Dat klinkt teleurgesteld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind gewone vla helemaal niet lekker
Oja! Maar jullie lijken ook zo op elkaar, ik vergis me elke keer weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat 2 verschillende users zijndie gast al een tijdje niet gezien trouwens.
In de post staat: is toch duidelijk
Je moet naar de hoek aan de zijkant, als je naar de zijkantshoek gaat dan ben je onverslaanbaar.
Let je even op het laatste woord? De werkwoordsspelling is daar goed toegepast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Of deze:
[..]
Maar dat is mordradead, niet neen.
Is dat die met die inloopkoelkast?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
Doet me denken aan een cadeautjes-weggeef-show van Oprahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
quote:Op zondag 2 november 2008 05:03 schreef mordradead het volgende:
Ju8ist, die posts zo laat zijn niet meer zo makkelijekr als in hect echt serius niet ik was szo dus in de kroeg en deze post is dus niet verantwoord. Maarja het was wel oke maar goe doke dan dacht et wel ja sjonge jonge ze laatste keer.
Je lichaam is al helemaal slank afgesteld!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis toch vreemd dat ik die optimelmeuk lekkerder vind
jaaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Lekker weer naar je huisje Mo!
Ondanks alles toch nog een beetje een leuke dag gehad?
En morgen lekker luieren in je eigen tempo!
Ja, ik vind er ook niet zoveel aan. Het weekendgevoel is ver te zoeken.quote:
Whehehe.quote:
Die heb ik vorig jaar in het Theater gezienquote:
Zei 'ie dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Omdat ik veertig ben en homo kom ik alleen in aanmerking voor een zwaar beschadigd exemplaar.
Hamsteren!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis toch vreemd dat ik die optimelmeuk lekkerder vind
Is dat net zoiets ls die helikopterman?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
Wat zijn er toch smerige aandachttreksters op deze wereld
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Whazzup Miss Churro Lady?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Neehee, ik ben een film aan het kijken. En er is reclame nuquote:
linkje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat zei hij Vik.
Iets over een kinderwens en dat hij die nooit had en het nooit heeft hoeven uitleggen, tot Paul de Leeuw er twee had laten invliegen. Maar aangezien MM veertig is en homo komt hij alleen in aanmerking voor een zwaar beschadigd exemplaar met in het beste geval drie ogen
En nu net wassie ook leuk, Joke-Thea
Neeeeee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets ls die helikopterman?
Ik vind Titanic stiekem best leuk
Echt niet normaal hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).
Tenzij je de drieogigen afneemt. Er was een werkelijk geweldig homopaar dat jarenlang wel tien meervoudig gehandicapte kinderen opving. En in ruil ervoor kregen ze gezeik, controle en praats.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee!
De krabmannen zijn de vissers, de woeste wilderlingen, in Deadliest Catch!
Krabvissen op de Beringsea. Gotta love them!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |