Om even aan te geven om wat voort soort Joden dit gaat. Europeanen, die vaak amper iets mee hebben gekregen van de Joodse cultuur en zich toch als 'Joden' over dit soort kwesties willen uitspreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zet je dat ongelovige er steeds bij?
Meest zwakke excuus voor kindermoord ooit. Ik kan er met m'n pet niet bij dat mensen met dit soort walgelijke motivaties aan durven komen. Wees dan tenminste eerlijk en zeg dat het je niet kan schelen dat er Moslim-kinderen sterven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Israel dat Hamas huizen van waaruit wordt beschoten en waar bommen zijn opgeslagen volpropt met kinderen.
Nou ja, jodenhaters.. Er zijn gewoon enorm veel mensen die het totaal niet eens zijn beleid van Israel jegens de Palestijnen. Ik zie niet zo goed wat dat met verraad te maken heeft. Ook in Israel zelf zijn er regelmatig demonstraties tegen de regering.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Europese, ongelovige, 'Joden' gaan demonstreren met Jodenhaters is m.i. een extreme vorm van sadomasochisme.
Kan geen toeval zijn, Indonesië, Afghanistanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef Frutsel het volgende:
WTF doen die israëliers
[..]
daar nu ook al?
tevens TVP
Hamas is als enige verantwoordelijk voor dat dode kind.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja toch doen mensen hier alsof Hamas kinderen gooit naar Israëlische soldaten die aan het schieten zijn.
Dat maak jij er van. Je zou ook inhoudelijk kunnen argumenten, maar je beperkt je kennelijk liever tot dit soort smeerlapperij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Meest zwakke excuus voor kindermoord ooit. Ik kan er met m'n pet niet bij dat mensen met dit soort walgelijke motivaties aan durven komen. Wees dan tenminste eerlijk en zeg dat het je niet kan schelen dat er Moslim-kinderen sterven.
Israël zat in het bestand constant Hamas-leden te doden, waardoor het voor Hamas reden was om het bestand te breken en door te breken met hopeloos verzet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Hamas met hun raketten weinig schade aanrichten. Het gaat erom dat het continue afschieten van raketten een daad van agressie is. Waarop Israel wel aktie moest ondernemen.
Als jij mij vanuit jouw tuin continue met stenen loopt te bekogelen, dan is de maat bij mij op een gegeven moment ook vol. En dan kun jij een stuk hout in je nek verwachten.
Gooi jij niet met stenen naar mij, dan is er niks aan de hand.
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Je zou ook inhoudelijk kunnen argumenten, maar je beperkt je kennelijk liever tot dit soort smeerlapperij.
Ik denk toch dat degene die heeft geschoten toch wel enige verantwoordelijk mag genieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hamas is als enige verantwoordelijk voor dat dode kind.
Gretta Duisenberg is absoluut een Jodenhater. Haar Jodenhaat is nog duidelijker dan die van wijlen Arafat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, jodenhaters.. Er zijn gewoon enorm veel mensen die het totaal niet eens zijn beleid van Israel jegens de Palestijnen. Ik zie niet zo goed wat dat met verraad te maken heeft. Ook in Israel zelf zijn er regelmatig demonstraties tegen de regering.
Het is juist goed dat er ook een ander geluid is, aan alleen maar propaganda heb je ook geen moer.
Wat moet ik dan anders opmaken uit je woorden? Je geeft me weinig opties.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Je zou ook inhoudelijk kunnen argumenten, maar je beperkt je kennelijk liever tot dit soort smeerlapperij.
Heb je de foto´s wel goed bekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk toch dat degene die heeft geschoten toch wel enige verantwoordelijk mag genieten.
Het bestand is wederzijds herhaaldelijk gebroken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Verluste het volgende:
[..]
Israël zat in het bestand constant Hamas-leden te doden, waardoor het voor Hamas reden was om het bestand te breken en door te breken met hopeloos verzet.
Als jij mij vanuit jouw tuin continu gericht mijn kippen zit dood te schieten met je katapult terwijl we voorheen hadden afgesproken dat niet meer te doen dan is de maat op een gegeven moment ook vol. En dan kun jij een stuk hout in je nek verwachten.
Als een heel dorp met Koerden Ankara bombardeert, komen er ook repressies tegen dat dorp. En dan zou het zo maar kunnen dat er een kind sneuvelt. Volgens jou is het Turkse leger dan schuldig? Ik zou dat als vergelding zien (en dus als verdediging).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk toch dat degene die heeft geschoten toch wel enige verantwoordelijk mag genieten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef IHVK het volgende:
Ja leuk al die propaganda foto's, maar wat ik heb gezien is toch dat er kinderen gewoon in het puin omkwamen door bommen op huizen.
Kan zijn, maar als er een hamas-aanhanger zich verschuilt tussen 2 kinderen met een kalashnikov en tussen de kinderruggetjes door op jou als israeli soldaat staat te mikken, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Schuld geven van en goedkeuren van zijn nog steeds twee compleet verschillende dingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Meest zwakke excuus voor kindermoord ooit. Ik kan er met m'n pet niet bij dat mensen met dit soort walgelijke motivaties aan durven komen. Wees dan tenminste eerlijk en zeg dat het je niet kan schelen dat er Moslim-kinderen sterven.
En zo is dit conflict al decennia lang een keten van aktie - reaktie -reaktie - reaktie - reaktie enzovoorts, enzovoorts.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Verluste het volgende:
[..]
Israël zat in het bestand constant Hamas-leden te doden, waardoor het voor Hamas reden was om het bestand te breken en door te breken met hopeloos verzet.
Als jij mij vanuit jouw tuin continu gericht mijn kippen zit dood te schieten met je katapult terwijl we voorheen hadden afgesproken dat niet meer te doen dan is de maat op een gegeven moment ook vol. En dan kun jij een stuk hout in je nek verwachten.
Wijzen op het woordje 'als'.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan zijn, maar als er een hamas-aanhanger zich verschuilt tussen 2 kinderen met een kalashnikov en tussen de kinderruggetjes door op jou als israeli soldaat staat te mikken, wat doe je dan?
En dat ze zich thuis verschuilen, bij familie of bij andere families is ook bekend.
Dat is het verrotte aan het begrip oorlog...Onschuldigen worden de dupe
Goed punt, waar is Gretta nui?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg is absoluut een Jodenhater. Haar Jodenhaat is nog duidelijker dan die van wijlen Arafat.
Goh, waar zou die jodenhaat toch vandaan komen he..... al die onrechtvaardigheid met Israël als hoofdoorzaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg is absoluut een Jodenhater. Haar Jodenhaat is nog duidelijker dan die van wijlen Arafat.
De demonstraties in Israël vinden in ieder geval niet plaats mét Hamas-aanhangers. Je moet als Jood toch wel totaal gestoord zijn om met Hamasliefhebbers te demonstreren. Zelfs orthodoxe Joden keuren Hamas af, omdat Hamas Joden doodt (terwijl ze hun haat tegen de staat Israël gemeen hebben).
Dit is geen toeval maar slechts een teken !!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn, Indonesië, Afghanistan
Zo van let op mensen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef opinionr het volgende:
Waarom doen hamas figuren, bin laden, etc altijd dat vingertje omhoog als ze iets willen vertellen?
Is Allah boos? Waarom schudt hij Israël dan niet heen en weder?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is geen toeval maar slechts een teken !!
Beetje onmogelijke situatie vanuit een Koerdisch dorp Ankara beschieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als een heel dorp met Koerden Ankara bombardeert, komen er ook repressies tegen dat dorp. En dan zou het zo maar kunnen dat er een kind sneuvelt. Volgens jou is het Turkse leger dan schuldig? Ik zou dat als vergelding zien (en dus als verdediging).
En daar heb je greta ook! Hulde voor zulke dappere mensen die zich inzetten voor het lot van het Palestijnse volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ze stond vanmiddag naast SP kamerlid van Bommel te schreeuwen om een Intifada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |