Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
quote:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoVanaf begin veel gepraat. Maar in eerste instantie is het idd gewoon fysieke aantrekkingskracht.
Maar ik ben dan ook zo dat ik niet snel gevoelens kan krijgen voor iemand als ik niet weet of het wederzijds is.. zoiets..
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
Toch is het wel een leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatie
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch is het wel een leuke woordspeling.
Vandaag de eerste.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hallo, RZ hoeveelste topic open je vandaag?
Vooral dat laatste zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
en respect en vertrouwen en geld
Maar zeker niet de laatste?quote:
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Ik weet ook wel dat t een heel flauw grapje wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeft
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef MNR het volgende:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef RealZeus het volgende:
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.
Ik zou het bestempelen als een ruig oeruiterlijk.
Ik kan ook zeggen als een holbewoner maar dat klinkt onvriendelijker dan ik het bedoel
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Horoscoopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Okay..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.
Wie geloofd nu in zulke onzin? De ene dag gaat het goed met de andere dag slecht. Wat een onzin.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
Okay..
Als je er maar voor zorgt dat hij lief voor je is. Kee?
dat betekent toch niet dat ik het niet leuk kan vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.
dat werkt echt zelden zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
LOLquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb 3 notes . Maar ga echt geen 4,50 betalen om te bekijken waarom.
Net zo dom als die sms ringtones of weten wat de auto kost.
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.
o, en ik vond hem niet echt leuk om te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.
mn laatste ex had ik niet eens een foto van gezien voor ik m ontmoette
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
That's the spirit!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:En anders kan ie heel makkelijk weer de gat van de deur vinden
Het is in iedergeval al geen foute jongen.. zeg maar.. dus dat scheelt al![]()
Rechtsboven op abonnementen klikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik zag 2 jaar geleden iemand en riep om het hardst dat het mijn type niet was. Maar toen leerde ik hem beter kennen, en inmiddels ben ik al 1,5 jaar smoor... helemaal verpest voor de rest van de mannelijke bevolking.
Wegwezen dus!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
ehm, ik heb het over mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?
Heb je nog wel iets gedaan vandaag aan je stage-opdracht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
Ja, het eerste inderdaad, en vervolgens kijk je verderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]Een vriendin van mij had dat met een jongen van een paar deuren verder. Ze riep om het hardst dat ze hem niet mocht. En nu wonen ze samen.
Maar toch, het eerste waar je doorgaans naar kijkt is uiterlijk.
Hoi, ik ben Croupouque. Aangenaam.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef niet zoveel om uiterlijk, ook niet om geld trouwens.
Het geeft je een indruk.. maar het is zeker niet bepalend of je iemand na kennismaking niet totaal geweldig kan vinden (als de foto tegenvalt)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm, ik heb het over mezelf
En ik vind foto's nietszeggend.
Jaahaa!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets gedaan vandaag aan je stage-opdracht?
Foto's zeggen ook niet alles. Negen jaar geleden leerde ik op Chatpoint (quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als veekeuring en dat is toch niet mij ding.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm, ik heb het over mezelf
En ik vind foto's nietszeggend.
Omdat men er dan vanuit gaat dat je graflelijk bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?
De reden dat ik geen foto wilde zien van mn ex is dat ik hem heel erg leuk vond om mee te praten, ik was bang dat een foto mn beeld van hem zou beïnvloeden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het geeft je een indruk.. maar het is zeker niet bepalend of je iemand na kennismaking niet totaal geweldig kan vinden (als de foto tegenvalt)
Ik vind sommige profielen echtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als veekeuring en dat is toch niet mij ding.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als vleeskeuring en dat is toch niet mij ding.
Dat vind ik knap want ik ben altijd donders nieuwsgierig naar foto's. Vaak genoeg gehad dat ik iemand online leerde kennen die ineens een foto stuurde en zo afgrijselijk lelijk was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat ik geen foto wilde zien van mn ex is dat ik hem heel erg leuk vond om mee te praten, ik was bang dat een foto mn beeld van hem zou beïnvloeden.
Dat wilde ik niet, dus keek ik niet.
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat men er dan vanuit gaat dat je graflelijk bent.
Er zitten meer mannen als vrouwen op zo'n site dus ja, de meiden zijn wat kieskeuriger, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.
Ja, en opzich is dat niet erg. Maar op knuz enzo heb ik ook een profiel gehad, ik trek alleen beetje vreemde mensen aan altijd. Padjakken enzo. Halve pooiers, slijmbakken en irritante mannetjes.quote:
NEWSFLASH: Dat heeft vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ik knap gewoon af om mensen die ik niet aantrekkelijk vind en waarsch. ook nooit aantrekkelijk ga vinden. Das opzich niet raar maar toch. UIterlijk is niet alles natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Croupouque. Aangenaam.
Ja daarom ga ik daar niet meer naar datingsites toe.quote:
Die zitten er ook voornamelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en opzich is dat niet erg. Maar op knuz enzo heb ik ook een profiel gehad, ik trek alleen beetje vreemde mensen aan altijd. Padjakken enzo. Halve pooiers, slijmbakken en irritante mannetjes.
Zonde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zitten er ook voornamelijk
dus daar ontkom je niet. Het is te hopen dat er 1tje (of meer) tussen zitten, die dat niet is.
Aan de mailtjes van Knuz te zien, heb ik daar ook nog ergens een accountquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dus daar ontkom je niet. Het is te hopen dat er 1tje (of meer) tussen zitten, die dat niet is.
Pak dat contact dan weer op!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde.wat soms zit er best wel 1tje tussen maar daar verwaterde het contact toen weer mee.
![]()
Die was best lekker, en aardig, woonde in de buurt en was stoer.
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebben
En vrouwen die je tig keer per dag als laatste bezoeker in je profiel ziet staan, en je ineens blokkeren als je ze gekscherend stalker noemtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebben
Te laat, tis anderhalf jaar terug. Trouwens, hij zat ook bij mij op school. Durfde alleen niet te laten blijken wie ik was.quote:
schoonheid zit van binnen. En als dat mooi is, straalt dat door naar buiten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.
het is nooit te laat meisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te laat, tis anderhalf jaar terug. Trouwens, hij zat ook bij mij op school. Durfde alleen niet te laten blijken wie ik was.
Nou dan heb je mij nog niet leren kennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas zie je dat niet op foto's en dus is het gewoon dikke vette pech.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
schoonheid zit van binnen. En als dat mooi is, straalt dat door naar buiten.
Oh dat is het. Schoonheid zit van binnen. Bij mij straalt er weinig dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met mannen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is nooit te laat meis![]()
en wat boeit het.. er kan weinig gebeuren toch? Hoogstens dat ie zegt.. ow sorry ik ben al bezet
Jij bent nog erger?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou dan heb je mij nog niet leren kennen.
Dat heb ik met vrouwen. Dus je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met mannen hoor.daarom ben ik al zolang single.
Heel die sociale omgang ligt voor mij overal in de knoop.
Nee, maar dat helpt mij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrouwen. Dus je bent niet de enige.
Ach het is maar de digitale weg? Dus je hoeft hem niet eens te spreken of te zien om een berichtje te sturen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen zijn heul niet moeilijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is maar de digitale weg? Dus je hoeft hem niet eens te spreken of te zien om een berichtje te sturen?
ik verder ook een watje hoor, daar niet van![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.
Meer oefenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje afgezaagd, en ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het heeft niet met begrip te maken maar met interactie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.
Waarom?quote:
Klinkt wel herkenbaar. Heb ook via RP en Lexa wel wat mensen leren kennen. In het begin vee contact via MSN, en daarna viel het stil. Erg jammer, want met een aantal mensen kon ik het in ieder geval op internet wel vinden. Had me wel leuk geleken om ze ook eens te ontmoeten. Maar goed, dat was toen te eng om te vragen voor mequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.
Ik ben ook online, hij kon mij ook mailen, zijn nummer sturen, me aanspreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Misschien denkt hij wel:"Wat jammer dat ik dat leuke meisje nooit meer spreek."
Dat dus!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Misschien denkt hij wel:"Wat jammer dat ik dat leuke meisje nooit meer spreek."
Wat vind je er moeilijk aan dan? Mannen bijten niet.(tenminste niet gelijk)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heeft niet met begrip te maken maar met interactie.![]()
De enige manier voor mij om met mannen te leren omgaan, zijn klasgenoten.En die willen me ook niet!
![]()
* vencodark verdrinkt in zelfmedelijden.
Dat bedoel ik. Durfde zijn nummer ook niet te vragen want hij leek zo onbereikbaar verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar. Heb ook via RP en Lexa wel wat mensen leren kennen. In het begin vee contact via MSN, en daarna viel het stil. Erg jammer, want met een aantal mensen kon ik het in ieder geval op internet wel vinden. Had me wel leuk geleken om ze ook eens te ontmoeten. Maar goed, dat was toen te eng om te vragen voor me.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook online, hij kon mij ook mailen, zijn nummer sturen, me aanspreken.![]()
Ik bedenk me, hij nodigde me zelfs uit eens langs te komen in dat café waar hij weleens komt.
Hier op FOK! zijn toch genoeg mannen. Waar je mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heeft niet met begrip te maken maar met interactie.![]()
De enige manier voor mij om met mannen te leren omgaan, zijn klasgenoten.En die willen me ook niet!
![]()
* vencodark verdrinkt in zelfmedelijden.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook online, hij kon mij ook mailen, zijn nummer sturen, me aanspreken.![]()
Ik bedenk me, hij nodigde me zelfs uit eens langs te komen in dat café waar hij weleens komt.
Kweet niet, kan gewoon niet goed met ze omgaan ofzo. Ben te verlegen en heel onzeker dus laat mezelf ook niet helemaal goed zien denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat vind je er moeilijk aan dan? Mannen bijten niet.(tenminste niet gelijk)
My god.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]Vrouwen mogen ook best eens initatief tonen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je hier ook leest Venco.. mannen kunnen ook watjes zijn
Anderhalf jaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dus effe gewoon op msn aanspreken. Nu kan het nog onder het mom van: Nog de beste wensen he!
Datzelfde hebben veel mannen volgens mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet, kan gewoon niet goed met ze omgaan ofzo. Ben te verlegen en heel onzeker dus laat mezelf ook niet helemaal goed zien denk ik.
"hoi ik ben vencodark, ken je me nog?" blablabla "vind je het leuk eens wat af te spreken?"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Durfde zijn nummer ook niet te vragen want hij leek zo onbereikbaar verder.
nee hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!Dan ben ik toch vet te laat?
quote:
Iemand zou toch de eerste stap moeten zetten. Dus dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen mogen ook best eens initatief tonen.
Voor hetzelfde geld is hij haske verlegen.
Eens kijken of hij uberhaupt nog in mijn lijst staatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee hoor
en zo wel, dan merk je dat vanzelf wel. Je kan hem op z'n minst gewoon een gelukkig nieuwjaar wensen. Zo van: he ja ik zag je in m'n lijst staan en vond het wel gezellig toen
Vrouwen laten het alleen wel vaak van de mannen afhangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand zou toch de eerste stap moeten zetten. Dus dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Juist, mee eensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Frezer het volgende:
"hoi ik ben vencodark, ken je me nog?" blablabla "vind je het leuk eens wat af te spreken?"
Klaar is Klara, uhh vencodark.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Datzelfde hebben veel mannen volgens mij ook wel hoor
Ook dat ken ik. Maar uiteindelijk kun je beter een keer de gok wagen, want dan heb je 50% kans dat je een positieve reactie krijgt, als je niks vraagt is die kans sowieso nihil. Dat in tenminste mijn nieuwe insteekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Durfde zijn nummer ook niet te vragen want hij leek zo onbereikbaar verder.
Je weet waar hij werkt toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens kijken of hij uberhaupt nog in mijn lijst staat
Althans, ik heb hem verwijderd, hij mij misshcien niet.![]()
Miss staat ie wel in je verwijderd of geblokkeerijst ofzo.. kijk effe in je optiesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens kijken of hij uberhaupt nog in mijn lijst staat
Althans, ik heb hem verwijderd, hij mij misshcien niet.![]()
Daarom hoop ook stieukum altijd dat een vrouw op mij afstapt in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen laten het alleen wel vaak van de mannen afhangen.
Kun je je druk om maken, maar daarmee verandert het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij stond wel in mijn verwijderlijst maar ik sta niet meer in zijn lijst van toegevoegde personen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss staat ie wel in je verwijderd of geblokkeerijst ofzo.. kijk effe in je opties
Dat heb ik ook zo'n 25 jaar zitten hopen. Won't happen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hoop ook stieukum altijd dat een vrouw op mij afstapt in plaats van andersom.
Je bent een wijs man, Henk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kun je je druk om maken, maar daarmee verandert het niet.
quote:
Nee, ik zou dat ook niet durven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo'n 25 jaar zitten hopen. Won't happen.
Daar heb je nog 362 dagen de tijd voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij stond wel in mijn verwijderlijst maar ik sta niet meer in zijn lijst van toegevoegde personen.![]()
Hij haat me vast.En echt, hij was best leuk.
Potver...had ik toen maar aan jullie advies gevraagdHeb me begin dit jaar (strikantwoord) mezelf voorgenomen dit jaar iemand voor me te winnen.
Je maakt gewoon steeds dezelfde fouten, je moet een keer uit je eigen negatieve spiraal breken. Ik heb het beste met je voor maar je moet je hele denkwijze gaan veranderen, zo blijft het niets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Q. Heb je echt de dringende behoefte om commentaar te leveren op 9 van de 10 opmerkingen die ik maak?
Kan ook zijn dat ie zoiets had van.. effe mijn lijst opschonen.. Owja Venco.. lief meisje, maar ze zegt zo weinig..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij stond wel in mijn verwijderlijst maar ik sta niet meer in zijn lijst van toegevoegde personen.![]()
Potver...had ik toen maar aan jullie advies gevraagdHeb me begin dit jaar (strikantwoord) mezelf voorgenomen dit jaar iemand voor me te winnen.
Zo gaat dat met ons bejaarden (quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zoiets had van.. effe mijn lijst opschonen.. Owja Venco.. lief meisje, maar ze zegt zo weinig..Maar verwijderen zodat ik niet telkens de neiging krijg om haar aan te spreken..
Niet altijd negatief denken
Dus gewoon weer terug je lijst in.. en effe aanspreken![]()
Dus mannnen moet dat dan maar wel durven. Rare gedachten. Dus als jij een leuke man zit hoop je dat hij op jouw afkomt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat ook niet durven.
Ook door schade en schande inmiddels wijs geworden, Henk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo gaat dat met ons bejaarden (), niet dan Q.?
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus mannnen moet dat dan maar wel durven. Rare gedachten. Dus als jij een leuke man zit hoop je dat hij op jouw afkomt?
Je kan hem toch nog mailen? Hij kan hooguit nee zeggen of niet reageren, dan heb je niks gewonnen maar ook niks verloren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef Frezer het volgende:
Leeft de reeks nu nóg?? Singles wordt toch altijd de nek omgedraaid?.
[..]
Beetje afgezaagd, en ook niet mee eens.
Over het algemeen geldt dat je het wat betreft uiterlijk ongeveer in je eigen kaste moet zoeken.
Of wel, maar is hij ook verlegen. En er is maar een manier om daar achter te komen. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik durf niet.
straks vond hij mij helemaal niet zo aardig.
Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. Wat is nu het ergste dat kan gebeuren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik durf niet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
ik durf niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. Wat is nu het ergste dat kan gebeuren?
Mijn waardigheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of wel, maar is hij ook verlegen. En er is maar een manier om daar achter te komen. Wat heb je te verliezen?
Dat is jammer als die man inkwestie jouw niet durft aan te spreken. Zo gebeurt er nooit iets.quote:
Ja, hallo, vrouw die vrijwel altijd zelf het initiatief neemt, meldt zich.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat die dan zorgt, wie dan leeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
Mijn waardigheid.![]()
Ik bedoel: stel ik stuur hem een mailtje of spreek hem aan online. En dan? wat moet ik zeggen...
ik verveelde me? moest aan je denken? keek eens in mijn lijstje?![]()
Wijsheid is idd niet aangeboren. En dat terwijl ik nogwel zo geniaal ben,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook door schade en schande inmiddels wijs geworden, Henk?
"Hoi, tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben. Hoe gaat het nu met jou?"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn waardigheid.![]()
Ik bedoel: stel ik stuur hem een mailtje of spreek hem aan online. En dan? wat moet ik zeggen...
ik verveelde me? moest aan je denken? keek eens in mijn lijstje?
Dat eerste nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn waardigheid.![]()
Hoi ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn waardigheid.![]()
vage zinquote:
nee joh, niks van je waardigheid aantrekken, die heb je juist wel als je het lef hebt hem aan te spreken. Je kan toch zoiets zeggen als: goh ik heb je lang niet gesproken, hoe het het nu met je? of nog beter: je vraagt hoe het gaat met iets dat je toendertijd met hem hebt besproken, dan heeft ie helemaal zoiets van: jee wat sympatiek van Venco dat ze dat nog weet!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn waardigheid.![]()
He hallo! T nieuwe jaar goed begonnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn waardigheid.![]()
Hehequote:
Das dan wel een optie ja. Hij kon heel goed tekenen. Stuurde ook fotos van zijn tekeningen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh, niks van je waardigheid aantrekken, die heb je juist wel als je het lef hebt hem aan te spreken. Je kan toch zoiets zeggen als: goh ik heb je lang niet gesproken, hoe het het nu met je? of nog beter: je vraagt hoe het gaat met iets dat je toendertijd met hem hebt besproken, dan heeft ie helemaal zoiets van: jee wat sympatiek van Venco dat ze dat nog weet!!
gewoon doensucces!!
en als het misgaat kunnen we je met zn allen troosten
Het hoort dan ook 'wie dan leeft, die dan zorgt' te zijn...quote:
Nope, uiterlijke schoonheid is redelijk obejctief vast te stellen. Zet 10 mensen op een rij en laat ze beoordelen op het uiterlijk en er zal een duidelijke trend naar voren komen van lelijk naar knap.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat ligt er toch maar net aan hoe je over jezelf denkt?
Bingo!! go for it girl!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das dan wel een optie ja. Hij kon heel goed tekenen. Stuurde ook fotos van zijn tekeningen.
Aaah.. ja dat andere was korter... maar vagerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
Hehe
Betekent dat ze gewoon eerst moet kijken of hij reageert op het mailtje en als dat zo is, kijk je dan wel weer verder. Het is niet zo dat er veel van afhangt.
Nou.. kan je ook nog vragen of ie nog meer mooie tekeningen heeft gemaakt.. dat je je dat afvroegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das dan wel een optie ja. Hij kon heel goed tekenen. Stuurde ook fotos van zijn tekeningen.
Haha, bedankt voor de correctie Airquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef AirwiN het volgende:
Het hoort dan ook 'wie dan leeft, die dan zorgt' te zijn...
Daar heb je gelijk in. Net zo als RZ ben ik nogal onzeker en verlegen. Dus zou ik niet zo snel op een vrouw afstappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo, vrouw die vrijwel altijd zelf het initiatief neemt, meldt zich.
Ik stoor me een beetje aan je houding, als een vrouw naar jou toe niet reageert, kan dat toch ook gewoon zijn dat ze niet geïnteresseerd is?
Ja of dan krijg je MLI op je dakquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh, niks van je waardigheid aantrekken, die heb je juist wel als je het lef hebt hem aan te spreken. Je kan toch zoiets zeggen als: goh ik heb je lang niet gesproken, hoe het het nu met je? of nog beter: je vraagt hoe het gaat met iets dat je toendertijd met hem hebt besproken, dan heeft ie helemaal zoiets van: jee wat sympatiek van Venco dat ze dat nog weet!!
gewoon doensucces!!
en als het misgaat kunnen we je met zn allen troosten
nah weet ik niet. mensen vallen toch wel allemaal op verschillende types. vooral bijv met of zonder makeup is nogal smaakgevoelig....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nope, uiterlijke schoonheid is redelijk obejctief vast te stellen. Zet 10 mensen op een rij en laat ze beoordelen op het uiterlijk en er zal een duidelijke trend naar voren komen van lelijk naar knap.
Hm, het is maar goed dat ik nog weet wat zijn mailadres is tussen als die geblokkeerde hippies van de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah.. ja dat andere was korter... maar vager
[..]
Nou.. kan je ook nog vragen of ie nog meer mooie tekeningen heeft gemaakt.. dat je je dat afvroeg
Lieve Janiesbrownie,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He hallo! T nieuwe jaar goed begonnen?
Ja, maar als je een heel negatief zelfbeeld hebt, vind je jezelf ook niet mooi en ga je dus voor de lelijke partnerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nope, uiterlijke schoonheid is redelijk obejctief vast te stellen. Zet 10 mensen op een rij en laat ze beoordelen op het uiterlijk en er zal een duidelijke trend naar voren komen van lelijk naar knap.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het is maar goed dat ik nog weet wat zijn mailadres is tussen als die geblokkeerde hippies van de afgelopen 5 jaar.
Sommige dingen zijn toch universeel dus waarschijnlijk zal die rij van 10 mannen bij veel mensen hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah weet ik niet. mensen vallen toch wel allemaal op verschillende types. vooral bijv met of zonder makeup is nogal smaakgevoelig....
ik praat maar ff voor mn beurt.... kans is aanwezig ja. maar je weet het nooit he. wacht maar ff af of ze jou ooit aanspreekt. en als dat niet gebeurt: hopla uit je lijst pleuren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lieve Janiesbrownie,
Elke keer als ik een bepaalde mejuffrouw aanspreek via msn, laten we haar voor het gemak maar even JaniesB. noemen, moet ze er vandoor! Is dat een stille hint dat ze me eigenlijk een eikeltje zonder dop vindt?
Liefs,
Een onzeker kardinaaltje
nah, ik heb het ook over een trend, natuurlijk ligt dat niet 100% vast. Soms spelen ook andere zaken een grotere rol dan uiterlijk. Maar als je je als gnoom uitsluitend op fotomodellen richt is de kans erg groot dat je geen succes gaat hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah weet ik niet. mensen vallen toch wel allemaal op verschillende types. vooral bijv met of zonder makeup is nogal smaakgevoelig....
Oh en jij wist niet dat ik nogal nieuwsgierig van aard ben?!?!quote:
Ik denk er ff over naquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
nou .. go girl!Je kan het wel
haha ja van die extremen wel jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
nah, ik heb het ook over een trend, natuurlijk ligt dat niet 100% vast. Soms spelen ook andere zaken een grotere rol dan uiterlijk. Maar als je je als gnoom uitsluitend op fotomodellen richt is de kans erg groot dat je geen succes gaat hebben.
Niet nadenken!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk er ff over naVoordat ik weer hopeloze impulsieve acties doe waar ik spijt van krijg.
niet teveel nadenken, dan doe je het uiteindelijk vaak niet en dan gebeurt er nooit wat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk er ff over naVoordat ik weer hopeloze impsulieve acties doe waar ik spijt van krijg.
Topic terug Pagina 1quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh en jij wist niet dat ik nogal nieuwsgierig van aard ben?!?!
Kom op met je verhaal!
Dat, of hij is stinkend rijk,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja van die extremen wel jamaar toch he, je ziet ze wel eens lopen hoor, bloedmooi meisje met een griezel van een vent. Ik denk dan altijd, als zij al zo'n griezel heeft, waar moet ik dan mee thuis komen? Maargoed, misschien heeft zij dan idd geen zelfvertrouwen
Hahaha, als je het zo bekijkt, kan mijn leven geen sjeu genoeg krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet teveel nadenken, dan doe je het uiteindelijk vaak niet en dan gebeurt er nooit wat.
Ik ben groot voorstander van impulsieve actiesgeeft een beetje sjeu aan het leven
Of je krijgt later spijt dat je dat niet gedaan hebt. Dus gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk er ff over naVoordat ik weer hopeloze impulsieve acties doe waar ik spijt van krijg.
Je kunt ook gewoon de bal bij hem neerleggen. Je kunt immers altijd nog terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
Nee, dat betekent gewoon dat ze elke keer ECHT net weg moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lieve Janiesbrownie,
Elke keer als ik een bepaalde mejuffrouw aanspreek via msn, laten we haar voor het gemak maar even JaniesB. noemen, moet ze er vandoor! Is dat een stille hint dat ze me eigenlijk een eikeltje zonder dop vindt?
Liefs,
Een onzeker kardinaaltje
uhm... zullen we wedstrijdje doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, als je het zo bekijkt, kan mijn leven geen sjeu genoeg krijgen.(serieus, ik leidt ongeveer het saaiste leven van alle fokkers hier denk ik).
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm... zullen we wedstrijdje doen?
Volgens mij kan het altijd nog saaier. Wat als je niet zou Fok!ken dan zou je leven pas saai zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, als je het zo bekijkt, kan mijn leven geen sjeu genoeg krijgen.(serieus, ik leidt ongeveer het saaiste leven van alle fokkers hier denk ik).
nou oke.. voor die date danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajij hebt al gewonnen met je date.
En het wordt nu wel een keer tijd voor frietjes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat betekent gewoon dat ze elke keer ECHT net weg moet
Timing schat
zie vorige topic, niet weer over beginnen aubquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh en jij wist niet dat ik nogal nieuwsgierig van aard ben?!?!
Kom op met je verhaal!
Venco wacht jij ergens op ? heb jij zo'n ideaal beeld van als ik klaar ben met school dan ... (o.i.d)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajij hebt al gewonnen met je date.
Laten we het gezellig houden ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie vorige topic, niet weer over beginnen aub
Doe daar dan wat aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja heb het gelezen, ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie vorige topic, niet weer over beginnen aub
Mijn beeld is als volgt: ik heb het gevoel dat het hele leven voorbij me flitst. Mijn jonge jaren van plezier en gezelligheid. Natuurlijk niet elke dag, maar wel af en toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Venco wacht jij ergens op ? heb jij zo'n ideaal beeld van als ik klaar ben met school dan ... (o.i.d)
Eigenlijk wel he volgend jaar zeggen is nu wel heel erg...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het wordt nu wel een keer tijd voor frietjes!
Schatje, je moet echt zelf actie ondernemen als je je leven wil veranderen, dat gaat echt niet vanzelf. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je het kan, als je er maar 100% voor gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn beeld is als volgt: ik heb het gevoel dat het hele leven voorbij me flitst. Mijn jonge jaren van plezier en gezelligheid. Natuurlijk niet elke dag, maar wel af en toe.
Ik zit hier op mijn kamer en heb zoiets: er moet meer zijn dan dit. Meer dan school, stage en werk.
Alles gaat vooruit en ik blijf stil staan. Ik sta in het midden van het leven maar het midden zit niet in mij.
Straks ben ik 40 en is mijn leven nog precies zo. Alleen achter de pc op fok. De enige belletjes die ik ontvang zijn die van mijn ouders, broertje en zus. Die beide iets van hun leven maken.
PC uitzetten en mensen gaan bellen om leuke dingen te gaan doen? FOK! is idd erg link (lees: verslavend)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn beeld is als volgt: ik heb het gevoel dat het hele leven voorbij me flitst. Mijn jonge jaren van plezier en gezelligheid. Natuurlijk niet elke dag, maar wel af en toe.
Ik zit hier op mijn kamer en heb zoiets: er moet meer zijn dan dit. Meer dan school, stage en werk.
Alles gaat vooruit en ik blijf stil staan. Ik sta in het midden van het leven maar het midden zit niet in mij.
Straks ben ik 40 en is mijn leven nog precies zo. Alleen achter de pc op fok. De enige belletjes die ik ontvang zijn die van mijn ouders, broertje en zus. Die beide iets van hun leven maken.
Q, weet ik. Maar ik weet niet hoe en misschien weet ik het wel, maar ik durf het niet. Ik heb gewoon geen grip ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Schatje, je moet echt zelf actie ondernemen als je je leven wil veranderen, dat gaat echt niet vanzelf. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je het kan, als je er maar 100% voor gaat.
Damn ik dacht dat ik mij leven somber in zach. Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. Kom op. Er zijn zo veel dingen die het leven leuk maken. Dus maak er iets van want het leven duurt nog zo lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mensen bellen...ja vrienden bedoel je? Wat zijn dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
PC uitzetten en mensen gaan bellen om leuke dingen te gaan doen? FOK! is idd erg link (lees: verslavend)
en in ieder geval die gast mailen
Je hebt Jack Sparrow op je kamer staan, zo saai kun je niet zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Durf dat is het keyword hierin. Je hebt je iig al het gerealiseerd dat er zo weinig veranderd. Nu komen de moeilijke stappen van echt dingen gaan veranderenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Q, weet ik. Maar ik weet niet hoe en misschien weet ik het wel, maar ik durf het niet. Ik heb gewoon geen grip ofzo.
Wat heeft een mooie meid hier nu mee te maken ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt Jack Sparrow op je kamer staan, zo saai kun je niet zijnEn je bent een mooie meid
True. Ik wil het echt anders maar ik vind het moeilijk zomaar wat dingen te gaan veranderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Durf dat is het keyword hierin. Je hebt je iig al het gerealiseerd dat er zo weinig veranderd. Nu komen de moeilijke stappen van echt dingen gaan veranderen
Heheh, doet dat er wat toe lieverd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he volgend jaar zeggen is nu wel heel erg...
Heb je dat meisje nog gezien?
Het kan altijd nog erger. Ik zit ook in de put. Ik heb geen werk, weinig vrienden en problemen die ik nog steeds niet heb opgelost. Maar ondanks dat het heel erg moeilijk ga ik wel door. Ooit zou ik gelukkig worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mensen bellen...ja vrienden bedoel je? Wat zijn dat.![]()
Zo, nu lijkt het misschien heel dramatisch maar zo voel ik me gewoon.
Ik geef gewoon een compliment. Want dat zie ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef mrbox het volgende:
Wat heeft een mooie meid hier nu mee te maken ?
Ja dat herken ik ook. Ik wou dat ik mijn problemen ook even snel kon oplossen. En verder meer vrienden enzo had.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Ik wil het echt anders maar ik vind het moeilijk zomaar wat dingen te gaan veranderen.
Ik zou zoveel willen maar me ertoe zetten, écht iets doen vind ik moeilijk. Ben het al zolang gewend zo.
Ik ga ook door, anders had ik hier sowieso niet meer gezeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger. Ik zit ook in de put. Ik heb geen werk, weinig vrienden en problemen die ik nog steeds niet heb opgelost. Maar ondanks dat het heel erg moeilijk ga ik wel door. Ooit zou ik gelukkig worden.![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heheh, doet dat er wat toe lieverd?
Waaaarom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, en ik zit mezelf zenuwachtig te maken
Kleine stapjes maken ook grote stapjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Ik wil het echt anders maar ik vind het moeilijk zomaar wat dingen te gaan veranderen.
Ik zou zoveel willen maar me ertoe zetten, écht iets doen vind ik moeilijk. Ben het al zolang gewend zo.
Dat gevoel ken ik ook. Alleen ik krop mijn gevoelens nog verder op. En dan komt het er soms als in een vulkaanuitbarsting uit. En dat is niet goed. Maar het gaat wel steeds beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga ook door, anders had ik hier sowieso niet meer gezeten.
Maar soms ben ik dit zo zat en moet ik het gewoon kwijt. Zoals nu.
ben een verjaardagscadeautje aan het proberen te verzinnen, maar het lukt nietquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard----> dit snap ik!
Maar ben het ermee eens, er verandert niets als je zelf geen stappen zet.
Das moeilijk, maar wel de moeite waard. ----------> snap ik niet!
Het is alles waard-------> snap ik ook niet!
(ik kan t weten)
Voor wie is het? Misschien kunnen wij helpen met iets verzinnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben een verjaardagscadeautje aan het proberen te verzinnen, maar het lukt niet
Ja, en das allemaal heel leuk en aardig enzo. Maar als ik afsluit is het klaar. Das logisch en net als gisteravond, heel gezellig in het forum maar als ik afsluit heb ik wel zoiets van: en nu? daar zit je dan, alleen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
En hier op Fok! zijn genoeg mensen om jouw te steunen.
Voor iemand waarvan ik zenuwachtig word als ik er een verjaardagscadeautje voor moet verzinnenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wie is het? Misschien kunnen wij helpen met iets verzinnen.
Het hebben van een leven?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Waar een mens zich al niet druk om kan maken
Voor wie dan? Someone special?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor iemand waarvan ik zenuwachtig word als ik er een verjaardagscadeautje voor moet verzinnen
Dat heb ik niet bij mn oma, die volgende week jarig is trouwens
Ga je fok mensen ook buiten dit forum ontmoetenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en das allemaal heel leuk en aardig enzo. Maar als ik afsluit is het klaar. Das logisch en net als gisteravond, heel gezellig in het forum maar als ik afsluit heb ik wel zoiets van: en nu? daar zit je dan, alleen.![]()
Maar goed, wat anderen al zeggen, heb het zelf in de hand. En dit jaar wordt het anders.
En dáár zit het probleem.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je fok mensen ook buiten dit forum ontmoetenal is het alleen om gewoon meer mensen te kennen en te oefenen
Ja, daar heb je goed punt. Alleen ik heb wel veel gehad aan de reacties die ik gehad hier op Fok! Maar je moet ook steun zoeken buiten Fok! bijvoorbeeld vrienden en familie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en das allemaal heel leuk en aardig enzo. Maar als ik afsluit is het klaar. Das logisch en net als gisteravond, heel gezellig in het forum maar als ik afsluit heb ik wel zoiets van: en nu? daar zit je dan, alleen.![]()
Maar goed, wat anderen al zeggen, heb het zelf in de hand. En dit jaar wordt het anders.
Dus je wil gewoon geen frietjes hebben omdat ik al een schuinoogje op iemand hebt? Ik wil alleen frietjes met je eten, heur!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was dan ook niet tegen jou
Oh ja. Uiteraard. Zijn focus is beperkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ie doelt op dat verjaardagscadeau
Zo eng zijn we niet hoor. Tenminste, de mensen die ik hier van IRL ken niet iig.quote:
ehm, nee hoor, dat kan helemaal niet altijd nogquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je wil gewoon geen frietjes hebben omdat ik al een schuinoogje op iemand hebt? Ik wil alleen frietjes met je eten, heur!In je broekje friemelen kan altijd nog!
Misschien iets specifieker zijn. Want hier heb ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor iemand waarvan ik zenuwachtig word als ik er een verjaardagscadeautje voor moet verzinnen
Dat heb ik niet bij mn oma, die volgende week jarig is trouwens
Heb gewoon moeite met sociale situaties. Een verjaardag paar maanden terug van een vriendin. Voelde me zo ongemakkelijk met al die mensen en lui die ook niets tegen jou zeggen en wel gezellig met elkaar praten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eng zijn we niet hoor. Tenminste, de mensen die ik hier van IRL ken niet iig..
Worden er wel steeds minder trouwens
Spreek dan eens een keertje één op één af met wat mensen. Gewoon gezellig, dan moet je wel met elkaar praten. Ik bied me wel aan als slachtoffer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb gewoon moeite met sociale situaties. Een verjaardag paar maanden terug van een vriendin. Voelde me zo ongemakkelijk met al die mensen en lui die ook niets tegen jou zeggen en wel gezellig met elkaar praten.
Hoezo wij bijten niet hoor.quote:
Heyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eng zijn we niet hoor. Tenminste, de mensen die ik hier van IRL ken niet iig..
Worden er wel steeds minder trouwens
ja, en zelf tegen iemand aan praten is gemakkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb gewoon moeite met sociale situaties. Een verjaardag paar maanden terug van een vriendin. Voelde me zo ongemakkelijk met al die mensen en lui die ook niets tegen jou zeggen en wel gezellig met elkaar praten.
Dan alleen de frietjes maar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm, nee hoor, dat kan helemaal niet altijd nog
Ik durf gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Spreek dan eens een keertje één op één af met wat mensen. Gewoon gezellig, dan moet je wel met elkaar praten. Ik bied me wel aan als slachtoffer.
Ik vind één op één minder eng dan met een hele groepquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik durf gewoon echt niet.
Fokmeetings zijn best een idee maar betwijfel of ik dat überhaupt ga durven.![]()
Ja ik ben echt een watje.
Durf ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en zelf tegen iemand aan praten is gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Maar dat laatste is toch wat je moet doen
Sommige mensen hebben dat gewoon JB. Heb ik zelf ook altijd dat ik overal achteraan moet gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en zelf tegen iemand aan praten is gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Maar dat laatste is toch wat je moet doen
Dat klinkt helaas maar al te bekend. Vaak zit ik daar ook maar rond te staren op een verjaardag of feestje. Vooral als je bijna niemand kent daar. En dan durf je niet mee te doen aan dat gesprek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat voor sociale dingen doe je allemaal in je leven?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik durf gewoon echt niet.
Fokmeetings zijn best een idee maar betwijfel of ik dat überhaupt ga durven.![]()
Ja ik ben echt een watje.
Ik ga naar schoolquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor sociale dingen doe je allemaal in je leven?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga naar schoolen stage...en ik ga shoppen in mijn 1tje.
Een groep is wel anoniemer dus dat vind ik vaak makkelijker dan één op één gesprek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind één op één minder eng dan met een hele groep
Och, je doet een leuke opleidingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hè shit, nu lijk ik helemaal een zeur.![]()
* vencodark kan beter niets meer zeggen.
Venco je bent geen zeur maar als je wil veranderen moet je dingen doen die je normaal niet doetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ik één op één gemakkerlijker vind, hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een groep is wel anoniemer dus dat vind ik vaak makkelijker dan één op één gesprek.
Eind dit jaar moet ik een keuze maken, maar weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, je doet een leuke opleiding
Heb je al een major ofzo moeten kiezen?
En wat voor stage doe je?
Misschien moet je gaan sporten of bij een andere vereniging gaan. Uitgaan met vrienden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
AZZ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eind dit jaar moet ik een keuze maken, maar weet nog niet wat ik ga doen.
Stage bij woning met licht verstandelijk gehandicapten jongeren.
* vencodark gaat dan wel bungejumpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Venco je bent geen zeur maar als je wil veranderen moet je dingen doen die je normaal niet doet
Geen AZZ iig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
AZZ?
Welke richtingen hebben jullie?
Waarom? Iedereen vindt toch weer andere dingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ik één op één gemakkerlijker vind, haha
Cool. Heb je geen last van hoogte vrees?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark gaat dan wel bungejumpen.
Haha oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen AZZ iig.
Kan sph of mwd gaan doen.
Aaaah, goeie tip.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke.
MWD![]()
![]()
Dan kan je makkelijker op een SPH functie komen & verdien je meer
Nee, maar ik zal nooit vrijwillig gaan bungejumpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool. Heb je geen last van hoogte vrees?
Ja opzich niet zo heel gek idee, maar als je een leuke activiteit weet kan je daar ook iemand mee naar toe vragen.. heb je iig niet dat je steeds moet praten enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark gaat dan wel bungejumpen.
Misschien eerst iets minder gevaarlijks doen dan. Parachute springen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal nooit vrijwillig gaan bungejumpen.
Nee shoppen hupquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal nooit vrijwillig gaan bungejumpen.
Als date. Is weer eens iets anders dan naar de bios.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja opzich niet zo heel gek idee, maar als je een leuke activiteit weet kan je daar ook iemand mee naar toe vragen.. heb je iig niet dat je steeds moet praten enzo
Bios is niks joh, 2 uur lang in stilte naar een scherm kijken, dan weet je nog niks van elkaar,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als date. Is weer eens iets anders dan naar de bios.
hoeft toch niet perse als date..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Saunaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je in het midden afspreken van het landquote:
Naar de dierentuin is ook leuk als date. Heb ik een keer gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sauna
Ben ooit gaan wandklimmen
Was erg leuk als date
o en trampolinespringen was ook leuk
Met Ov kan je bijna overal komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je in het midden afspreken van het land![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar de dierentuin is ook leuk als date. Heb ik een keer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |