Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
quote:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoVanaf begin veel gepraat. Maar in eerste instantie is het idd gewoon fysieke aantrekkingskracht.
Maar ik ben dan ook zo dat ik niet snel gevoelens kan krijgen voor iemand als ik niet weet of het wederzijds is.. zoiets..
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
Toch is het wel een leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatie
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch is het wel een leuke woordspeling.
Vandaag de eerste.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hallo, RZ hoeveelste topic open je vandaag?
Vooral dat laatste zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
en respect en vertrouwen en geld
Maar zeker niet de laatste?quote:
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Ik weet ook wel dat t een heel flauw grapje wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeft
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef MNR het volgende:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef RealZeus het volgende:
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.
Ik zou het bestempelen als een ruig oeruiterlijk.
Ik kan ook zeggen als een holbewoner maar dat klinkt onvriendelijker dan ik het bedoel
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Horoscoopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Okay..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.
Wie geloofd nu in zulke onzin? De ene dag gaat het goed met de andere dag slecht. Wat een onzin.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
Okay..
Als je er maar voor zorgt dat hij lief voor je is. Kee?
dat betekent toch niet dat ik het niet leuk kan vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.
dat werkt echt zelden zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
LOLquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb 3 notes . Maar ga echt geen 4,50 betalen om te bekijken waarom.
Net zo dom als die sms ringtones of weten wat de auto kost.
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.
o, en ik vond hem niet echt leuk om te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.
mn laatste ex had ik niet eens een foto van gezien voor ik m ontmoette
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
That's the spirit!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:En anders kan ie heel makkelijk weer de gat van de deur vinden
Het is in iedergeval al geen foute jongen.. zeg maar.. dus dat scheelt al![]()
Rechtsboven op abonnementen klikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik zag 2 jaar geleden iemand en riep om het hardst dat het mijn type niet was. Maar toen leerde ik hem beter kennen, en inmiddels ben ik al 1,5 jaar smoor... helemaal verpest voor de rest van de mannelijke bevolking.
Wegwezen dus!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
ehm, ik heb het over mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?
Heb je nog wel iets gedaan vandaag aan je stage-opdracht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
Ja, het eerste inderdaad, en vervolgens kijk je verderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]Een vriendin van mij had dat met een jongen van een paar deuren verder. Ze riep om het hardst dat ze hem niet mocht. En nu wonen ze samen.
Maar toch, het eerste waar je doorgaans naar kijkt is uiterlijk.
Hoi, ik ben Croupouque. Aangenaam.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef niet zoveel om uiterlijk, ook niet om geld trouwens.
Het geeft je een indruk.. maar het is zeker niet bepalend of je iemand na kennismaking niet totaal geweldig kan vinden (als de foto tegenvalt)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm, ik heb het over mezelf
En ik vind foto's nietszeggend.
Jaahaa!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets gedaan vandaag aan je stage-opdracht?
Foto's zeggen ook niet alles. Negen jaar geleden leerde ik op Chatpoint (quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als veekeuring en dat is toch niet mij ding.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm, ik heb het over mezelf
En ik vind foto's nietszeggend.
Omdat men er dan vanuit gaat dat je graflelijk bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?
De reden dat ik geen foto wilde zien van mn ex is dat ik hem heel erg leuk vond om mee te praten, ik was bang dat een foto mn beeld van hem zou beïnvloeden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het geeft je een indruk.. maar het is zeker niet bepalend of je iemand na kennismaking niet totaal geweldig kan vinden (als de foto tegenvalt)
Ik vind sommige profielen echtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als veekeuring en dat is toch niet mij ding.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar toch ik ervaring datingsite als vleeskeuring en dat is toch niet mij ding.
Dat vind ik knap want ik ben altijd donders nieuwsgierig naar foto's. Vaak genoeg gehad dat ik iemand online leerde kennen die ineens een foto stuurde en zo afgrijselijk lelijk was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat ik geen foto wilde zien van mn ex is dat ik hem heel erg leuk vond om mee te praten, ik was bang dat een foto mn beeld van hem zou beïnvloeden.
Dat wilde ik niet, dus keek ik niet.
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat men er dan vanuit gaat dat je graflelijk bent.
Er zitten meer mannen als vrouwen op zo'n site dus ja, de meiden zijn wat kieskeuriger, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.
Ja, en opzich is dat niet erg. Maar op knuz enzo heb ik ook een profiel gehad, ik trek alleen beetje vreemde mensen aan altijd. Padjakken enzo. Halve pooiers, slijmbakken en irritante mannetjes.quote:
NEWSFLASH: Dat heeft vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ik knap gewoon af om mensen die ik niet aantrekkelijk vind en waarsch. ook nooit aantrekkelijk ga vinden. Das opzich niet raar maar toch. UIterlijk is niet alles natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Croupouque. Aangenaam.
Ja daarom ga ik daar niet meer naar datingsites toe.quote:
Die zitten er ook voornamelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en opzich is dat niet erg. Maar op knuz enzo heb ik ook een profiel gehad, ik trek alleen beetje vreemde mensen aan altijd. Padjakken enzo. Halve pooiers, slijmbakken en irritante mannetjes.
Zonde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zitten er ook voornamelijk
dus daar ontkom je niet. Het is te hopen dat er 1tje (of meer) tussen zitten, die dat niet is.
Aan de mailtjes van Knuz te zien, heb ik daar ook nog ergens een accountquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dus daar ontkom je niet. Het is te hopen dat er 1tje (of meer) tussen zitten, die dat niet is.
Pak dat contact dan weer op!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde.wat soms zit er best wel 1tje tussen maar daar verwaterde het contact toen weer mee.
![]()
Die was best lekker, en aardig, woonde in de buurt en was stoer.
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebben
En vrouwen die je tig keer per dag als laatste bezoeker in je profiel ziet staan, en je ineens blokkeren als je ze gekscherend stalker noemtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij de vrouwen zitten er veeleisende types, oostblokhoeren of nepvrouwen die ineens een smsbox hebben
Te laat, tis anderhalf jaar terug. Trouwens, hij zat ook bij mij op school. Durfde alleen niet te laten blijken wie ik was.quote:
schoonheid zit van binnen. En als dat mooi is, straalt dat door naar buiten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met foto krijg ik nog steeds geen reacties. Dat zou dan wel betekenen dat ik graflelijk ben.
het is nooit te laat meisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te laat, tis anderhalf jaar terug. Trouwens, hij zat ook bij mij op school. Durfde alleen niet te laten blijken wie ik was.
Nou dan heb je mij nog niet leren kennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas zie je dat niet op foto's en dus is het gewoon dikke vette pech.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
schoonheid zit van binnen. En als dat mooi is, straalt dat door naar buiten.
Oh dat is het. Schoonheid zit van binnen. Bij mij straalt er weinig dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met mannen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is nooit te laat meis![]()
en wat boeit het.. er kan weinig gebeuren toch? Hoogstens dat ie zegt.. ow sorry ik ben al bezet
Jij bent nog erger?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou dan heb je mij nog niet leren kennen.
Dat heb ik met vrouwen. Dus je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met mannen hoor.daarom ben ik al zolang single.
Heel die sociale omgang ligt voor mij overal in de knoop.
Nee, maar dat helpt mij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrouwen. Dus je bent niet de enige.
Ach het is maar de digitale weg? Dus je hoeft hem niet eens te spreken of te zien om een berichtje te sturen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen zijn heul niet moeilijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is maar de digitale weg? Dus je hoeft hem niet eens te spreken of te zien om een berichtje te sturen?
ik verder ook een watje hoor, daar niet van![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.
Meer oefenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje afgezaagd, en ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het heeft niet met begrip te maken maar met interactie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij nu eens helpt om vrouwen beter te leren begrijp dan help ik jouw mannen beter te leren begrijpen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.
Waarom?quote:
Klinkt wel herkenbaar. Heb ook via RP en Lexa wel wat mensen leren kennen. In het begin vee contact via MSN, en daarna viel het stil. Erg jammer, want met een aantal mensen kon ik het in ieder geval op internet wel vinden. Had me wel leuk geleken om ze ook eens te ontmoeten. Maar goed, dat was toen te eng om te vragen voor mequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar hij is nu vast vergeten wie ik ben. Zo dik contact hadden we niet en op den duur zeiden op msn niets meer tegen elkaar. Tot een nummer uitwisseling is het iig. nooit gekomen. Jammer want hij was best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |