Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
quote:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoVanaf begin veel gepraat. Maar in eerste instantie is het idd gewoon fysieke aantrekkingskracht.
Maar ik ben dan ook zo dat ik niet snel gevoelens kan krijgen voor iemand als ik niet weet of het wederzijds is.. zoiets..
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
Toch is het wel een leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatie
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch is het wel een leuke woordspeling.
Vandaag de eerste.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hallo, RZ hoeveelste topic open je vandaag?
Vooral dat laatste zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
en respect en vertrouwen en geld
Maar zeker niet de laatste?quote:
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Ik weet ook wel dat t een heel flauw grapje wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeft
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef MNR het volgende:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef RealZeus het volgende:
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.
Ik zou het bestempelen als een ruig oeruiterlijk.
Ik kan ook zeggen als een holbewoner maar dat klinkt onvriendelijker dan ik het bedoel
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Horoscoopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hjebt mijn horoscoop gemist zie ik wel
Okay..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.
Wie geloofd nu in zulke onzin? De ene dag gaat het goed met de andere dag slecht. Wat een onzin.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
Okay..
Als je er maar voor zorgt dat hij lief voor je is. Kee?
dat betekent toch niet dat ik het niet leuk kan vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar hecht jij helemaal geen waarde aan, toch.
dat werkt echt zelden zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
LOLquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Je ziet iemand en denkt:"Ja."O+
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb 3 notes . Maar ga echt geen 4,50 betalen om te bekijken waarom.
Net zo dom als die sms ringtones of weten wat de auto kost.
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar selecteren vrouwen en mannen overigens ook het eerst op uiterlijk.
o, en ik vond hem niet echt leuk om te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.
mn laatste ex had ik niet eens een foto van gezien voor ik m ontmoette
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met internet is dat ook niet helemaal meer waar.
mn laatste ex had ik niet eens een foto van gezien voor ik m ontmoette
That's the spirit!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:En anders kan ie heel makkelijk weer de gat van de deur vinden
Het is in iedergeval al geen foute jongen.. zeg maar.. dus dat scheelt al![]()
Rechtsboven op abonnementen klikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet je überhaupt dat je notes hebt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik zag 2 jaar geleden iemand en riep om het hardst dat het mijn type niet was. Maar toen leerde ik hem beter kennen, en inmiddels ben ik al 1,5 jaar smoor... helemaal verpest voor de rest van de mannelijke bevolking.
Wegwezen dus!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
ehm, ik heb het over mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, waarom krijg je op datingsite dan geen reacties als je geen foto plaatst?
Heb je nog wel iets gedaan vandaag aan je stage-opdracht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Door allerlei omstandigheden ben ik hier toch weer in op fok in dit topic beland.![]()
En ik zou wegblijven en netjes aan mijn stage-opdrachten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |