Iemand die nog maar een wedstrijd of 40/50 in de Eredivisie heeft gespeeld vind ik nog wel een talent eigenlijk. El Ahmadi moet en kan nog op veel fronten groeien. (wedstrijd lezen, momenten kiezen etc......)quote:
De Guzman en hofs zijn sowieso al afgeschreven of ze tekenen niet bij.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
El Ahmadi is een aankomend talent en moest terug komen van een blessure voor de winterstop dus die kan je nog niet echt afrekenen op zijn prestaties.
Landzaat idemdito, kwam zelden in actie voor de winterstop en kan je pas beoordelen als hij meerdere wedstrijden heeft gespeeld.
Van Bronckhorst, hele bruikbare speler voor Feyenoord. Maar hij kan het niet in zijn eentje doen.
De Guzman, heel groot talent felbegeerd door veel topclubs en heeft een schitterende traptechniek in huis.
Met Hofs ben ik het eens dat hij te licht is voor Feyenoord, maar die is inmiddels verhuurt.
Net zo iemand als jij dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Buijs naar het 2e
lekker lekker voor hem, gun hem niks
vieze speler dat het is, niks NIKS clubliefde
geldwolf![]()
![]()
![]()
Ik betwijfel dat ten zeerste.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb meer clubliefde als hem
En toen hij deze zomer de club kon helpen heeft die dat niet gedaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Buijs is in hart en nieren Feyenoorder!
Hij woonde bij mij in het dorp vroeger (alblasserdam) en heb hem vaak op schooltoernooien en andere wedstrijden (zat net als hem bij VV Alblasserdam) in Feyenoordkleding.
Zeg jij nou maar niks, met je grote bek!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen hij deze zomer de club kon helpen heeft die dat niet gedaan.
Buijs wil 1 ding al sinds ik hem ken, ik was 10 en hij 13 ofzo, kampioen worden met Feyenoord. Wat er nu gebeurd doet hem echt pijn geloof me!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FM talentquote:Feyenoord zet zinnen op 16-jarige Zweed
Feyenoord hoopt Niklas Bärkroth (16) te kunnen strikken, meldt het Zweedse Fotbolldirekt. De jonge aanvaller van IFK Göteborg is al meermalen bekeken door scouts van de Rotterdamse club.
Göteborg bevestigt de interesse bij monde van directeur Hakan Mild. De club zegt echter ook nog geen concreet bod gehad te hebben. "Het is bij ons bekend dat Feyenoord interesse heeft in Bärkroth, maar vooralsnog blijft het bij geruchten. Ze hebben hem lang gevolgd en hebben serieuze belangstelling om hem bij de A-selectie te halen."
Bij Feyenoord ziet men de aanvaller echter niet persé als spits, maar meer als offensieve middenvelder, weet Mild. "Ze willen hem niet als aanvaller, maar als offensieve middenvelder vanwege zijn krachtige speelstijl."
Dit seizoen kwam de tiener tot twee duels in de hoofdmacht van IFK. Volgens het Zweedse medium vraagt zijn werkgever ongeveer 600.000 euro voor de groeibriljant. Bärkroth is meervoudig Zweeds jeugdinternational
Als je het doet, doe het dan goedquote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ten zeerste.
En het is meer clubliefde dan hem hij.
De oorlog win je vooral met goede verdedigers.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ado, dat bedoel ik dus allemaal niet. Het zijn stuk voor stuk allemaal goede voetballers. Maar het is allemaal dezelfde klankkleur, allemaal dezelfde types. Leuke ballers waar je geen oorlog mee zal winnen.˛
Opdonderen met de Raad van Commissarissenquote:Geplaagde Bosz geniet steun van RvC
Technisch directeur Peter Bosz hoeft voorlopig niet te vrezen voor zijn baan. De oud-speler ligt weliswaar onder vuur bij de eigen aanhang, maar bij de Raad van Commissarissen geniet de beleidsbepaler nog altijd de volledige steun. Dat maakte Ahoy-directeur en Commissaris Jos van der Vegt zondag bekend. “We hebben een koers ingezet waarbij we eerste de enorm schuld wegwerken”, zo legde Van der Vegt uit op Radio Rijnmond. Te vrezen hoeft Bos, evenals trainer Gertjan Verbeek, dan ook niet. “Natuurlijk baren de resultaten ons zorgen, maar Peter verricht goed werk en we staan vierkant achter hem en trainer Gert-Jan Verbeek.”
Bosz trad in 2006 in dienst van de Rotterdammers, en kreeg vanaf zijn eerste werkdag te maken met tegenslag. De oud-international wist weliswaar enkele klinkende namen aan de club te binden, maar de resultaten bleven uit. Dit seizoen bezet Feyenoord na zeventien speelronden zelfs de ongekend lage twaalfde positie in de rangschikking.
Juistquote:Op zondag 4 januari 2009 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opdonderen met de Raad van Commissarissen
Moet je dan ergens tekenen waar je zelf geen goed gevoel bij hebt?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zoveel clubliefde heb wel...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je dan ergens tekenen waar je zelf geen goed gevoel bij hebt?
Vind ik onzin. Clubliefde is mooi, maar je mag ook wel aan je eigen loopbaan denken toch? Als jouw baas tegen je zegt dat je elders moet gaan werken, maar dat is voor jou persoonlijk niet echt ideaal, ga je dan zeggen: "Nou, uit liefde voor het bedrijf doe ik dat dan wel." ?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zoveel clubliefde heb wel...
En eerst zeiken dat die weg wil, en daarna als het kan , blijven
Dan moet je daarvoor niet zo grote bek hebben in de mediaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Clubliefde is mooi, maar je mag ook wel aan je eigen loopbaan denken toch? Als jouw baas tegen je zegt dat je elders moet gaan werken, maar dat is voor jou persoonlijk niet echt ideaal, ga je dan zeggen: "Nou, uit liefde voor het bedrijf doe ik dat dan wel." ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |