mc waarmee je op 40 (of omgebouwd 400) kanalen kunt zenden en ontvangen. Standaard 4 watt zendvermogen, maar met een kachel ertussen tot , nou ja, heeeeeel veeeeel watt
.
Een scanner kun je frequenties in programmeren van bv de politie brw en ambu. Ook van luchtvaart ed trouwens
. Met een scanner kun je niet zenden, eigenlijk een soort radio
.
quote:
Ik heb nog steeds niets gevonden en nu is net het album van ilse begonnen in itunesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ben normaal wel van deze muziek, alleen White Noise niet. Maar vind t vandaag wel meevallen
Momenteel kijkt de CD van Underworld me erg lief aanquote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets gevonden en nu is net het album van ilse begonnen in itunes.
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Momenteel kijkt de CD van Underworld me erg lief aan
morgen heb je een keel als een rasp en zit je neus zo dicht dat je alleen nog maar door je mond kan ademen....of naja zo ging het bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen. Heb al heel de dag keelpijn en volgens mij ondertussen iets van koorts ofzo
. Maarja vroeg naar bed gaan is niet echt iets voor mij
, vooral niet omdat ik morgen de nachtdienst in moet
.
Ibuprofen er tegenaan en gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen. Heb al heel de dag keelpijn en volgens mij ondertussen iets van koorts ofzo
. Maarja vroeg naar bed gaan is niet echt iets voor mij
, vooral niet omdat ik morgen de nachtdienst in moet
.
Ach ja ik heb paracetamols en strepsilsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
morgen heb je een keel als een rasp en zit je neus zo dicht dat je alleen nog maar door je mond kan ademen....of naja zo ging het bij mij![]()
Maaar nu een weet zeer snottig gaat het langzaam beter hier
http://www.last.fm/user/DaMook/charts?subtype=tracksquote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Es ff naar m'n jaarlijstje van last.fm gekeken:
[ afbeelding ]
Redelijk conform verwachting.
Mooie nummer 1quote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Es ff naar m'n jaarlijstje van last.fm gekeken:
[ afbeelding ]
Redelijk conform verwachting.
Inderdaad ook een mooie videoclip met Donald Sutherlandquote:Op zondag 4 januari 2009 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank u. Een van de alltime favorites
. Inclusief schitterende videoclip uiteraard
.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Inderdaad ook een mooie videoclip met Donald Sutherland![]()
Die clip heb ik al heel lang niet gezien
Thnx! kheb um gelijk ff gekekenquote:
Trustenquote:
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |