Goed punt, waar is Gretta nui?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg is absoluut een Jodenhater. Haar Jodenhaat is nog duidelijker dan die van wijlen Arafat.
Goh, waar zou die jodenhaat toch vandaan komen he..... al die onrechtvaardigheid met Israël als hoofdoorzaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg is absoluut een Jodenhater. Haar Jodenhaat is nog duidelijker dan die van wijlen Arafat.
De demonstraties in Israël vinden in ieder geval niet plaats mét Hamas-aanhangers. Je moet als Jood toch wel totaal gestoord zijn om met Hamasliefhebbers te demonstreren. Zelfs orthodoxe Joden keuren Hamas af, omdat Hamas Joden doodt (terwijl ze hun haat tegen de staat Israël gemeen hebben).
Dit is geen toeval maar slechts een teken !!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn, Indonesië, Afghanistan
Zo van let op mensen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef opinionr het volgende:
Waarom doen hamas figuren, bin laden, etc altijd dat vingertje omhoog als ze iets willen vertellen?
Is Allah boos? Waarom schudt hij Israël dan niet heen en weder?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is geen toeval maar slechts een teken !!
Beetje onmogelijke situatie vanuit een Koerdisch dorp Ankara beschieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als een heel dorp met Koerden Ankara bombardeert, komen er ook repressies tegen dat dorp. En dan zou het zo maar kunnen dat er een kind sneuvelt. Volgens jou is het Turkse leger dan schuldig? Ik zou dat als vergelding zien (en dus als verdediging).
En daar heb je greta ook! Hulde voor zulke dappere mensen die zich inzetten voor het lot van het Palestijnse volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ze stond vanmiddag naast SP kamerlid van Bommel te schreeuwen om een Intifada
Hulde voor schreeuwen om een intifada?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:03 schreef Verluste het volgende:
[..]
En daar heb je greta ook! Hulde voor zulke dappere mensen die zich inzetten voor het lot van het Palestijnse volk.
Roepen om een intifada is zo heerlijk vredelievendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:03 schreef Verluste het volgende:
[..]
En daar heb je greta ook! Hulde voor zulke dappere mensen die zich inzetten voor het lot van het Palestijnse volk.
Dat is helaas zeer juist.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Frutsel het volgende:
Dat is het verrotte aan het begrip oorlog...Onschuldigen worden de dupe
MP staat voor member of parliament knul, dat is hij dan ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
Sinds wanneer is van Bommel onze minister president trouwens?![]()
Waarom wordt er zoveel gelogen als het om een oorlog gaat, vuile spelletjes.
Prima dat er nog mensen te porren zijn die op willen komen voor de Palestijnse zaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ze stond vanmiddag naast SP kamerlid van Bommel te schreeuwen om een Intifada
Meer onwetendheidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
Sinds wanneer is van Bommel onze minister president trouwens?![]()
Waarom wordt er zoveel gelogen als het om een oorlog gaat, vuile spelletjes.
Als die 2 dan samen met die anti-vuurwerk knulletjes van GroenLinks naar Gaza gaan.. genoeg vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
MP staat voor member of parliament knul, dat is hij dan ook.
Gebiedende wijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef opinionr het volgende:
Waarom doen hamas figuren, bin laden, etc altijd dat vingertje omhoog als ze iets willen vertellen?
Dat laatste is onzin: degene die de trekker overhaalt is altijd verantwoordelijk. Als je de keus maakt om onschuldigen te doden om bij de schuldigen te komen dan ben je geen snars beter dan hem/haar. Daar is echt geen excuus voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef opinionr het volgende:
[..]
Schuld geven van en goedkeuren van zijn nog steeds twee compleet verschillende dingen.
Ik ben ook één van de openlijke pro-Israël mensen hier. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik voorstander van geweld ben en dat ik blij ben met de dode kinderen. Ik vind het afschuwelijk.
Twee jaar geleden was ik in het gebied en werkte ik met zowel Joodse als Palestijnse kinderen. Ik heb een band opgebouwd met sommige van deze kinderen en ik vind het dan ook vreselijk om te lezen dat er kinderen om komen. Daarom ben ik nog wel in staat om realistisch te zijn en Hamas als hoofdverantwoordelijke kan aanwijzen.
Okey ik faalde even. Excuses.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
MP staat voor member of parliament knul, dat is hij dan ook.
Bewijst maar eens hoe verdorven onwetend het gros van de Nederlanders is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Prima dat er nog mensen te porren zijn die op willen komen voor de Palestijnse zaak.
Het is sowiezo triest dat je tegenwoordig als SS'er wordt gezien als je begaan bent met het lot van de Palestijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |