Ik weet een goede:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Desunoto het volgende:
Oh, als je een leuke titel weet, verander de TT ook dan even
Ik had geen inspiratie
was een beetje teveel lagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef jakkop het volgende:
Doe eens liev tegen sjimz.
Enne, murp waarom ging je opeens weg?Kon je me niet weer vinden?
Doe mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef murp het volgende:
*shop*
* murp zet zichzelf ook in het lijstje
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef murp het volgende:
[..]
was een beetje teveel lagbeetje frustrerend
en jij daar maar wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik was onpress met m'n anti-grav-boots op 1 van die masten gesprongen, stond superhoog. Dus ik daar dik campen, ging je opeens weg.![]()
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.quote:
hoezo kom jij niet in ONZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Die wel. Misschien speelde de rest onder andere namen. Zoals "IkRukMijAfVoorDeCam".quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef Rumille het volgende:
- de_Ananas
- Dzy
- Civilian
- TheSeeker_NL
- Boemdikkie
- Nemmii
Iemand ooit tegen deze lui gespeeld?
Tsssssk, ONZ is best leuk hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
ONZ, tja. Zegt genoeg. Kom ik niet, wil ik ook niet komen.
Maar hallo, ik ben Happel, aangenaam.
Ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Had ik ook mega erg
Wie komt op mijn server ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |