quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
Het is dus niet de bedoeling van dit topic dat we gaan bespreken hoe we illegale games aan de praat krijgen. En dat weten jullie best.
Je hebt ook gezien dat die webshop het dus voor ongeveer 25 euro inkoopt, en dan met 30 euro winst aan jou verkoopt?quote:
De mijne moet nog binnen komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Mn edge van dealextreme werkt perfect
R4 zou ik sowieso afraden. Het originele product is niet eens meer in productie, en die SDHC variant is een kloon. De softwareondersteuning is gestopt. De laatste echte menuversie is 1.18. Alles daarboven is denk ik gewoon ysmenu, da's een gehackte firmware van de DSTTquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik die R4 deluxe met 8gb dan goedkoper bestellen ?
Vriend van mij heeft ook deze kaart. Heeft de 1.21 erop en werkt als een tietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
R4 zou ik sowieso afraden. Het originele product is niet eens meer in productie, en die SDHC variant is een kloon. De softwareondersteuning is gestopt. De laatste echte menuversie is 1.18. Alles daarboven is denk ik gewoon ysmenu, da's een gehackte firmware van de DSTT
werkt ongetwijfeld prima vooralsnog, maar het is denk ik geen officiele firmware, maar het is een gehackte DSTT firmware.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft ook deze kaart. Heeft de 1.21 erop en werkt als een tiet
Hmm.... gebruikte, je bedoelt dus dat je hem niet meer hebt?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef MacorgaZ het volgende:
DSTT werkt goed ja, gebruikte hem zelf ook.
Ik heb een R4 Deluxe gratis gekregen, en de DSTT weer doorverkocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm.... gebruikte, je bedoelt dus dat je hem niet meer hebt?
Was je er toch niet helemaal super tevreden over?
Moet je voor naar het Feedback topic gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Leuke spam.
Waar zit de reportknop eigenlijk?
nope dat is dequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Moet je voor naar het Feedback topic gaan.
Skate IT werkt op mijn M3DS Real gewoon... Even zoeken via torrentjes vind je die wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Goomba42 het volgende:
-edit-
Het barst werkelijk van die braintraining games. Uit m'n hoofd zou ik ze niet weten echter. Wat wel een erg handige manier is om spellen bij te houden, is Offlinelist. Dat is een programmaatje dat de nieuwste lijsten bijhoudt, met van elk spel een plaatje van de voor- en achterkant van het doosje. Als je daar even doorheen bladert, vind je al gauw dingen die je tof lijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog leuke brain training achtige dingen? M'n vriendin vindt Big Brain Academy tof, maar Dr. Kawashima's Brain Training niet (ik ook niet trouwens). Zijn er nog andere leuke?
Control+C, Control+Vquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef Thorical het volgende:
Ook ik heb net m'n Edge kaartje binnen.
Ik heb hier ook nog een R4 clone sdhc (R4revolution for DS (ndsl/nds)) liggen.
Maar het grote verschil zie ik nog niet..
Ik heb een vraagje:
Hoe ga ik media files op deze kaart zetten?
Moet je even naar http://www.edge-ds.cn en dan bij downloads 'moonshell' downloaden, in die readme staat ook wel waar je de bestanden moet zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef Thorical het volgende:
Ook ik heb net m'n Edge kaartje binnen.
Ik heb hier ook nog een R4 clone sdhc (R4revolution for DS (ndsl/nds)) liggen.
Maar het grote verschil zie ik nog niet..
Ik heb een vraagje:
Hoe ga ik media files op deze kaart zetten?
En dan blijkt mijn (engels) toch wat roestig te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je even naar http://www.edge-ds.cn en dan bij downloads 'moonshell' downloaden, in die readme staat ook wel waar je de bestanden moet zetten.
* Sjeekie_Beekie heeft deze besteld voor onze junior.quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zat zelf naar deze te kijken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Met deze erbij:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241
Alsnog heel goedkoop en lijkt me allemaal zeer degelijk
Hahaha, leuk kindquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
* Sjeekie_Beekie heeft deze besteld voor onze junior.
Z'n R4 was hij 'kwijtgeraakt' en nu had hij aan de Sint een hoop DS spellen gevraagd. Daar trapte de Sint niet in en Junior mocht zelf een nieuwe flashcard kopen.
Nu wil ik ook een eigen DS... Professor Layton vond ik erg leuk om te doen en had ik nog niet uitgespeeld. Gelukkig kan ik binnenkort opnieuw beginnen.
Maar je kan er toch ook filmpjes en mp3's op zetten en dan kan 4GB al snel te (klein) zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
4GB is ook al flink hoor, daar passen al meer spellen op dan je ooit serieus zult gaan spelen.
Meeste spellen zijn enkele tientallen MB's maar.
Kan natuurlijk, maar we weten allemaal wel dat die dingen slechts bijzaak zijn. Zowel als videospeler als MP3-speler is de DS niet bijzonder praktisch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Thorical het volgende:
Maar je kan er toch ook filmpjes en mp3's op zetten en dan kan 4GB al snel te (klein) zijn.
Kleine verschillen dus en werken doen ze allemaal......quote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanwege toekomstige compatibiliteit zou ik de R4 afraden.
Voor een verder overzicht - en een review per kaartje - zie http://gbatemp.net/index.php?dynamic=8
Ik ervaar zelf geen problemen met het maken van beslissingen, misschien moet jij niet aan roms doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nu nog een simpele DSTT erin, en dat werkt opzich best ok. Maar las overal dat de AceKard2 Dsbeter en sneller is, en die kost ook vrij weinig, dus die komt nu mijn kant op.
.
Heb er ook 8GB ingedaan, maar dan heb je idd zoveel keuze de hele tijd dat je niet weet wat je spelen moet.
Wat is dat WikiDS?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ervaar zelf geen problemen met het maken van beslissingen, misschien moet jij niet aan roms doen
Heeft iemand hier nou WikiDS? Zo ja, werkt het goed?
het lukt me ook wel hoor, maar ik heb dan zoiets van. die wil ik ook ff doen, en die ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ervaar zelf geen problemen met het maken van beslissingen, misschien moet jij niet aan roms doen
Heeft iemand hier nou WikiDS? Zo ja, werkt het goed?
Als je dit echt leuk vind moet je worms armageddon voor de pc kopen. Er zijn nieuwe patches met heel veel mogelijkheden. Hij is voor 5 euro als budget-titel te koopquote:
Ik denk dat dat wel met een homebrew emulator te doen is, hoe en wat weet ik niet. Anders moet je even googlen of rondkijken op qj.netquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef e-wok het volgende:
2 vraagjes:
- Is er ook ergens een goed werkende cheat-database in het engels? Ik heb nu een aziatische die erg lastig te begrijpen is.
- Een kaart om gba roms af te spelen, is dit de moeite waard? Het lijkt me wel leuk om alles te kunnen spelen op mn ds-lite. Ik heb al een r4ds-sdhc maar daar werken gba-roms niet op. Iemand ervaring en eventueel een link naar een goed werkende kaart?
bvd![]()
Is zo'n EZ 3-in-1 expansion pack niet iets dan? Die steek je in je slot 2, waarna je (In ieder geval met een M3Real) gewoon GBA rom's kan openen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel met een homebrew emulator te doen is, hoe en wat weet ik niet. Anders moet je even googlen of rondkijken op qj.net
Dat ken ik eerlijk gezegd niet, ik heb nog niet zoveel geprobeerd in de NDS 'ombouw' scene. Maar ik kan me niet voorstellen dat het niet makkelijker is om het met software te doen. Met m'n PSP en mn Nokia N95 was het in ieder geval geen werk om GBA roms erop te laten draaien!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Is zo'n EZ 3-in-1 expansion pack niet iets dan? Die steek je in je slot 2, waarna je (In ieder geval met een M3Real) gewoon GBA rom's kan openen.
Ah ok! Gek dat dat niet kan, nouja dan blijf ik in ieder geval de GBA games lekker op m'n telefoon spelen (alleen pokemon eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat niet met software-emulatie. GBA kan echt alleen vanaf een eigen flashcard in slot2 draaien.
Logisch eigenlijk. Een emulator ontwikkelen is erg veel werk, er zit enorm veel optimalisatiewerk in. Voor de DS is het die tijdinvestering gewoon niet waard. De DS is namelijk hardwarematig in staat om GBA direct te draaien vanuit slot2. Dus een simpele slot2 flashcard volstaat. Die laadt gewoon enkel de rom en de DS draait het direct, zonder emulatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Ah ok! Gek dat dat niet kan, nouja dan blijf ik in ieder geval de GBA games lekker op m'n telefoon spelen (alleen pokemon eigenlijk)
Maar is het niet mogelijk om de NDS te laten denken dat de rom vanuit slot2 wordt geladen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk. Een emulator ontwikkelen is erg veel werk, er zit enorm veel optimalisatiewerk in. Voor de DS is het die tijdinvestering gewoon niet waard. De DS is namelijk hardwarematig in staat om GBA direct te draaien vanuit slot2. Dus een simpele slot2 flashcard volstaat. Die laadt gewoon enkel de rom en de DS draait het direct, zonder emulatie.
De DS start op als een DS, óf als een GBA. In DS-mode is de hardware die nodig is voor GBA-games niet beschikbaar. Dus dat laden vanaf een slot1 card kaart. Omgedraaid ook niet, in GBA-mode zijn alle DS-specifieke functies niet beschikbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar is het niet mogelijk om de NDS te laten denken dat de rom vanuit slot2 wordt geladen?
Dat ligt aan je flashcard, RD4's doen het niet geloof ik, DSTT's wel (ik heb die zelf met 8GB).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:10 schreef Muziekmeisje het volgende:
ik heb een vraagje hier over een 8 GB doet het toch niet in de DS lite die gaat toch maar tot de 2 GB of kan het wel op een manier zo ja welke
Ligt aan je kaartje. De R4 gaat maar tot 2GB, de Edge tot iig 8GB (32 zelfs volgens mij)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:10 schreef Muziekmeisje het volgende:
ik heb een vraagje hier over een 8 GB doet het toch niet in de DS lite die gaat toch maar tot de 2 GB of kan het wel op een manier zo ja welke
Heb ik er ook twee van gekocht, een voor mijn meisje en een voor mijn moeder (quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef Roei het volgende:
Na lang twijfelen toch maar flash kaartje aangeschaft, een supercard one DS, inclusief 4gb microSD kaart. Werkt lekker en nu eindelijk toch genieten van die net-niet toppertjes die ik geen 50 euro waard vind. Goede aankoop tot nog toe.
Wat voor extra voordelen verwachtte je dan bij de aanschaf daarvan?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik had eerst een DSTT gekocht bij Dx, en die beviel opzich wel, maar was wat beperkt. Dus ik dacht ok, ik geef ff flink wat geld uit en koop een Acekard 2i, die werd overal goed gereviewd etc.
Ding binnen, uitgepakt, OS op de microSD en gaan. Wat is dat ding TRAAG! echt het opvragen van de spellenlijst duurt 15-20 sec! Bij de DSTT staat het er meteen, ok het scrollen gaat bij de acekard wel snel als de lijst er eenmaal is, maar verder....
miskoopje dus wmb....
Sneller scrollen tussen de gamesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat voor extra voordelen verwachtte je dan bij de aanschaf daarvan?
Welke R4 heb je, en waar heb je deze gekocht?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Murloc het volgende:
Ik heb vorige week een R4DS adapter gekocht voor de DS van mn dochter.
Kaartje van 2GB erbij, versie 1.18 kernel erop en volzetten die kaart...
Niet dus.
Ik krijg niet meer dan ongeveer 15 a 20 spelletjes op de kaart. Als ik vervolgens een spelletje opstart krijg ik de melding dat het save bestand niet aangemaakt kan worden. Haal ik er dan een spel vanaf lukt dat wel.
Als ik in de windows verkenner kijk naar de capaciteit van de kaart staat er nog niet eens 1 gig aan data op
Iemand een idee wat ik niet goed doe hier?
Deze heb ik, gekocht via Sidder.nl\quote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke R4 heb je, en waar heb je deze gekocht?
Nee, staat er niet op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef e-wok het volgende:
staat er ook 'sdhc' op je kaart? Zo niet dan moet je oudere firmware gaan zoeken, dit kan wel eens helpen.
Dat is te doen hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Enige jammere, is dat ik de saves van de 2 games die ik wel gekocht heb, niet over kan zetten. Toch de investering 100x waard, zo'n dstt kaartje.
http://www.importshop.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=2_14&products_id=60&zenid=ee8565d0c37ec0c30b1dd17ea98fc0c5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:13 schreef majekiller het volgende:
Ik zou graag willen weten of iemand een site heeft waar ik snel een DSTT kaartje kan bestellen. Ik heb al op die site uit china gekeken, maar de levertijd is te lang. Ik ga namelijk volgende week naar het buitenland en zou graag zo een DSTT kaartje aanschaffen. Nou heb ik op de officiele dstt site gekeken en die waarschuwde voor oude dstt kaarten en neppe. Ik heb aan de hand van de platjes echter geen nederlandse site gezien met de nieuwe versie? Kan iemand mij er toevallig 1 aanraden? Alvast bedankt
Ah tof, ziet er idd wat technisch uit, maar moet te doen zijn. Dan heb ik alleen de DSTT kaart nog nodig. Vanavond maar eens kijken, of dat DSTT menu ook mapjes kan herkennen, zou wel schelen, is het niet zo'n grote lijst, en kan ik Justin zijn naam als 1 map gebruiken. Die kan hij zelf herkennen, en dan daar een spelletje uit kiezen ^^. Kan ik er ook minder geschikte spellen op zetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is te doen hoor.
http://frodo.dyn.gno.org/~brettk/savsender
even goed doorlezen, het is wat technisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |