quote:Ook 2009 start slecht: Teenbreuk Wijnaldum
Datum: 03-01-2009 Bron: Telesport.nl
Het nieuwe jaar is voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum teleurstellend begonnen. De teenblessure die hij tegen Nac Breda opliep, blijkt ernstiger dan verwacht. Wijnaldum blijkt een breuk te hebben opgelopen en is daardoor enige tijd uitgeschakeld. Hoe lang het herstel gaat duren, is nog onbekend.
Zul je zien dat we dit jaar winnen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef Kopbal het volgende:
Beetje jammer alleen dat we gelijk naar Heerenveen moeten.
Daar winnen we alleen als we kampioen worden, en dat zit er dit jaar denk ik niet meer in.
Dan zou ik toch de champagne maar niet koud gaan zetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Zul je zien dat we dit jaar winnen..
Die gaat dan meteen openquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch de champagne maar niet koud gaan zetten.
Feest der herkenning ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef Kopbal het volgende:
Geinig boek trouwens, met al die foto's van oa de harde kern.
quote:Niklas Bärkroth mag zich heugen in de belangstelling van Feyenoord. Volgens het Zweedse Fotbolldirect volgen de Rotterdammers de pas 17-jarige speler met meer dan gemiddelde interesse. Diens club IFK Göteborg bevestigt de interesse van Feyenoord voor Bärkroth, maar meldt bovendien dat de Stadionclub nog niet met een concreet aanbod is gekomen.
Diens club IFK Göteborg bevestigt de interesse van Feyenoord voor Bärkroth, maar meldt bovendien dat de Stadionclub nog niet met een concreet aanbod is gekomen. 'Het is bij ons bekend dat Feyenoord interesse heeft voor Bärkroth, maar vooralsnog blijft het bij geruchten', aldus Hakan Mild van Göteborg. 'Ze hebben hem lang gevolgd en hebben serieuze belangstelling om hem bij de A-selectie te halen.'
Bärkroth kan zowel in de spits als op het middenveld uit de voeten. Mild: 'Ze willen hem niet als aanvaller, maar als offensieve middenvelder vanwege zijn krachtige speelstijl.' Dit seizoen kwam Bärkroth twee duels in actie voor het eerste elftal van Göteborg.
Volgens hetzelfde medium vraagt Göteborg tussen de 6 en 8 miljoen Zweedse kronen, wat gelijk staat aan ongeveer 600.000 euro. Bärkroth staat in eigen land te boek als een grote belofte voor de toekomst en doorliep meerdere jeugdelftallen van de nationale ploeg.
Mwa ik denk dat 6 ton teveel gevraagd is.quote:
Dat is waar.Al is het lek in de verdediging niet met 1 versterking dicht vrees ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Feijenoord op dit moment meer heeft aan verdediger
waar halen we idd dat geld vandaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat 6 ton teveel gevraagd is.
[..]
Dat is waar.Al is het lek in de verdediging niet met 1 versterking dicht vrees ik.
De aanval is de beste verdediging, zei een groot Feyenoorder ooit!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee hoor, ook de aanval behoeft versterking. Al wordt een 17 jarige natuurlijk niet direct gehaald voor de basis. Toekomst is de sleutel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
El Ahmadi is een aankomend talent en moest terug komen van een blessure voor de winterstop dus die kan je nog niet echt afrekenen op zijn prestaties.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat Feyenoord te veel spelers van dezelfde bloedgroep inlijven:
- El Ahmadi
- Landzaat
- Van Bronckhorst
- De Guzman
- Hofs
Allemaal van die leuke ballers, maar de oorlog win je niet met ze. Niet? Nee.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |