waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Van Hanegem TD en Been trainer over 2 jaar lijkt me prima plan
Begrijp er ook de ballen van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...
Ga je dan stenen gooien=quote:
Nee, jou banden lek stekenquote:
Whoehoehoe, bel de brandweer, ik ben omgevallen door het lachenquote:
quote:Messi: Gio beste linksback 2008
LAUSANNE - FC Barcelona-speler Lionel Messi heeft op de site van de UEFA zijn Team van 2008 bekendgemaakt. De snelle aanvaller heeft daarbij een plaats ingeruimd voor Giovanni van Bronckhorst als linksback.
afbeelding vergroten Lionel Messi. FOTO AFP
,,Ik ken hem van zijn tijd bij Barcelona. Hij is vurig, vastberaden, een goede vleugelverdediger en heeft ook aanvallende kwaliteiten. Hij heeft een goed seizoen bij Feyenoord gehad," aldus de Argentijn.
Verder bestaat zijn team uit: Petr Cech (Chelsea), Maicon (Inter Milaan), Rio Ferdinand (Manchester United), Carles Puyol (FC Barcelona), Javier Zanetti (Inter Milaan), Xavi Hernandez (FC Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal), Andres Iniesta (FC Barcelona), Sergio Aguero (Atletico Madrid), Wayne Rooney (Manchester United).
Als beste coach heeft Messi voor Sir Alex Ferguson (Manchester United) gekozen.
hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, jou banden lek steken![]()
Vroeger kon je je altijd verheugen op de nieuwjaarsreceptie. Dan had van den Herik altijd weer een mooie speech.
Was vorige week donderdag of vrijdag geloof ik maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...
Toch geloof ik wel in dat idee. Met Gullit kwam dat alleen niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat dachten we met Gullit ook. Die zou allerlei reserves van Milan en Juventus halen. Het bleef helaas bij Cory Gibbsjes. Heel veel Cory Gibbsjes.
Het maakt zeker wel uit wie er op die positie zit. Het gaat immers niet alleen maar om het kopen en verkopen van spelers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
Ik geloof totaal niet in dat idee. De persoon is irrelevant. Het gaat gewoon om het geld. Bied je genoeg geld en genoeg salaris, dan tekent een speler. Of het nou Van Hanegem is of de kaasboer op de hoek die het contact met de zaakwaarnemer legt maakt echt helemaal niks uit.
Qua netwerk en oog voor talent maakt het uit natuurlijk, maar of je nou Van Hanegem of De Vries heet is niet relevant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Het maakt zeker wel uit wie er op die positie zit. Het gaat immers niet alleen maar om het kopen en verkopen van spelers.
Maar wel als je Hiddink heet, denk ik. Maar dan moet je wel denken aan buitenlandse transfers, en dan vooral Russische en Zuid-Koreaanse clubs. Of Chelsea ofzo. Dan gaan er echt wel meerdere deuren open.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Qua netwerk en oog voor talent maakt het uit natuurlijk, maar of je nou Van Hanegem of De Vries heet is niet relevant.
je onderschat mij...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |