nou dat hebben we gezien bij utrecht hoeveel deuren hij opende! NOT!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijven
Dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat reserve spelers van europese topclubs ook echt niet naar Nederland komen vanwege een grote naam die bij een club werkt. Voordat van Basten bij Ajax aangesteld werd zou er ook sprake van zijn dat er jonge spelers van Milan, Barcelona of Arsenal naar Ajax zouden komen. Uiteindelijk is alleen de oude Oleguer gekomen
Wat had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef jojohopjes het volgende:
[..]
nou dat hebben we gezien bij utrecht hoeveel deuren hij opende! NOT!
Ik reageerde op een eerdere post van iemand hier die zei dat de komst van hanegem vele deuren zou openen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan?
Van Hanegem z'n netwerk valt volgens mij redelijk mee.
Tis geen Cruijff met banden bij Barcelona, Gullit en Bassie bij Milan enz...
Wat had'ie moeten doen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef jojohopjes het volgende:
[..]
Ik reageerde op een eerdere post van iemand hier die zei dat de komst van hanegem vele deuren zou openen.
Ik had verwacht dat zijn komt wel wat extra sponsors/toeschouwers zou opleveren idd. Maar goed, hij was te lui om verder wat te doen voor de club. Blij dat ie weg is...
Maar wel banden met Chicago Stingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan?
Van Hanegem z'n netwerk valt volgens mij redelijk mee.
Tis geen Cruijff met banden bij Barcelona, Gullit en Bassie bij Milan enz...
De club op een positieve en ambiteuze manier uitdragen tijdens, bijvoorbeeld, persconferenties?quote:
Klopt. Dat heeft hem dan ook z'n baantje als assistent bij het Nederlands elftal van Dickie bezorgd....quote:
Iets wat je hem niet kan aanrekenen, aangezien vanaf dag 1 bekend was dat'ie die niet deed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
De club op een positieve en ambiteuze manier uitdragen tijdens, bijvoorbeeld, persconferenties?
Het enige wat ik Van Hanegem heb zien doen is onderuitgezakt en ongeinterreseerd in een dug-out zitten.
Goaltjesdieven ey...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Altijd lastig, de nr 15 van Turkije..
quote:Opstelling:
Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar.
13:20quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat zijn ze eigenlijk begonnen?
?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij verlies met z'n alle naar het Maasgebouw!
Alweer..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij verlies met z'n alle naar het Maasgebouw!
Het wordt eentonig he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Alweer..
Kun je er niet beter gewoon een tentenkamp opslaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |