FF terug kijken op uitzendinggemist.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand die jood van Barend gisteren gezien? Hij zat bij Jeroen Pauw te huilen dat die beledigd is bij Feyenoord.
Als er 1 hond het verdiend 90 min lang afgekraakt te worden is het die malloot wel!
quote:Keeperstrainer Lodewijks langer bij Feyenoord
Feyenoord heeft de waardering voor het werk van keeperstrainer Patrick Lodewijks uitgesproken middels een contractverlenging. De huidige verbintenis van de oud-doelman liep deze zomer af, maar de Rotterdammers hebben gebruik gemaakt van de optie om daar nog eens een jaar aan toe te voegen. “We zijn tevreden over Patrick”, laat technisch directeur Peter Bosz weten op de website van Feyenoord. “Dan bedoel ik niet alleen mezelf, maar ook de technische staf en de keepers zelf”, voegt de veel bekritiseerde beleidsbepaler daar nog aan toe.
Lodewijks, die na het seizoen 2006/07 besloot een einde te maken aan zijn actieve carrière, is sinds anderhalf jaar in dienst als keeperstrainer in Rotterdam-Zuid. Destijds volgde hij Pim Doesburg op in die functie. Daarvoor was hij vijf seizoenen lang aan de club verbonden als doelman. Ook speelde hij voor FC Groningen en PSV.
quote:Keeperstrainer Lodewijks langer bij Feyenoord
Feyenoord heeft de waardering voor het werk van keeperstrainer Patrick Lodewijks uitgesproken middels een contractverlenging. De huidige verbintenis van de oud-doelman liep deze zomer af, maar de Rotterdammers hebben gebruik gemaakt van de optie om daar nog eens een jaar aan toe te voegen. “We zijn tevreden over Patrick”, laat technisch directeur Peter Bosz weten op de website van Feyenoord. “Dan bedoel ik niet alleen mezelf, maar ook de technische staf en de keepers zelf”, voegt de veel bekritiseerde beleidsbepaler daar nog aan toe.
Lodewijks, die na het seizoen 2006/07 besloot een einde te maken aan zijn actieve carrière, is sinds anderhalf jaar in dienst als keeperstrainer in Rotterdam-Zuid. Destijds volgde hij Pim Doesburg op in die functie. Daarvoor was hij vijf seizoenen lang aan de club verbonden als doelman. Ook speelde hij voor FC Groningen en PSV.
Weheh 200 Feyenoord fans hebben de SH groet aan Frits gebracht in het stadionquote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand die jood van Barend gisteren gezien? Hij zat bij Jeroen Pauw te huilen dat die beledigd is bij Feyenoord.
Als er 1 hond het verdiend 90 min lang afgekraakt te worden is het die malloot wel!
In z'n natte dromen misschien...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weheh 200 Feyenoord fans hebben de SH groet aan Frits gebracht in het stadion![]()
Een keer in de tram gezien, moest die zo kaartje kopen, haalt die zo stapel met 30 van die 50 euro briefjes uit zn jaszakquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Happel het volgende:
Dit was wel wat interessanter dan hetgeen op Ned 3 gisteravond.
Wat een held.
Je doet net of hij dood isquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Mario is nog altijd 1 van ons!
Dat is die gelukkig niet maar heb het gevoel dat per dag dat wij slecht draaien hij verder bij ons weg drijft. Zeker nu NEC ook lekker draaitquote:
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het staat voor 110% vast dat Been een keer trainer van Feyenoord wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is die gelukkig niet maar heb het gevoel dat per dag dat wij slecht draaien hij verder bij ons weg drijft. Zeker nu NEC ook lekker draait
Van Hanegem TD en Been trainer over 2 jaar lijkt me prima planquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het staat voor 110% vast dat Been een keer trainer van Feyenoord wordt.
Bjarsmyr is heel welkom........ hopelijk komen ze.quote:'Jonge Zweden moeten wachten, transfer Derijck afgeketst'
Volgens Radio Rijnmond heeft Peter Bosz de interesse voor twee jonge Zweedse spelers Niklas Barkroth en Mathias Bjarsmyr bevestigd. Er kunnen echter pas spelers gehaald kunnen worden als er iemand wordt verkocht.
De transfer van Timothy Derijck zou zijn afgeketst, omdat Club Brugge er van af zou hebben gezien.
quote:Thuisblijver Buijs laakt leugens
Danny Buijs en zijn werkgever Feyenoord staan lijnrecht tegenover elkaar. Zondag liet trainer Gertjan Verbeek weten dat de middenvelder op eigen verzoek niet was meegereisd naar Turkije voor het trainingskamp, maar van die uitspraak blijkt niets waar te zijn. Buijs is niet onder de indruk van de spelletjes die zijn club speelt: “Er zijn in mijn loopbaan wel gekkere dingen gebeurd.”
Buijs weet al enige tijd dat hij mag vertrekken bij zijn jeugdliefde, maar vooralsnog wist de Alblasserdammer geen nieuwe werkgever te vinden. Hij ging niet mee op trainingskamp naar Turkije, volgens Verbeek ‘omdat hij realiseert dat zijn positie er niet beter op is geworden’. Buijs weerspreekt de uitleg van zijn coach in AD/Sportwereld door te zeggen dat hij wel degelijk had willen meereizen naar de zon.
Ver weg van zijn ploeggenoten houdt Buijs zich warm in Rotterdam. “Daar word je niet vrolijk van’’, zegt de 26-jarige verdediger, die met klem benadrukt dat hij zelf graag mee was gegaan naar het trainingskamp. “Ik wil natuurlijk voetballen. Dat ik niet mee mag, terwijl ik eindelijk fit ben, is wel een teleurstelling voor me. Daar ga ik niet over liegen. Er zijn zelfs beloftes mee naar Turkije.”
“Ze hebben me verteld hoe ze tegen mijn situatie aankeken”, vervolgde Buijs. “Omdat mijn contract na dit seizoen afloopt, hopen ze dat ik in januari naar een andere club ga. Bosz en Verbeek hebben aangegeven dat ze alleen verder willen met jongens die bij Feyenoord blijven. Ik ben dan alleen wel benieuwd wat ze doen met Diego Biseswar en Serginho Greene. Ook zij hebben hun contract nog niet verlengd. Als zij niet bijtekenen en wél bij de selectie blijven, kun je zeggen dat de club me nu onder druk probeert te zetten. Dat zal in februari blijken.”
De verdediger sluit niet uit dat hij dan nog bij Feyenoord zijn trainingsuren maakt. “Feyenoord heeft niet gezegd dat ik transfervrij weg mag", legt de verdediger uit. "Als je zo graag van iemand af wil, hadden ze dat misschien wel moeten doen. Nu is het maar weer afwachten. Ik weet ook wel dat het beter voor me is als ik naar een andere club ga, maar het totaalplaatje moet wel kloppen. Alles is bespreekbaar, maar ik heb wel voorwaarden. Ik ga - met alle respect - bijvoorbeeld niet naar een club als FC Dordrecht. Dan wacht ik nog wel vier maanden.” Feyenoord wenste niet te reageren op de uitspraken.
buijsquote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die de Guzman.Die raak je echt niet meer kwijt![]()
Eerst verkopen en dan kopen. Ik zie niet zo gauw iemand vertrekken, jullie wel?
Kan je me vertellen welke toegevoegde waarde Van Hanegem als TD zou hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Van Hanegem TD en Been trainer over 2 jaar lijkt me prima plan
Van Hanegem in een bestuurlijke functie? Wil je dat echt?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Grotere kans dat het gebeurt, dan Jezus Christus op aarde komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Hanegem in een bestuurlijke functie? Wil je dat echt?
Balen voor jullie dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Grotere kans dat het gebeurt, dan Jezus Christus op aarde komt
mooi stukquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Happel het volgende:
Dit was wel wat interessanter dan hetgeen op Ned 3 gisteravond.
Wat een held.
waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Begrijp er ook de ballen van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...
Ga je dan stenen gooien=quote:
Nee, jou banden lek stekenquote:
Whoehoehoe, bel de brandweer, ik ben omgevallen door het lachenquote:
quote:Messi: Gio beste linksback 2008
LAUSANNE - FC Barcelona-speler Lionel Messi heeft op de site van de UEFA zijn Team van 2008 bekendgemaakt. De snelle aanvaller heeft daarbij een plaats ingeruimd voor Giovanni van Bronckhorst als linksback.
afbeelding vergroten Lionel Messi. FOTO AFP
,,Ik ken hem van zijn tijd bij Barcelona. Hij is vurig, vastberaden, een goede vleugelverdediger en heeft ook aanvallende kwaliteiten. Hij heeft een goed seizoen bij Feyenoord gehad," aldus de Argentijn.
Verder bestaat zijn team uit: Petr Cech (Chelsea), Maicon (Inter Milaan), Rio Ferdinand (Manchester United), Carles Puyol (FC Barcelona), Javier Zanetti (Inter Milaan), Xavi Hernandez (FC Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal), Andres Iniesta (FC Barcelona), Sergio Aguero (Atletico Madrid), Wayne Rooney (Manchester United).
Als beste coach heeft Messi voor Sir Alex Ferguson (Manchester United) gekozen.
hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, jou banden lek steken![]()
Vroeger kon je je altijd verheugen op de nieuwjaarsreceptie. Dan had van den Herik altijd weer een mooie speech.
Was vorige week donderdag of vrijdag geloof ik maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
waarom heb je het daar toch steeds weer over? Van Hanegem is nog nergens TD geweest...
Toch geloof ik wel in dat idee. Met Gullit kwam dat alleen niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat dachten we met Gullit ook. Die zou allerlei reserves van Milan en Juventus halen. Het bleef helaas bij Cory Gibbsjes. Heel veel Cory Gibbsjes.
Het maakt zeker wel uit wie er op die positie zit. Het gaat immers niet alleen maar om het kopen en verkopen van spelers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
Ik geloof totaal niet in dat idee. De persoon is irrelevant. Het gaat gewoon om het geld. Bied je genoeg geld en genoeg salaris, dan tekent een speler. Of het nou Van Hanegem is of de kaasboer op de hoek die het contact met de zaakwaarnemer legt maakt echt helemaal niks uit.
Qua netwerk en oog voor talent maakt het uit natuurlijk, maar of je nou Van Hanegem of De Vries heet is niet relevant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Het maakt zeker wel uit wie er op die positie zit. Het gaat immers niet alleen maar om het kopen en verkopen van spelers.
Maar wel als je Hiddink heet, denk ik. Maar dan moet je wel denken aan buitenlandse transfers, en dan vooral Russische en Zuid-Koreaanse clubs. Of Chelsea ofzo. Dan gaan er echt wel meerdere deuren open.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Qua netwerk en oog voor talent maakt het uit natuurlijk, maar of je nou Van Hanegem of De Vries heet is niet relevant.
je onderschat mij...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijven
nou dat hebben we gezien bij utrecht hoeveel deuren hij opende! NOT!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n persoon of een andere grootheid deuren opent die voor jou of mij of gudde dicht blijven
Dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat reserve spelers van europese topclubs ook echt niet naar Nederland komen vanwege een grote naam die bij een club werkt. Voordat van Basten bij Ajax aangesteld werd zou er ook sprake van zijn dat er jonge spelers van Milan, Barcelona of Arsenal naar Ajax zouden komen. Uiteindelijk is alleen de oude Oleguer gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |