Ik hád ze wel, van die hele grote ninja turtles met lange nagels!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
*schildpadden uit tuin van de buren terugfluit*
Grapje
Of ze er nog zitten weet ik niet, maar ze hebben er in elk geval mn hele jeugd rond gezwommen en toen was het regelmatig kouder dan nuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Bink doet ook wel eens per ongeluk een poepje in de tuin
Maar ik ben er altijd bij als hij in de tuin is, dus dan schep ik het direct in de vuilnisbak, braaf he?
(Als ik het niet doe krijg ik van heer Greys op mijn lazer omdat hij er dan in het donker in trapt).
LeeHO, zouden die deze temperaturen ook overleven dan denk je?
Dan moet je het boek van de eerder aangehaalde auteur lezen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Ole het volgende:
mijn buren profiteren van de functie van katten in de stad.
Geen muis meer te bekkennen hier!
Ik heb een keer mijn kat meegenomen naar mijn ouders (waar hij zich binnen gewoon prima op z'n gemak voelt) en heb hem toen aan een tuigje mee de tuin ingenomen. Zodra hij buiten kwam werd hij echt ontzettend bang en wilde hij alleen maar vluchten (thank god voor het tuigje)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hmm, nog steeds geen antwoord op mijn vraag... Is het aan te raden om de kat die nooit buiten geweest is, af en toe naar een tuin mee te nemen (begeleid zeg maar), of is dat juist zielig omdat de kat dat ziet wat ze mist?
Ik ben nog aan het zoeken, maar kom vooralsnog vooral dingen over de US tegen, waar katten pas veel later zijn komen 'wonen'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet je het boek van de eerder aangehaalde auteur lezen!
Gaat een stuk over A'dam!
Uit m'n hoofd: wildlife of the domestic cat
Nu even de correcte titel zoeken
Edit: was goed.
http://www.worldofcats.co.uk/Secondindex.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken, maar kom vooralsnog vooral dingen over de US tegen, waar katten pas veel later zijn komen 'wonen'
Dat is te verwachten, maar waarschijnlijk zou hij daaraan wennen als je het vaker deed?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn kat meegenomen naar mijn ouders (waar hij zich binnen gewoon prima op z'n gemak voelt) en heb hem toen aan een tuigje mee de tuin ingenomen. Zodra hij buiten kwam werd hij echt ontzettend bang en wilde hij alleen maar vluchten (thank god voor het tuigje)
Daar hebben wij geen last van. Zo vaak gaat ie niet naar buiten, zeker met dit weer niet, en zit eigenlijk maar sporadisch voor de deur of zo. En dat is na 20 seconden dan ook alweer over.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hmm, nog steeds geen antwoord op mijn vraag... Is het aan te raden om de kat die nooit buiten geweest is, af en toe naar een tuin mee te nemen (begeleid zeg maar), of is dat juist zielig omdat de kat dat ziet wat ze mist?
Onze katten vinden het heerlijk als ze lekker de tuin in mogen, maar je hebt wel dikke kans dat ze daarna steeds vaker willen. Je moet dus wel bereid zijn om dan ook vaak met ze naar buiten te gaan of als je er voor kiest los te laten op straat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Borisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Boris ook een paar keer aan een tuigje meegenomen de tuin in.
In het begin leek hij het wel een beetje leuk te vinden, maar daarna heeft hij toch nooit meer voor de deur gestaan of naar buiten zitten turen. Het is hem gewoon te koud nu
Hier was het nog interessant...
[ afbeelding ]
Hier werd het al iets minder leuk
[ afbeelding ]
DOE... MIJ... NAAR... BINNÈÈÈÈÈNNNNNNNN!!!!!!
[ afbeelding ]
Op de vensterbank boven de verwarming is veel beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, lastig... Los op straat wordt het trouwens echt niet, te veel verkeer. Bij de C1000 in de buurt zijn er per week 1/2 nieuwe advertenties van verdwenen kattenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Onze katten vinden het heerlijk als ze lekker de tuin in mogen, maar je hebt wel dikke kans dat ze daarna steeds vaker willen. Je moet dus wel bereid zijn om dan ook vaak met ze naar buiten te gaan of als je er voor kiest los te laten op straat.
En een ren zoals op mijn foto?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hmm, lastig... Los op straat wordt het trouwens echt niet, te veel verkeer. Bij de C1000 in de buurt zijn er per week 1/2 nieuwe advertenties van verdwenen katten
Wat een stuk is het tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Greys het volgende:DOE... MIJ... NAAR... BINNÈÈÈÈÈNNNNNNNN!!!!!!
[ afbeelding ]
Als hij nou ook niet zo lastig zou doen bij het aantrekken van het tuigje..als het eenmaal aan is geen probleem, maar eer je zover bent... zuchtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Dat is te verwachten, maar waarschijnlijk zou hij daaraan wennen als je het vaker deed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |