Wat voor extra voordelen verwachtte je dan bij de aanschaf daarvan?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik had eerst een DSTT gekocht bij Dx, en die beviel opzich wel, maar was wat beperkt. Dus ik dacht ok, ik geef ff flink wat geld uit en koop een Acekard 2i, die werd overal goed gereviewd etc.
Ding binnen, uitgepakt, OS op de microSD en gaan. Wat is dat ding TRAAG! echt het opvragen van de spellenlijst duurt 15-20 sec! Bij de DSTT staat het er meteen, ok het scrollen gaat bij de acekard wel snel als de lijst er eenmaal is, maar verder....
miskoopje dus wmb....
Sneller scrollen tussen de gamesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat voor extra voordelen verwachtte je dan bij de aanschaf daarvan?
Welke R4 heb je, en waar heb je deze gekocht?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Murloc het volgende:
Ik heb vorige week een R4DS adapter gekocht voor de DS van mn dochter.
Kaartje van 2GB erbij, versie 1.18 kernel erop en volzetten die kaart...
Niet dus.
Ik krijg niet meer dan ongeveer 15 a 20 spelletjes op de kaart. Als ik vervolgens een spelletje opstart krijg ik de melding dat het save bestand niet aangemaakt kan worden. Haal ik er dan een spel vanaf lukt dat wel.
Als ik in de windows verkenner kijk naar de capaciteit van de kaart staat er nog niet eens 1 gig aan data op
Iemand een idee wat ik niet goed doe hier?
Deze heb ik, gekocht via Sidder.nl\quote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke R4 heb je, en waar heb je deze gekocht?
Nee, staat er niet op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef e-wok het volgende:
staat er ook 'sdhc' op je kaart? Zo niet dan moet je oudere firmware gaan zoeken, dit kan wel eens helpen.
Dat is te doen hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Enige jammere, is dat ik de saves van de 2 games die ik wel gekocht heb, niet over kan zetten. Toch de investering 100x waard, zo'n dstt kaartje.
http://www.importshop.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=2_14&products_id=60&zenid=ee8565d0c37ec0c30b1dd17ea98fc0c5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:13 schreef majekiller het volgende:
Ik zou graag willen weten of iemand een site heeft waar ik snel een DSTT kaartje kan bestellen. Ik heb al op die site uit china gekeken, maar de levertijd is te lang. Ik ga namelijk volgende week naar het buitenland en zou graag zo een DSTT kaartje aanschaffen. Nou heb ik op de officiele dstt site gekeken en die waarschuwde voor oude dstt kaarten en neppe. Ik heb aan de hand van de platjes echter geen nederlandse site gezien met de nieuwe versie? Kan iemand mij er toevallig 1 aanraden? Alvast bedankt
Ah tof, ziet er idd wat technisch uit, maar moet te doen zijn. Dan heb ik alleen de DSTT kaart nog nodig. Vanavond maar eens kijken, of dat DSTT menu ook mapjes kan herkennen, zou wel schelen, is het niet zo'n grote lijst, en kan ik Justin zijn naam als 1 map gebruiken. Die kan hij zelf herkennen, en dan daar een spelletje uit kiezen ^^. Kan ik er ook minder geschikte spellen op zetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is te doen hoor.
http://frodo.dyn.gno.org/~brettk/savsender
even goed doorlezen, het is wat technisch
Ik zou je toch echt adviseren het bij dealextreme te doen, dat is echt zoveel malen goedkoper en net zo betrouwbaar. Kijk even in de reeks in General Chat, er zijn tientallen users (waaronder ik) die er besteld hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar kun je goedkoop zo'n DSTT kaart + geheugen kopen? Het liefst gewoon een betrouwbare nederlandse webshop.
Beetje users uit mijn forum weglokkenquote:
Ik zou het apart van elkaar bestellen (kost je niets extra) en als het op voorraad is dan heb je het vaak wel met een weekje.quote:
Ok, zit wat inquote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme levert allang niet meer met een weekje, dan kan je het beter bij DealPerfect bestellen, daar wordt het binnen 3 dagen verzonden. Maar kijk voor meer info in het DX-topic ja.
LIjkt me ook vrij logisch met zulke prijzen. En eerlijk gezegd, alles ziet eruit alsof het zo van Dealextreme komt. Sterker nog:quote:
Ik heb geen idee of het echte zijn of niet, maar de officieele firmware doet het erop, wat kan mij het schelen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sjabba het volgende:
Ik zoek dus een echte flashkaartje. Denk dat DSTT wel goed is. Maar bij DX zie ik alleen neppe? Of heeft iemand andere ervaringen of een andere site?
Ze doen het als een echte, wat is dan het probleem, behalve dat ze stukken goedkoper zijn dan bij een Nederlandse winkel (die ze waarschijnlijk ook gewoon bij DX besteld). IK heb overigens geen idee of ze nep zijn, wellicht zijn ze wel echt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sjabba het volgende:
Ik zoek dus een echte flashkaartje. Denk dat DSTT wel goed is. Maar bij DX zie ik alleen neppe? Of heeft iemand andere ervaringen of een andere site?
Anders bestel je M3Real. Die heb ik (helaas) bij een nederlandse webshop besteld, week later DX ontdekt... Is in ieder geval een prima kaartje, waar je nog vrij veel meer mee kuntquote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze doen het als een echte, wat is dan het probleem, behalve dat ze stukken goedkoper zijn dan bij een Nederlandse winkel (die ze waarschijnlijk ook gewoon bij DX besteld). IK heb overigens geen idee of ze nep zijn, wellicht zijn ze wel echt.
Die M3 is ook ene neppe, zie de website op de afbeeldingen ervan adaptes ipv adapter.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Anders bestel je M3Real. Die heb ik (helaas) bij een nederlandse webshop besteld, week later DX ontdekt... Is in ieder geval een prima kaartje, waar je nog vrij veel meer mee kunt
Grootste is 256 mb. Cooking Guide zb/quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel ontlopen ze elkaar niet. Met DSTT bijvoorbeeld zit je goed, net zoals met veel anderen.
Op de GB's hoef je niet meer zo te kijken, microsd kaartjes kosten echt niet veel meer. Als je een SDHC (=High Capacity) neemt, let er dan ook op dat je kaartje dat ondersteunt én de cardreader op je pc. Spellen variëren in grootte van enkele MB's voor de allersimpelste puzzelspellen, tot enkele tientallen MB's (20 tot 60 is wel een algemene grootte) voor een normaal spel. Het grootst mogelijke spel is 128MB. Zo kun je ongeveer wel inschatten wat je op je kaartje kwijt kunt
Anders kijk je even verder dan je neus lang is... M3Real. DIngetje is wel 25 USD, maar dan heb je imo goed kaartjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Die M3 is ook ene neppe, zie de website op de afbeeldingen ervan adaptes ipv adapter.
Dat edge kaartje is uitverkocht.
Ik zoek gewoon een betrouwbaar kaartje, die DSTT voor 6 dollar ziet er wel ok uit iemand die hem in gebruik heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |