Ik weet een goede:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Desunoto het volgende:
Oh, als je een leuke titel weet, verander de TT ook dan even
Ik had geen inspiratie
was een beetje teveel lagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef jakkop het volgende:
Doe eens liev tegen sjimz.
Enne, murp waarom ging je opeens weg?Kon je me niet weer vinden?
Doe mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef murp het volgende:
*shop*
* murp zet zichzelf ook in het lijstje
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef murp het volgende:
[..]
was een beetje teveel lagbeetje frustrerend
en jij daar maar wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.![]()
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.quote:
hoezo kom jij niet in ONZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Die wel. Misschien speelde de rest onder andere namen. Zoals "IkRukMijAfVoorDeCam".quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef Rumille het volgende:
- de_Ananas
- Dzy
- Civilian
- TheSeeker_NL
- Boemdikkie
- Nemmii
Iemand ooit tegen deze lui gespeeld?
Tsssssk, ONZ is best leuk hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Had ik ook mega erg
Wie komt op mijn server ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nu ken je mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van VBL
[..]
Jou ook ja
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:Ik komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ?
Ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Had ik ook mega erg
Wie komt op mijn server ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Laffe huichelaar
Of tegen mij, heb je een leuke schietschijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Olep het volgende:
Ik ben het verleerd
Moet maar eens weer tegen de bots gaan spelen![]()
mij kende je toch ook wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van VBL
[..]
Jou ook ja
Ik speelde met 1 bot. Niet te doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als je er met een man of 3 op zit.
Dan is het nog best te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:06 schreef fransbreda het volgende:
Lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Nou dan nietDomination in je eentje is saai.
![]()
[ Bericht 45% gewijzigd door jakkop op 03-01-2009 17:01:05 ]Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef jakkop het volgende:
Kga even kijken of het lukt om hier een servert op te zetten.
Over 2 minuten opIk wou net meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Nou dan nietDomination in je eentje is saai.
![]()
![]()
Dat doe je dan maar mooi in je eentjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef sjimz het volgende:
ik wil anders wel gewoon ff een potje DMen hoor
Dat mag nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik de versie van 611MB hebben bij de piraatjesburen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.
say what?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is er geen mod in de buurt.
wie wat waar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:50 schreef staticdata het volgende:
krijg bijna het idee dat er alleen maar gasten met aimbots spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <- hier zitten we over 2 minutenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik zo wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Rumille het volgende:
Wie wil een potje doen. Heb vandaag nog niet fatsoenlijk gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
En hebben wij (lees sjimz) nog meer mensen om te pwnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag diegene om mee te doen, kan je ingame chatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |