Wat had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef jojohopjes het volgende:
[..]
nou dat hebben we gezien bij utrecht hoeveel deuren hij opende! NOT!
Ik reageerde op een eerdere post van iemand hier die zei dat de komst van hanegem vele deuren zou openen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan?
Van Hanegem z'n netwerk valt volgens mij redelijk mee.
Tis geen Cruijff met banden bij Barcelona, Gullit en Bassie bij Milan enz...
Wat had'ie moeten doen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef jojohopjes het volgende:
[..]
Ik reageerde op een eerdere post van iemand hier die zei dat de komst van hanegem vele deuren zou openen.
Ik had verwacht dat zijn komt wel wat extra sponsors/toeschouwers zou opleveren idd. Maar goed, hij was te lui om verder wat te doen voor de club. Blij dat ie weg is...
Maar wel banden met Chicago Stingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan?
Van Hanegem z'n netwerk valt volgens mij redelijk mee.
Tis geen Cruijff met banden bij Barcelona, Gullit en Bassie bij Milan enz...
De club op een positieve en ambiteuze manier uitdragen tijdens, bijvoorbeeld, persconferenties?quote:
Klopt. Dat heeft hem dan ook z'n baantje als assistent bij het Nederlands elftal van Dickie bezorgd....quote:
Iets wat je hem niet kan aanrekenen, aangezien vanaf dag 1 bekend was dat'ie die niet deed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
De club op een positieve en ambiteuze manier uitdragen tijdens, bijvoorbeeld, persconferenties?
Het enige wat ik Van Hanegem heb zien doen is onderuitgezakt en ongeinterreseerd in een dug-out zitten.
Goaltjesdieven ey...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Altijd lastig, de nr 15 van Turkije..
quote:Opstelling:
Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar.
13:20quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat zijn ze eigenlijk begonnen?
?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij verlies met z'n alle naar het Maasgebouw!
Alweer..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het wordt eentonig he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Alweer..
Kun je er niet beter gewoon een tentenkamp opslaan..
Ja, lekker rellen met z'n vieren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel pagina's? Dan ga ik hem ff halen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef Staanplaats het volgende:
De VI van deze week besteedt weer een heel artikel aan Feyenoord en het beleidsplan.
Heb het even globlaal doorgelezen, maar staan wel wat rake dingen in.
Weet niet of iemand het kan inscannen, ben zelf niet in die positie.
\quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Veel pagina's? Dan ga ik hem ff halen.
Nr. 15 van Turkije ja. Zegt ook wel wat hoor over Feyenoord dat je daar met 3-0 van verliest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
3 - 0 tegen een bierelftal uit turkije
(of heb ik het mis?)
In deze lijsten wordt er alleen gekeken naar spelers die ze zelf hebben gehaald, en wat ze daarna bij verkoop door hun zelf op hebben gebracht. Wotte profiteert in deze lijst namelijk ook niet van de aankopen van Baan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef Hamilcar het volgende:
Wie verkochten Kuyt, Kalou en Drenthe?
Ja maar het is ook niet niks om op 1 dag te trainen en een wedstrijd te spelen.Zullen er morgen wel weer 3 geblesseerd zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Happel het volgende:
Laat die -edit-, ik reken het de selectie meer aan dan wie dan ook, een voorbeeld nemen aan Sparta, die dan wel niet winnen maar wel een meer dan acceptabel resultaat weten neer te zetten tegen de huidige nummer 8 van Spanje.
Godver, kan er gewoon ziek van worden. Terwijl het in weze gewoon een oefenpotje is.
Ja .. heel zwaar allemaal. 1x per week trainen en 1x per maand een wedstrijd, dat is veel menselijker voor die arme drommelsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet niks om op 1 dag te trainen en een wedstrijd te spelen.Zullen er morgen wel weer 3 geblesseerd zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat cijfertjes
Rob Baan
Uitgaven aan transfers: 39.835.000
Inkomsten uit transfers: 35.160.000
Mark Wotte
Uitgaven aan transfers: 6.176.000
Inkomsten uit transfers: 6.030.000
Peter Bosz
Uitgaven aan transfers: 30.500.000
Inkomsten uit transfers: 3.700.000
En dan zeggen ze dat Bosz aan het saneren is
Biseswar was geblesseerd..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet niks om op 1 dag te trainen en een wedstrijd te spelen.Zullen er morgen wel weer 3 geblesseerd zijn.
En dan mensen die hem verdedigenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oops , dat is niet zo best van Bosz
Happel kijkt al jaren nergens meer naarquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Happel tegenwoordig tegen het functioneren van Bosz aankijkt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Happel tegenwoordig tegen het functioneren van Bosz aankijkt.
Boszquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat cijfertjes
Rob Baan
Uitgaven aan transfers: 39.835.000
Inkomsten uit transfers: 35.160.000
Mark Wotte
Uitgaven aan transfers: 6.176.000
Inkomsten uit transfers: 6.030.000
Peter Bosz
Uitgaven aan transfers: 30.500.000
Inkomsten uit transfers: 3.700.000
En dan zeggen ze dat Bosz aan het saneren is