Ik weet een goede:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Desunoto het volgende:
Oh, als je een leuke titel weet, verander de TT ook dan even
Ik had geen inspiratie
was een beetje teveel lagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef jakkop het volgende:
Doe eens liev tegen sjimz.
Enne, murp waarom ging je opeens weg?Kon je me niet weer vinden?
Doe mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef murp het volgende:
*shop*
* murp zet zichzelf ook in het lijstje
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef murp het volgende:
[..]
was een beetje teveel lagbeetje frustrerend
en jij daar maar wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.![]()
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.quote:
hoezo kom jij niet in ONZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Die wel. Misschien speelde de rest onder andere namen. Zoals "IkRukMijAfVoorDeCam".quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef Rumille het volgende:
- de_Ananas
- Dzy
- Civilian
- TheSeeker_NL
- Boemdikkie
- Nemmii
Iemand ooit tegen deze lui gespeeld?
Tsssssk, ONZ is best leuk hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Had ik ook mega erg
Wie komt op mijn server ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nu ken je mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van VBL
[..]
Jou ook ja
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:Ik komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ?
Ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Had ik ook mega erg
Wie komt op mijn server ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Laffe huichelaar
Of tegen mij, heb je een leuke schietschijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Olep het volgende:
Ik ben het verleerd
Moet maar eens weer tegen de bots gaan spelen![]()
mij kende je toch ook wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van VBL
[..]
Jou ook ja
Ik speelde met 1 bot. Niet te doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als je er met een man of 3 op zit.
Dan is het nog best te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:06 schreef fransbreda het volgende:
Lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Nou dan nietDomination in je eentje is saai.
![]()
[ Bericht 45% gewijzigd door jakkop op 03-01-2009 17:01:05 ]Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef jakkop het volgende:
Kga even kijken of het lukt om hier een servert op te zetten.
Over 2 minuten opIk wou net meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Nou dan nietDomination in je eentje is saai.
![]()
![]()
Dat doe je dan maar mooi in je eentjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef sjimz het volgende:
ik wil anders wel gewoon ff een potje DMen hoor
Dat mag nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik de versie van 611MB hebben bij de piraatjesburen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.
say what?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is er geen mod in de buurt.
wie wat waar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:50 schreef staticdata het volgende:
krijg bijna het idee dat er alleen maar gasten met aimbots spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <- hier zitten we over 2 minutenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik zo wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Rumille het volgende:
Wie wil een potje doen. Heb vandaag nog niet fatsoenlijk gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
En hebben wij (lees sjimz) nog meer mensen om te pwnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag diegene om mee te doen, kan je ingame chatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Oww goodie, Paultjuhhh, Olep, en nu jij ook nog. GGMM erbij, en we hebben een kutusersverzamerclubjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef porsche1 het volgende:
Als ik ff singleplayer doe, dan staat er dak me schietknop moet indrukken.
Ik druk dus me linker muisknop in, doet ie niks, staat er na een tijdje dak nog niet ready ben. :S
En hoe ken ik met jullie mee spelen?
Wat een noob ben ik.
Mwoaah.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb jullie net wel in de pan gehakt
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Liefje je was goed met mij in een team en ook die andere gozert
Zie TTquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
Gaan we nog een potje?
Kan ik ook meedoen!
Eeehm. Nee. We stoppen. Voor altijd. Dus kom maar niet meer in dit topic. Alle posts die hier worden gedaan zijn onzin-posts. De Fok! server werkt ook niet meer trouwens. Dus. Dan weet je dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
Gaan we nog een potje?
Kan ik ook meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Zonder passwordquote:
Password =quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Oke!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Jaaaaaaaa ik zeg eeeh
Half 12 weer ?
Je kiest multiplayer en daarna klik je op open location. Daar vul je het IP in en druk je op play of wat er ook moge staan. Kom je er vanzelf bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:26 schreef porsche1 het volgende:
moet ik bij lan nog wat de ip invullen en dan ga ik naar de server dan passwoord invullen, en dan kan ik spelen?
thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kiest multiplayer en daarna klik je op open location. Daar vul je het IP in en druk je op play of wat er ook moge staan. Kom je er vanzelf bij.
ja dan moet je op r drukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef jakkop het volgende:
Kan je chatten met alleen je eigen team? In TDM of CTF of DOM
Ze is een vrouw, dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:04 schreef Bananenman het volgende:
Jojoortje had toch ook zo'n goeie verbindung las ik laatst, die kan toch ook hosten?
Geeft niks, blijven oefenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
als ik ga spelen dan owne jullie me, want ik fail al bij lvl2 single player![]()
Dan ben je wel een heerser!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik faal vast nog harder want ik moet met touchpad spelen, als ik er ook maar één kill ben ik al tevreden.
Als er ge-insta-gibbed wordt maak je nog een kansquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik faal vast nog harder want ik moet met touchpad spelen, als ik er ook maar één kill ben ik al tevreden.
lvl1 is me na 1000x gelukt.quote:
Vind ik ook best.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Happel het volgende:
Speelden net een level met alleen maar sniperrifle, dat is ook wel lachen.
Maak het even nog moeilijker voor mequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Happel het volgende:
Speelden net een level met alleen maar sniperrifle, dat is ook wel lachen.
Ik ga op joduhjacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maak het even nog moeilijker voor me
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kakkerlakkenbestrijding in da house.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet maar ff dan Jojortje komt ook
IK ZEI KOMEN
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zelfde ideeenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef sjimz het volgende:
die tong80 is een talentvolle UT speler zeg!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had gewoon nog nooit in een GAMtopic gepost, tot UT
Dankquote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef porsche1 het volgende:
whehe mooie jojoortje
own jij paul?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
jojoor rustigquote:
En jij moet helemaal je mond dichthoudenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
jojoor rustigniet zo grote mond tegen mijn meester.
oejquote:Op zondag 4 januari 2009 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je mond dichthouden
Ja soms denk ik van niet... En dan opeens weer van welquote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
oejen ik ben geen kloon als je dat nog steeds denkt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja soms denk ik van niet... En dan opeens weer van wel
Zoals met Unreal enzo zijn jullie wel 2 personen, maar soms op Fok!quote:
whehe, daarom heet ik ook leerling, ik ben paul zen leerlingquote:Op zondag 4 januari 2009 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoals met Unreal enzo zijn jullie wel 2 personen, maar soms op Fok!Jullie lijken soms net op elkaar
Je bent Paul's sletjequote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe, daarom heet ik ook leerling, ik ben paul zen leerling
ow, paul zij dat ik je ook mag gebruikenquote:
Het is ZEIquote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow, paul zij dat ik je ook mag gebruiken
maar ik bedoel paul is een zijquote:
±´'quote:Op zondag 4 januari 2009 04:15 schreef Wisheh het volgende:
Server in OP werkt weer dus er kan weer ingespeeld worden als er zin in is.
Was vergeten dat me downloads nog aan stonden toen ik weg ging
kan je zelf doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef jakkop het volgende:
Okee, om 1 uur in de OP-servert.
En kan wisheh misschien ff een andere map instellen dan die kut-Galleon?
Whehe, dan ben ik in ieder geval niet de enige stumpert.quote:
server in de OP ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, dan ben ik in ieder geval niet de enige stumpert.
Server in de OP?Dan ga ik het spel nu opstarten.
Wel hoor! Alleen is sjimz gewoon beterquote:Op zondag 4 januari 2009 13:51 schreef murp het volgende:
[..]
eigenlijk is het ook een kutspel he ?
en ik kan het ook niet
Staat ook in de OP.Persoonlijk vind ik dat iedereen ook echt met zijn eigen username moet spelen. Dus ook niet [FOK]sokka, gewoon rumille. Gewoon je forumnaampjequote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef murp het volgende:
maar laten we gewoon met onze eigen username unreal spelen, wel zo makkelijk
Oke, het voelt natuurlijk kut om van tong te verliezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:52 schreef murp het volgende:
maar laten we gewoon met onze eigen username unreal spelen, wel zo makkelijk
stfuquote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke, het voelt natuurlijk kut om van tong te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |