ik ben wat in de war door de muziekkeuze van de DJquote:
Dat dat mag joh, wist ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 09:36 schreef borisz het volgende:
Ja die plaat wordt ook eens gedraaid buiten dat lijstje om.
Zijn er ook foto's van dames met een mars gepost dan? Die heb ik dan even gemist...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren een plaatje van een leuke man met een mars als compensatie voor al die dames die gepost worden, maar dit is ook niets![]()
* Briggy slingert Google-images weer aan![]()
nou wat stom zegquote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het optreden van Alain Clark bij EW moet ook van mn account verwijderd. Claim #2 van WMG.
(Er zit een stukje van Jet in). Nog 1 claim tot ze al mn filmpjes van mn account gooien.
Op YT? En als je dat Jet eruit edit?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het optreden van Alain Clark bij EW moet ook van mn account verwijderd. Claim #2 van WMG.
(Er zit een stukje van Jet in). Nog 1 claim tot ze al mn filmpjes van mn account gooien.
quote:Het huis dat is overvallen was bekend bij de politie
In dat huis zullen eerder al criminele activiteiten hebben plaatsgevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:hai Roel
De Telegraaf heeft mn woonplaats gevonden![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agente_aan__.html
ik snap alleen deze zin niet![]()
[..]
toch vind ik t een rare zinquote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat huis zullen eerder al criminele activiteiten hebben plaatsgevonden. Net zoals het wel es voorkomt dat een verdachte bekend is bij de politie (dat ie dus eerder verdacht en/of veroordeeld is).
wanneer istie voor t laatstquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja![]()
1 van de betere dj's op 3fm vind ik.
en dat is?quote:
jij spammen? was je de plakband kwijtquote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
Bij deze nog de beste wensen voor iedereen
Kon ff niet posten want had me misdragen (ze vonden dat ik aan het spammen was)
Nu hebben ze mijn postcount gereset(zie profiel)
Zeg, dat plakbandverhaal blijft me toch niet achtervolgen he?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij spammen? was je de plakband kwijt![]()
maar jij ook de beste wensen![]()
Ouwe spammertquote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vanaf februari is hij hierrr te beluisteren dagelijks.
Ah, je hebt geswitched.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij op 25 januari, want dat is op een zondag als ik me niet vergis.quote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef borisz het volgende:
Zeer tactisch ook je oude username direct weer in te slaan.
Ik denk dat 3FM hun reclame er in mixt ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef muisje-eliza het volgende:
klopt dat? DJ Sandstorm maakt een jaarmix voor 3FM en 3FM mixt daar weer hun reclame in? of zal Sander dat zelf erin mixen![]()
*vraagt iemand aan mij*
oooh oke..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat 3FM hun reclame er in mixt ja.
hij weet nieteens waneer volgende weekquote:Op zondag 4 januari 2009 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Wat een randdebiel... Een boek niet hebben waar je volgende week een tentamen over hebt
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Vannacht Michiel's deel van de Freaknacht teruggeluisterd, gelukkig was het niet zo heel erg hilarisch.
leukquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft het EkStra Wachtmuziekje even op YouTube gegooid.
Lachenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
Dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Happy de peppy nieuwjaar nog
Flirt-je-stijf was leukquote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel veel en best aardige muziek.
en hoe moeten we je noemen nu?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik had al veel eerder willen posten, maar Danny had de namen nog niet aangepast en ik wilde per se met de nieuwe het nieuwe jaar in
Flirt-je-stijf om kwart voor 1quote:Op zondag 4 januari 2009 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zat zeker voor 13:00 ? Luister eigenlijk nog maar net.
sterkte met je nieuwe naamquote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik had al veel eerder willen posten, maar Danny had de namen nog niet aangepast en ik wilde per se met de nieuwe het nieuwe jaar in
Ken het item nog niet maar dat zal vast nog wel komenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Steephsel het volgende:
Flirt-je-stijf om kwart voor 1Omgedoopt
roosje?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar username
Zo werd ik altijd al genoemd
Al noemde sommige me ook wel Roosje
Is wel grappig, soms heb je best leuke situatiesquote:Op zondag 4 januari 2009 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het item nog niet maar dat zal vast nog wel komen.
Blijft geniaalquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
mooi lijstje! Soko!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Es ff naar m'n jaarlijstje van last.fm gekeken:
[ afbeelding ]
Redelijk conform verwachting.
Ben benieuwdquote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Is wel grappig, soms heb je best leuke situaties
Leuke videoquote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Sirolf het volgende:
Dankjequote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef evert het volgende:
[..]
mooi lijstje! Soko!
en mooie oudjes. BAP, wow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |