Zoiets?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
Als hij nou ook niet zo lastig zou doen bij het aantrekken van het tuigje..als het eenmaal aan is geen probleem, maar eer je zover bent... zucht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Isdatzo, vecht het even achter de schermen uit anders?![]()
Wat een kinderachtig gedoe dit?
Wat een mooierdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Sorry hoor, nu stop ik met de Borie-spam
Uit ervaring kan ik je dit afraden. Het kan goed gaan, maar als de kat het heel leuk vind zit hij vervolgens altijd bij de deur en als je dan binnenkomt vliegt hij naar buiten en kan je er achteraan. Een van onze katten heeft zo een paar weken bij die deur gepost, om gek van te worden. Dat doen we nooit meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hmm, nog steeds geen antwoord op mijn vraag... Is het aan te raden om de kat die nooit buiten geweest is, af en toe naar een tuin mee te nemen (begeleid zeg maar), of is dat juist zielig omdat de kat dat ziet wat ze mist?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Darkenrahl het volgende:
maar als de kat het heel leuk vind zit hij vervolgens altijd bij de deur en als je dan binnenkomt vliegt hij naar buiten en kan je er achteraan. Een van onze katten heeft zo een paar weken bij die deur gepost, om gek van te worden. Dat doen we nooit meer.
quote:
Vind je?quote:
Ik schrok, "hoe weet Greys dat nu"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj! Je bent blauw!
Feli! En inderdaad, ik voelde al zoiets aan!
En een ren of zo dan? Of dat stroom op de schutting gebeuren of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok bedankt voor de reactiesIk zal het denk ik niet doen (de kat kan ook niet echt ontsnappen hier als ze bij de deur gaat wachten, maar toch wel zielig als ze naar buiten wil maar niet kan)
Sterke terugkomerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Vind je?
Ik houd mijn katten gewoon binnen, klaar uit. Mag een swetsenegger, vent van in de 40 die nog op fok zitvan vinden wat hij wilt, ik heb er maling aan.
Je moet een boekschrijven, Online voor Seniorenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sterke terugkomer
Ik ben 53 en zit nog op FOK!, und
Je bitcht zonder argumenten te geven, precies wat je Swetz verwijt
Ze kan het goed en ze heeft er boeken over gelezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Yvonne, had jij nu ook katten?
Daar gaat mijn illusie dat yvonne echt 33 isquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sterke terugkomer
Ik ben 53 en zit nog op FOK!, und
Je bitcht zonder argumenten te geven, precies wat je Swetz verwijt
Sterker nog, 1 van Yvonne's eerste topics op FOK! was een kattenvraagbaaktopic.quote:
Tikfoutjequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar gaat mijn illusie dat yvonne echt 33 is
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sterker nog, 1 van Yvonne's eerste topics op FOK! was een kattenvraagbaaktopic.
Kon je allemaal vragen stellen aan Yvonne het poezenvrouwtje.
Ik ben de stichtster van die reeksquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sterker nog, 1 van Yvonne's eerste topics op FOK! was een kattenvraagbaaktopic.
Kon je allemaal vragen stellen aan Yvonne het poezenvrouwtje.
smhoops heeft volgens mij een fotografisch geheugen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de stichtster van die reeks
Dat jij dat nog weet
Ik heb plannen jou mettertijd op te volgen als FOK!-geheugen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de stichtster van die reeks
Dat jij dat nog weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |